Achizitie publica - acord cadru de furnizare pachete de reactivi si consumabile compatibile cu analizorul SYSMEX CA 1500, cu analizorul automat ALFA STANDARD, cu analizorul automat de urina Uriscan Pro II
Detaliu pentru invitatia numarul 337340
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337340/15.10.2012
Denumire contract: acord cadru de furnizare pachete de reactivi si consumabile compatibile cu analizorul SYSMEX CA 1500, cu analizorul automat ALFA STANDARD, cu analizorul automat de urina Uriscan Pro II
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SIBIUCod fiscal: 4240898, Adresa: B-dul Corneliu Coposu nr. 2 - 4, Sibiu, Telefon: 0269 / 215050, Fax: 0269 / 215434
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: acord cadru de furnizare pachete de reactivi si consumabile compatibile cu analizorul SYSMEX CA 1500, cu analizorul automat ALFA STANDARD, cu analizorul automat de urina Uriscan Pro II
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: pachete de reactivi si consumabile pentru Laboratorul Clinic de Analize (aparatul Sysmex) si pentru UPU (analizorul automat ALFA STANDARD, analizorul automat de urina Uriscan Pro II)
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 509, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
) Garan?ie de participare- Formular 7In cuantum de 2% din valoarea maxima estimata , fara TVA, respectiv 6000 lei-lotul 1, 3954 lei ? lotul 2, 240 lei ? lotul 3Se poate constitui prin: - virament bancar depus in contul RO57TREZ5765006XXX011238;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-scrisoare de garantie bancara ? Formularul 7;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. Formularul 7ADovada constituirii va fi incarcata in SEAP si va fi trimisa in original la sediul AC pana la data limita de depunere a ofertelorPerioada de valabilitate a garantiei este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea(Formularul 3)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 (Formularul 4)Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedinteluiANRMAP nr.314/2010, privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in condul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Aviz de functionare , eliberat de Ministerul Sanatatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale care sa contina media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse care vizeaza cel multultimii 3 ani, continand valori, perioada de livrare, beneficiari.Mostre. Certificatul de implementare a sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.10.2012 07:32