Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare papetarie si furnituri de birou


Detaliu pentru invitatia numarul 348823
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SIBIU
Numar invitatie: 348823/18.06.2013
Denumire contract: Acord cadru de furnizare papetarie si furnituri de birou
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SIBIUCod fiscal: 4240898, Adresa: B-dul Corneliu Coposu nr. 2 - 4, Sibiu, Telefon: +40 269215050, Fax: +40 269215434
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Corneliu Coposu nr. 2 - 4, Sibiu, Romania, cod postal: 550245, telefon: +40 269215050, fax: +40 269215434, persoana de contact: RALUCA BURNETE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare papetarie si furnituri de birou
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de papetarie si furnituri de birou
II.1.6) CPV: 30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 063.07 - 119, 329.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2.386, 58 lei, in coantum de 2% din valoarea estimata fara TVA. Se poate constitui prin: -virament bancar in contul RO57TREZ5765006XXX011238; -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-scrisoare de garantie bancara Formularul 7a; -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari -Formularul 7b. Perioada de valabilitate a garantiei este de 90 de zile, de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Conform art. 2781*) - (1) In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma: 1.193, 29lei, in situtia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatarul renunta la contestatie, in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere. Dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata)si va fi trimisa la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici, pana la data limita de depunere a ofertelor. In cazul depunerii garantiei de participare in euro, echivalenta va fi 4, 3794 lei = 1 euro, curs BNR la data de 03.06.2013
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Se va completa Formularul 3); -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Se va completa Formularul 4); -Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa oligatiile exigibile de in luna anterioara datei limita de depunere a ofertei, conform prevederilor legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare; -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Se va completa Formularul 8) Membrii Comitetului Director: Manager - Dr. Liviu Cotarla, Dir.Medical - Dr.Radu Chicea, Dir. Administrativ - Ec. Pavel Bichicean, Dir.Financiar contabil - Ec. Mirela Tataru, Dir. Ingrijiri - as. Andrei Mihu. Membrii comisiei de evaluare: Ing. Mihai Lupascu - Serv. Achizitii publice, ec. Raluca Burnete - Serv. Achizitii publice, jr. Laura Radac - Sef Birou Contencios-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta(Se va completa Formularul 9). Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Conform art. 183 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Copie scanata, conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale care sa contina media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani.Conform art.185, alin.1 lit c) din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor furnizari de produse care vizeazaultimii 3 ani, continand valori, perioada de prestare, beneficiari.Conform art.188, alin.1 lit a) din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, MostreOperatorul economic va prezenta odata cu documentatia de atribuire, in mod obligatoriu mostre pentru fiecare tip de produs de papetarie si furnituri, avand caracteristicile caietului de sarcini.Mostrele se pastreaza in vederea compararii acestora, cu marfa livrata ulterior.Mostrele vor ramane cu titlu gratuit la dispozitia autoritatii contractante doar pentru ofertantul castigator, iar pentru ofertantii necastigatori, se vor restitui in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului. Mostrele se prezinta pana la data limita de depunere a ofertelor conform art. 172, alin 1) din OUG 34/2006. Certificatul de implementare a sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalentulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 11:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer