Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare paine


Detaliu pentru invitatia numarul 355037
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Galati
Numar invitatie: 355037/25.10.2013
Denumire contract: Acord cadru de furnizare paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului GalatiCod fiscal: 17094425, Adresa: Str.Brailei, Nr. 138 b, Galati, Telefon: +40 236/417725/+40 236311086/+40 236311087, Fax: +40 236417725/+4 0236479476
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Brailei, Nr. 138 b, Galati, Romania, cod postal: 800366, telefon: +40 236/417725/+40 236311086/+40 236311087, fax: +40 236417725/+4 0236479476, persoana de contact: Leontina Ragea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Galati, str.Brailei, Nr. 138 b, Galati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse paine necesare hranei zilnice a copiilor institutionalizati din centrele de plasament si casele de tip familial.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 16, 687.08 - 212, 471.64 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garan. de partic. este de: 4.249, 43 lei.In eventual. formularii unei contest. si ulterior a respingerii de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestat. renunta la contest. in masura in care renuntarea la contest. nu este ca urmare a adoptarii de catre aut. contr. a masurilor de remediere necesare in conditiile art.256^3 alin.1), aut.contr.in conf. cu art.278^1 alin(1)lit.a) din OUG34/2006, va retine contestatorului din gar. de partic. suma de: 2.124, 715 lei. In cazul in care of. se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea 346/2004 privind I.M.M., acesta beneficieaza de reducereaprevazuta de art.16 alin(2) din Legea346/2004.In aceasta situatie of. trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in IMM (declaratia va fi intocmitain conformitate cu Anexa nr.1 din O.U.G.27/2006 privind mod. si compl. Legii 346/2004 actualizata).Per. de valab. a of.: 90 de zile de la data limita stabilita pentru primirea of. Per. devalab. a gar. de partic.: cel putin egala cu perioada de valab. a of.Modul de const a garant. de partic.: orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, depus in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta, care se va transmite in plic pe adresa D.G.A.S.P.C. Galati, str. Brailei, nr. 138 b pana cel tarziu pe data si ora stabilite pentru deschiderea of., scrisoare de garantie bancara care va fi eliberata de o banca de preferinta cu sediul in Romania care se va depune in original, prin O.P. in contul aut. contr. RO38TREZ3065006XXX004555-Trez.Mun.Galati, C.F.17094425, virament bancar cf art 86(1)HG 925/2006 sau numerar depus la casieria institutiei. Pentru echiv. garant. de partic. depusa in valuta, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara T.V.A.Garantia de buna executie se poate constitui prin oricare din modalitatile prevazute la art 90 alin 1- 3 din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: FORMULAR 1 ? Declaratie privind eligibilitatea- Completarea Formularului nr. 1. Declaratia privind eligibilitatea va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.FORMULAR 2- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181- Completarea Formularului nr. 2. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Certificat de atestare fiscala eliberat de A.N.A.F., si certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale. Din certificatele fiscale sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Formularul nr.3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Completarea formularui nr. 3FORMULAR 4 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completarea formularului nr. 4FORMULAR 5 ? DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Completarea formularului nr.5Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Referitor la aceasta cerinta, precizam persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Persoanele care detin functii de decizie: Manon Emilia Cristoloveanu ? Director General.Catalin Vadana ? Director General Adjunct Economic.Cristina Sararu ? Sef C.P. Negru Voda.Hirlesteanu Mihaela ? Birou Contabilitate.Ragea Leontina ? Sef Birou A.P.U.C.Stroia Daniel? Birou A.P.U.C.Pintilie Laura? Birou A.P.U.C.Mitrofan Elena ? Birou Juridic.Jucan Mariana ? Birou Juridic.Manea Dan- Birou Juridic 1. Persoanele juridice romane vor depune: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta ? original/copie legalizata/copie lizibilacertificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezintepentru conformitate documentul in original/copie legalizata. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta dinpunct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.-Modalitatea de indeplinire siaplicabilitatea in cadrul procedurii: documentele vor fi acceptate si in forma certificata de un traducator autorizat.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei) astfel: maxim 5 (cinci) certificate/documente in baza carora au fost efectuate livrari de produse similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 100.000 lei.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente (constatator/recomandare/proces verbal de receptie) prin care sa se confirme livrarea de produse similare, continand referiri la: beneficiarul contractului, tipul produselor livrate, perioada in care s-a realizat contractul.- Completarea Formularului 6.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu anual BNR pentru fiecare an in parte., Ofertantii au obligatia de a prezenta mostre in vederea stabilirii conformitatii cu produsul care va face obiectul contractului, urmand ca mostrele prezentate de catre ofertantul castigator sa se pastreze ca etalon iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori sa se restituie in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului.Mostra va fi prezentata obligatoriu in tipul de ambalaj in care urmeaza a fi livrata, marcata si sigilata conform reglementarilor in vigoare. Mostra va fi depusa la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul care nu va depune mostra pentruprodusele solicitate va fi descalificat de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2013 08:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer