Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare paine


Detaliu pentru invitatia numarul 357316
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Numar invitatie: 357316/03.02.2014
Denumire contract: Acord cadru de furnizare paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANUCod fiscal: 4203709, Adresa: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 0213183558, Fax: +40 0213183563
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 72435, telefon: +40 0213183558, fax: +40 0213183563, persoana de contact: Achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Serviciul-Achizitii.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: PAINE ALBA CU SARE SI FARA SARE 300GR feliata si ambalata si paine declasata, conform caietul de sarcini si specificatiilor tehnice.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 398, 160 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie in procent de 1% din valoarea maxima a fiecarui lot din acordului cadru conform anexei B ; , termen de valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta , echivalenta leu/alta valuta se va face prin raportare la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Se poate constitui astfel: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara formular nr 8, sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sa fie irevocabila si sa prevada modul de executare conditionat sau neconditionat, -a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca , ; - cont garantii RO90TREZ7025005XXX000166, Trezorerie sector 2 Bucuresti , cod de inregistrare fiscala 4203709. Garantiei de participare se introduce in plic separat, marcat corespunzator si se prezinta la sediul autoritatii , cel mai tarziu pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertei .In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 , cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004.In masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma calculata in baza articolului 278^1 din O.U.G. 34/2006 modificata si actualizata .Prevederile art.278 indice 1 se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Completarea formularului anexat . formularul 12.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O. U. G. nr. 34/2006, cu modif.si complet.ulterioare-Completarea formularului anexat . formularul 2 (Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.181 lit.a), c1) si d) din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.);3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/ 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Completarea formularului anexat formularul 54.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl.ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 - formularul 3-( - Atragem atentia ca ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care se regaseste in situatiile prevazute la art.69 indice1 din OUG34/2006 este exclus din procedura de atribuire.NOTA: Persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele : Manager: dr.Adriana Anamaria NitulescuDirector financiar contabil: ec.Ionescu Teodora Ileana , Director medical : dr.Condrea Ileana, Director ingrijiri medicale-as.pr.Rotaru Laura Lavinia, Serv.achizitii contractare-Ref. Butoi Denisa, JURIDIC-CONTENCIOS-Av.Bataila Gheorghe5.Certificat de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca Ofertantul nu are datorii scadente la bugetul de stat consolidat, in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.6. CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PENTRU PERSOANE JURIDICE PRIVIND IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE SI ALTEVENITURI ALE BUGETULUI LOCAL ? eliberat de forurile competente care sa stipuleze ca Ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor .NOTA: certificatele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi prezentate in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ?.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor aferente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a candidaturilor/ofertelor operatorii economici pot depune o declaratie pe propia raspundere potrivit art.11 alin(4)din HG 925/2006.Intr-o asfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin(3) din Ordinul nr.509/2011 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, care atesta domeniul sau de activitate.Cu respectarea Ordinului ANRMAP 509/2011 -ANEXA 1, art.183 obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C..Se va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul/original/copie legalizata.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii sa prezinte certificatul constatator in original sau in copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.Persoane juridice/fizice straineVor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/ persoana fizica autorizata, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului - traduse in limba romana de un traducator autorizat din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce faceobiectul prezentei proceduri, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale - date de identificare ale ofertantului precum si cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani -Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul de schimb mediu anual BNR pentru anul 2013, 2012, 2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista cu principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, precizate valoric si cantitativ. In sustinerea acestei declaratii, ofertantul va prezenta cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare cu cele solicitate in caietul de sarcini., MOSTRE de produs. Insustinerea ofertei tehnice vor fi prezentate obligatoriumostre de produs, pentru toate produselecu care se participa. Mostrele vor fiambalate in ambalajul producatorului , etichetate si vor contine obligatoriu denumire produs, denumire ofertant, si specificatia ?pentru procedura de achizitie din data de.......?, Autorizatie sanitar veterinara pentru mijloace de transport, in termen de valabilitate raportat la data limita de depunere oferta (indicata in invitatia de participare), autorizatie eliberata in baza Ordinului nr, 111/16.12.2008 emis de ANSVSA. Certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii pentru ofertant, Certificatul ISO 9001 sau cele transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.02.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.02.2014 15:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer