Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare paine semi-alba


Detaliu pentru invitatia numarul 348709
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Penitenciarul Oradea
Numar invitatie: 348709/20.06.2013
Denumire contract: Acord cadru de furnizare paine semi-alba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul OradeaCod fiscal: RO 23782682, Adresa: Oradea , Str. Parcul Traian, Nr.3, Jud.Bihor, Oradea, Telefon: 0259.419.881, Fax: 0259.419.884
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare paine semi-alba
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de furnizare paine semi-alba.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 182, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de paricipare se va scana si posta in SEAP.Dovada constituirii garantiei de participare se va posta in SEAP si de asemenea se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.Valabilitatea garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu valabilitatea ofertei.Cuantumul garantiei de participare este de 3650 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de cel putin 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire conform art.86 alin (1) din HG nr.925/2006 actualizata.Garantia de participare se va constitui in contul : RO71TREZ0765005XXX000132, Trezoreria Oradea.Cursul de schimb lei/euro ce sta la baza estimarii valorii este de 4, 3344 lei/euro-curs BNR valabil la data de 15.05.2013.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA.Modul de constituire-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se va prezenta in original.I.M.M-urile pot beneficia de 50% din cuantumul garantiei de buna executie, conform prevederilor Legii nr.346/2004 prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale conform HG 1045/2011.Incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc ape baza unei declaratii pe proprie raspundere a reprezentantului legal al operatorului economic, conform modelului prevazut in anexa nr.1 din Legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Anexa 2 din Sectiunea Formulare. ? copie conform cu originalul scanata.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG.34/2006 actualizata, completata in conformitate cu Anexa 3 din Sectiunea Formulare. ? copie conform cu originalul scanata;Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din Ordonanata de urgenta nr.34 / 2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta- Anexa 4 copie conform cu originalul scanata- Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? anexa 8 copie conform cu originalul scanata.- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 actualizata, se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator.Pentru evitarea conflictului de interese, conform art 69 indice 1 din OUG 34/2006 actualizata, persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: comisar sef dr.Ioan Ilea - director, comisar sef Florian Hulea-director adjunct economico-administrativ, comisar sef Petru Lucus-sef serviciu logistica, inspector Anca Pavel -ofiter achizitii, comisar Ardelean Diana, agent sef principal Derecichei Rodica, Agent sef principal Anca Maria, agent sef Rosan Ioan. Certificat constatator emis de ONRC in copie semnat si stampilat, conform cu originalul, scanat din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri in ultimii 3 ani-pentru domeniul aferent obiectului de activitate al contractului.Anexa 5 de la capitolul formulare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru produsul paine semialba se va depune mostra de produs, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini, la sediul Penitenciarului Oradea, str.Parcul Traian, nr.3, pana la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.06.2013 14:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer