Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare Pasta de tomate, Consere de mazare, ghiveci si fasole verde


Detaliu pentru invitatia numarul 356991
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL POARTA ALBA
Numar invitatie: 356991/20.01.2014
Denumire contract: Acord cadru de furnizare Pasta de tomate, Consere de mazare, ghiveci si fasole verde
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL POARTA ALBACod fiscal: 4301251, Adresa: Str. Coloniilor, Poarta Alba, Telefon: +40 241853777, Fax: +40 241853524
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare Pasta de tomate, Consere de mazare, ghiveci si fasole verde
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de Pasta de tomate, Consere de mazare, ghiveci si fasole verde pentru asigurarea hranirii persoanelor private de libertate prin incheierea de acord cadru cu un operator economic
II.1.6) CPV: 15330000-0 - Fructe si legume transformate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 35, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Nr LOT Denumire produs Valoare garantie in lei- Pasta de tomate, Consere de mazare, ghiveci si fasole verde 300- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor;
-Forma de constituire a garantiei departicipare : Garantia se poate depune si in alta moneda decat lei. In acest caz echivalenta lei/alta valuta se va face la cursul BNR comunicat pentru data publicarii invitatiei de participare.NOTA : documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasa in sistemul electronic (SEAP), iar originalul va fi depus la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor.Trezoreria Constanta RO 97 TREZ2315009XXX015074 CF: 4301251NOTA : Garantia de participare se va retine in urmatoarele cazuri: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei-in masura in care CNSC respinge o eventuala contestatie, se va retine contestatorului din garantia de participare: 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5%din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent (2, 5% in cazul ofertantilor din categoria I.M.M.);
- Achizitorul se obliga sa emita ordinul de incepere a contractului numai dupa ce furnizorul a facut dovada constituirii garantiei de buna executie.- Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca furnizorul nu isi indeplineste, nu isi executa, executa cu intarziere sau executa necorespunzator obligatiile asumate prin prezentul acord cadru. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru furnizorului, precizand totodata obligatiile care nu au fost respectate.- Autoritatea contractanta are obliga?ia de a elibera/restituii garan?ia de buna execu?ie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de recep?ie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data preten?ii asupra ei.-modul de constituire a garantiei de buna executie: ORICE FORMA ALEASA DE FRUNIZOR CONFORM ARTICOLULUI 90 DIN HG 925/2006 MODIFICATA-se solicitanumai operatorului economic care va fi declarat castigator.-se va constitui prin raportare la valoarea fiecarui contract subsecvent
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea art. 180 formularul 2, 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 formularul 33. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 formularul 3b4. Certificate de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul 3aPersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: DINCA GELU DANUT? CIACHIR MARIUS - APOSTOL CRISTIAN? GURGU EMILIAN IONUT? DOMNISORU ELENA LILIANA? SIMION GALIA ? NICOLAE ADRIAN COSMIN- BARBU ANDREI FLORIN- CALIN CATALINA ? STOICA MARIA- STOICA ANCA- PICOIU VICTOR- -MIHAELA DRAGHICI ? CORNEA LILIANA 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, din care sa reiasa ca datele din acest document sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale formularul 5, din care sa rezulte date privind denumirea firmei, adresa, telefon, fax, adresa e-mail (daca este cazul), certificat de inmatriculare, obiect de activitate, sucursale si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 35.200 ronPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista a principalelor livrari similare de produse efectuate in ultimii 3 ani (ForDeclara?ie privind lista a principalelor livrari similare de produse efectuate in ultimii 3 ani (Formularul nr. 8).Ofertantul va demonstra experienta similara prin prezentarea de contracte similare/certificate/ recomandari sau alte documente de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate produse similare pana la data limita de depunere a ofertelor, produse cu o valoare totala/cumulata de cel putin 17.600 lei. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.01.2014 10:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer