Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare piese de schimb pentru mentenanta autovehiculelor militare


Detaliu pentru invitatia numarul 334079
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Apararii - Unitatea Militara 01434
Numar invitatie: 334079/22.08.2012
Denumire contract: Acord cadru de furnizare piese de schimb pentru mentenanta autovehiculelor militare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii - Unitatea Militara 01434Cod fiscal: 4270783, Adresa: str.Calea Cisnadiei nr.21, Sibiu, Telefon: 0269/232400, Fax: 0269/232803
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Calea Cisnadiei nr.21, Sibiu, Romania, cod postal: 550394, telefon: +40 269232400, fax: +40 269232803, persoana de contact: Dan Simionescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Calea Cisnadiei nr.21, Sibiu, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare piese de schimb pentru mentenanta autovehiculelor militare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 3
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acordul cadru presupune furnizarea de piese de schimb necesare mentenantei autovehiculelor militare. Piesele de schimb care fac obiectul acordului cadru sunt folosite pe tehnica specifica domeniului militar: Raba, Saviem si Aro 243-244.
II.1.6) CPV: 31610000-5 - Echipament electric pentru motoare si vehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 175, 799 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare pentru toate loturile: 3.515, 98 lei.Pentru fiecare lot in parte, cuantumul garantiei de participare este precizat in Anexa B ? INFORMATII PRIVIND LOTURILE .- pct. 5) Informatii suplimentare privind loturile.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.Valabilitatea garantiei de participare ? cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data depunerii ofertei. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire: Garantia de participare se constituite prin virament bancar (in contul RO86TREZ5765005XXX000193 ? deschis la Trezoreria Sibiu) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Neprezentarea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.In cazul in care ofertantul a depus contestatie, iar CNSC i-a respins contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% din valoarea estimata a contractului, conform art. 2781 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent de furnizare.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: in conformitate cu art. 90 alin. (1) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care garantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza modelul conform Formularului nr. 7.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006.Cerinta obligatorie: Depunerea declaratiei privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, conform Formular nr. 1.Precizari: Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii unei oferte individuale/ comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Cerinta obligatorie: depunerea declaratiei privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, conform Formular nr. 2.3. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Cerinta obligatorie: Depunerea declaratiei privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, conform Formular nr. 3.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizitie publica: Almasan Calin ? comandant, Simandan Dorel ? loctiitor, Ciorbea Florin ? contabil sef, Simionescu Dan ? presedinte comisie de evaluare, Maioga Ioana - membru comisie de evaluare, Alexa Marian ? membru comisie de evaluare, Heresanu Dumitru ? membru comisie de evaluare, Sebe Cezar ? membru comisie de evaluare.4. Certificat de participare cu oferta independenta.Cerinta obligatorie: Prezentare Formular nr. 4.5. Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura.Cerinta obligatorie: Prezentare Formular nr. 5.6. Certificat de atestare fiscala care sa ateste lipsa obligatiilor de plata fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoanele juridice straine), scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta obligatorie: Prezentarea Certificatului de atestare fiscala in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul.Neindeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.7. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local ((sau echivalent pentru persoanele juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta obligatorie: Prezentarea Certificatului privind plata impozitelor si taxelor locale in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 sau 69^1, precum si ofertantii care nu respecta prevederile art. 46 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. a) Persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta.Cerinta obligatorie: Prezentarea Certificatului constatator emis de ONRC, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Cerificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului poate fi depus in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul; autoritatea contractanta va solicita oferatantului castigator, inainte de comunicarea rezultatului procedurii si in situatia in care aceasta a depus certificatul in copie conform cu original, de a depune pentru conformitate inscrisurile solicitate in original sau copie legalizata.b) Persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident. (traduse in limba romana si legalizate).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se obtine din SEAP si este atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2012 10:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer