Achizitie publica - Acord-cadru de furnizare piese de schimb si servicii de reparatii si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
Detaliu pentru invitatia numarul 343218
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343218/27.02.2013
Denumire contract: Acord-cadru de furnizare piese de schimb si servicii de reparatii si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul de Politie al Judetului MuresCod fiscal: 4322602, Adresa: str. Borsos Tamas Nr.16, Targu Mures, Telefon: 0265-202306, Fax: 0265-311555
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Borsos Tamas Nr.16, Targu Mures, Romania, cod postal: 540065, telefon: +40 265202306, fax: +40 265311555, persoana de contact: VALENTIN PESCARI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul de Politie Judetean Mures Serviciul Logistic, cu sediul in Mun. Targu Mures, str. Borsos Tamas nr. 16, cod postal 540065.Ofertele se vor inregistra la secretariatul Serviciului Logistic
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru de furnizare piese de schimb si servicii de reparatii si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 20
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta este interesata sa achizitioneze pe de o parte piesele de schimb si a materialele necesare in procesul de intretinere al autovehiculelor, iar pe de alta parte servicii de intretinere si repararea autovehiculelor din dotarea I.P.J. Mures, in atelierele specializate ale operatorilor economici care sunt castigatorii ai acordului cadru, ce fac obiectul prezentei proceduri.
II.1.6) CPV: 34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 516, 330.04 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 alin. 1 din H.G.R. 925 /2006.Ofertanti vor constitui garantia de participare in cuantum de: - 688, 20 lei pentru oferta depusa Lot nr. 1;
- 527, 61 lei pentru oferta depusa Lot nr. 2;
- 2382, 15 lei pentru oferta depusa Lot nr. 3;
- 66, 58 lei pentru oferta depusa Lot nr. 4;
- 111, 38 lei pentru oferta depusa Lot nr. 5;
-6550, 65 lei pentru oferta depusa Lot nr. 6;
- 10326, 60 lei pentru oferta depusa la toate Loturile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.In conformitate cu art. 87 din H.G.R. nr. 925/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a retine ofertantului garantia de participare suma constituita in totalitate sau partial.Ofertantului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata, de catre CNSC, i se va retine dingarantia de participare o suma calculata in conformitate cu prevederile art. 278^1 alin. (1) lit. (b) din O.U.G. nr. 34/2006.Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din H.G.R. nr. 925/2006.Data privind cursul la care se va echivala leu/valuta pentru constituirea garantiei de participare constituita intr-o alta valuta este data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Ofertantul declarat castigator va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 alin. 2) din H.G. nr. 925/2006 garantie de buna executie in cuantum de 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara T.V.A.Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. (Conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G.R. nr. 925/2006)Garantia de buna executie va fi retinuta / restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G.R.nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul va prezenta: 1.Declaratie privind pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180.2.Declaratie privind pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.4.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea regulilor de concurenta.5.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale in conformitate cu prevederile legale. Ofertantul va prezenta certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele / candidaturile.6.Certificat privind plata impozitelor si taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat. Ofertantul va prezenta certificatul privind plata impozitelor si taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele / candidaturile.TABEL NOMINALcu persoanele implicate in procesul de verificare/evaluare a candidaturilor/ofertelor din cadrul Inspectoratului de Politie Judetean Mures1.Pescari Valentin - Seful Inspectoratului.2.Cimpeanu Alexandru-Adjunct al Sefului Inspectoratului.3.Ujica Valer-Adjunct al Sefului Inspectoratului.4.Caliman Claudiu Calin-Consilier Juridic.5.Gabor Dragos Vasile-Consilier Juridic.6.Pirvu Catalin-Seful Compartiment Financiar.7.Moldovan Dorin Mircea-Seful Serviciului Logistic.8.Zamfir Laurentiu Tiberiu-Seful Biroului Tehnic.9.Salcudean Ovidiu-Lucrator Compartiment Financiar.10.Zvinca Dumitru- Lucrator Birou Tehnic.11.Panca Ioan-Lucrator Birou Tehnic.12.Haja Marius Septimiu-Lucrator Birou Tehnic.13.Boier Ioan Catalin-Lucrator Compartimentul Marketing si Achizitii Publice.14.Oprea Stelian Mihai-Lucrator Compartimentul Marketing si Achizitii Publice. Ofertantul va prezenta: 1.Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului.2.Autorizatia emisa de catre Registru Auto Roman pentru efectuarea de reparatiilor la autovehicule, conform normelor RNTR 9 clasa I, II si IV.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru calificare autoritatea contractanta va solicita: o Declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri globala anuala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru calificare autoritatea contractanta va solicita: un certificat de experienta similara sau un document constatator emis de catre un beneficiar al serviciilor prestate, Pentru calificare autoritatea contractanta va solicita: o ?Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice?. Ofertantul va face dovada ca detine echipamente specifice: utilajele, echipamente tehnice, sisteme de diagnoza, mijloace de transport, ateliere si alte mijloace fixe pe care angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractelor de furnizare. Pentru indeplinirea acestui criteriu, ofertantul trebuie sa prezinte documente justificative edificatoare prin care sa demonstreze atat dreptul de proprietate cat si/sau cel de folosinta., Pentru calificare autoritatea contractanta va solicita: ?Lista cu personalul responsabil cu derularea contractului, precum si cu personalul specializat / autorizat in prestarea serviciilor supuse prezentei procedurii de achizitiei?. Ofertantul pentru indeplinirea criteriului de calificare, prin furnizareainformatiilor va trebui sa demonstreze ca are personal specializat pentru executia serviciilor supuse prezentei procedurii de achizitie, respectiv va depune documente referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile., Pentru calificare autoritatea contractanta va solicita ofertantilor sa prezinte documente prin care sa demonstreze ca are capacitatea de a presta serviciul, respectiv o ?Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani?, In situatia castigarii procedurii, de catre o oferta comuna, autoritatea contractanta va solicita prezentarea acordului de asociere a ofertantilor in forma legalizata, iar contractul se va incheia cu liderul de asociatie desemnat de catre acestia, care va raspunde in totalitate de derularea corespunzatoare a contractului, conform clauzelor stipulate. Liderul asocierii va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului. Pentru calificare autoritatea contractanta va solicita: o ?Declaratie privind lista asociatilor si/sau a subcontractantilor, completata de liderul Asocierii?.In cazul ofertei comune, fiecare ofertant va prezenta documentele prevazute la Cap. III.2) Informatii privind sistemul de management al calitatii in conformitate cu cerintele SR ISO 90001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.02.2013 15:24