Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare paine


Detaliu pentru invitatia numarul 343470
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SCOALA DE AGENTI DE POLITIE SEPTIMIU MURESAN CLUJ-NAPOCA
Numar invitatie: 343470/05.03.2013
Denumire contract: Acord cadru de furnizare paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSCOALA DE AGENTI DE POLITIE SEPTIMIU MURESAN CLUJ-NAPOCACod fiscal: 16665051, Adresa: STR. CORNELIU COPOSU, NR.89-91, CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-439772, Fax: 0264-439902
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CORNELIU COPOSU, NR.89-91, CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400235, telefon: +40 264439772, fax: +40 264439902, persoana de contact: Compartiment Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. CORNELIU COPOSU, NR.89-91, CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare paine alba simpla sau cu adaosuri (chifle cu greutatea de 50 grame/bucata, paine neagra simpla sau cu adaosuri (chifle cu greutatea de 50 grame/bucata, paine graham (chifle cu greutatea de 50 grame/bucata)
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 38, 688 - 64, 480 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: Lotul 1 - 886 lei, Lotul 2 - 201 lei, Lotul 3 - 201 lei.- Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare (art. 16 din Legea nr. 346/2004)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor).Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie (conform art. 86 alin. 1 din HG nr. 925/2006): - Virament bancar in contul Scolii de Agenti de Politie , , Septimiu Muresan ? Cluj-Napoca RO84 TREZ 2165 005X XX01 3625, deschis la Trezoreria Municipiului Cluj-Napoca, CUI 16665051, (garantia de participare va fi luata in considerare numai daca ofertantul prezinta ordinul de plata validat de banca/trezorerie pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor)- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, (Formularul nr 14, din Modele de Formulare ); scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata recomandabil de o banca cu sediul in Romania si se va depune in original;
-Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi la cursul stabilit de BNR inainte cu cinci zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie, va fi constituita in conformitate cu art. 90 din HG nr. 925/2006 si HG 1045/2011 privind modificarile art. 90 alin. (3) din HG nr. 925/2006.Cuantumul garantiei de buna executie este in procent de 10%, din valoarea contractelor subsecvente de furnizare fara T.V.A.In cazul ofertantilor din categoria I.M.M.-urilor, garantia de buna executie se constituie in procent de 5 % din valoarea contractelor subsecvente de furnizare, fara TVA.Garantia de buna executie va fi retinuta/ restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratii privind eligibilitatea: Declaratie pe propria raspundere, prezentare conform modelului Formularul A, din Modele de Formulare - cerinta minima.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: Declaratie pe propria raspundere, prezentare conform modelului Formularul B, din Modele de Formulare - cerinta minima.-Certificat de atestare fiscala (in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata de catre ofertant) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident ex. -A.N.A.F.), din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - cerinta minima.-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale (in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata de catre ofertant) referitoare la plata datoriilor la bugetul local, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioaracelei in care se depun ofertele.- cerinta minima.-Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?: Declaratie pe propria raspundere, prezentare conform modelului Formularul C, din Modele de Formulare - cerinta minima.In conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010-Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006: Declaratie pe propria raspundere, prezentare conform modelului Formularul D, din Modele de Formulare - cerinta minima.Persoane cu functii de decizie: -STOICA LAURENTIU GABRIEL - Director-RUSU GABRIEL VIRGIL - Director Adjunct-BORZAN SORIN CALIN - Sef Serviciu-DABOC SIMONA MIRELA - Contabil Sef-GREAB MADALINA IOANA - Consilier Juridic-COBLISAN CRISTIAN MIHAI - Sef Compartiment-RAUS ALINA VIORICA - Sef Birou-DARABAN MARIANA DOINA - Contabil-HAIDUC LAURA OFELIA - Contabil-BALDEAN CRINA DANIELA - Tehnician-CHICHISAN MARIANA - Referent ? Pentru persoanele juridice romane: 1) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata de catre ofertant), din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate furnizarea de produse din categoria celor care fac obiectul achizitiei; informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor)- cerinta minima.- In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.2)Document de autorizare/inregistrare sanitar-veterinara si pt siguranta alimentelor pt activitatea de productie sau comercializare a produsului ofertat valabil la data limita de depunere a ofertei?copie ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Mostra de produs, 2.Autorizarea sanitar-veterinara a mijlocului de transport pentru produsulofertat -copie ?conform cu originalul??(valabila la data depunerii ofertei).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.03.2013 15:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer