Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare piese de schimb pentru mentenanta autovehiculelor militare


Detaliu pentru invitatia numarul 351605
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNITATEA MILITARA 01557
Numar invitatie: 351605/31.07.2013
Denumire contract: Acord cadru de furnizare piese de schimb pentru mentenanta autovehiculelor militare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 01557Cod fiscal: 25666684, Adresa: Calea Poplacii, nr. 118 - 120, Sibiu, Telefon: 0269240358, Fax: 0269242361
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Poplacii, nr. 118 - 120, Sibiu, Romania, cod postal: 550157, telefon: +40 269240358, fax: +40 269242361, persoana de contact: BUNESCU NICOLAE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UM 01557 Sibiu- Calea Poplacii, nr. 118 - 120, Sibiu, Romania, cod postal: 550157- sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare piese de schimb pentru mentenanta autovehiculelor militare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acordul cadru presupune furnizarea de piese de schimb necesare mentenantei autovehiculelor militare. Piesele de schimb care fac obiectul acordului cadru sunt folosite pe tehnica specifica domeniului militar: Raba, Aro 243 ? L27 , Aro 243 ? D127, Autobuz RD111 si Tractor U650 .(detalii in Anexa B ? informatii privind loturile si caietul de sarcini)
II.1.6) CPV: 34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 321, 303.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (GP) pentru toate loturile: 4.819, 55 lei.Pentru fiecare lot in parte, cuantumul GP este precizat in Anexa B. ? 1, 5% din valoarea estimata a fiecarui lot.Din documentele prezentate trebuie sa reiasa loturile pentru care se constituie garantia.GP se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006.Perioada de valabilitate a GP: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Formularul9sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO51TREZ5765005XXX009941al autoritatii contractante, deschis la Trezoreria Sibiu.Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 GP se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine GP in conditiile art. 87 din H.G. nr. 925/2006 iar in cazul in care ofertantul formuleaza contestatie in conditiile prevazute de art. 255 din OUG 34/2006 .Echivalenta garantiei de participare depusa in alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 5 % din valoarea fara TVA, a fiecarui contract subsecvent de furnizare.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: in conformitate cu art. 90 alin. (1) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie in conditiile art. 91din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care garantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza modelul conform Formularului nr. 8.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: Depunerea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conform Formular nr. 1.Precizari: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/ comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti.Cerinta nr.2: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: depunerea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare conform Formular nr. 2.Cerinta nr.3: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69'1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: Depunerea Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69'1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare completata conform Formular nr. 3.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizitie publica: Dascalu Viorel, Bratu Sorin, Peuna Vasile, Petcu Luminita, Ungur Daniela, Bunescu Nicolae, Radu Adrian, Voicu Dumitru, Rusu Mihai, Dragan Dorin, Stoica Ionut, Falamas Florin, Cristea Florentin, Lomnasan Ovidiu.Cerinta nr.4: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere conformFormular nr. 4.Cerinta nr.5: Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.Modalitatea de indeplinire: 1.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la termenul de plata al lunii anterioare celei in care se depun ofertele.2.Prezentarea Certificatului de taxe si impozite (datorii la bugetele locale din care sa reiasa obligatiile exigibile la termenul de plata al lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Neindeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr.6: Declaratie privind informatiile generale.Modalitatea de indeplinire: Formularul nr. 4A ? fisa cu informatii generale, din sectiunea Modele de formulare, completat, datat, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului.Note: 1.In cazul asocierii, documentele se vor depune de catre fiecare membru al grupului de operatori economici;2.In cazul sustinerii, pentru tertul sustinator se vor depune documentele pentru cerinta nr.1, cerinta nr. 2 (doar pentru lit.a), c1) si d) din art. 181 din OUG 34/2006) si cerinta nr 3.3.In cazul subcontractarii, pentru subcontractanti se vor depune documentele de la cerinta nr.3.Documentele de calificare solicitate de catre autoritatea contractanta la cerinta nr.5 pot fi depuse in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul. a.Pentru persoanele juridice romaneCerinta nr.1: Ofertantii sa fie inregistrati si sa aiba in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor de natura celui care face obiectul procedurii.Modalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.In cazul persoanelor fizice autorizate se va depune autorizatia de functionare.Informa?iile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita oferatantului castigator, inainte de comunicarea rezultatului procedurii si in situatia in care aceasta a depus certificatul in copie conform cu original, de a depune pentru conformitate inscrisurile solicitate in original sau copie legalizata.b.Pentru persoanele juridice straineCerinta nr.2: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident.Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si prestatorul roman in tara in care prestatorul strain este rezident.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat pot furniza orice alt document din care sa rezulte ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand ca operatul sa primeasca in curand certificarea propriuzisa.Acest document poate constitui dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.08.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2013 17:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer