Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru de furnizare pneuri de iarna


Detaliu pentru invitatia numarul 339273
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI NEAMT
Numar invitatie: 339273/13.11.2012
Denumire contract: Acord-cadru de furnizare pneuri de iarna
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI NEAMTCod fiscal: 2613478, Adresa: str. Eroilor nr.16, Piatra-Neamt, Telefon: +40 0233236397, Fax: +40 0233236397
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP-procedura se desfasoara integral prin mijloace electronice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru de furnizare pneuri de iarna
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 5
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia unor cantitati de minim de 52 buc si maxim 480 buc. anvelope destinate utilizariiin conditii de iarna pe drumurile publice, conform precizarilor din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 114, 020 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare: Lot1=96, 00lei;Lot2=11, 40 lei;Lot3=34, 00 lei;Lot4=664, 00 lei;Lot 5=10, 40 lei;Lot 6=80, 00 lei;Lot7=36, 00 lei;Lot8=38, 40 lei; Lot9=32, 00 lei; Lot10=18, 00 lei; Lot11=20, 00 lei; Lot12=40, 00 lei; Lot13=60, 00 lei.Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat mai sus.In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.- urilor (Formularul 6).Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie in una din formele prevazute de art.86 HGR nr.925/2006. Contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Piatra¬Neamt este RO59TREZ4915005XXX000129.Adresa caseriei autoritatii contractante este Strada Eroilor nr.16, municipiul Piatra-Neamt, jud.Neamt.Dovada garantiei de participare (doar in ceea ce priveste instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari)se va transmite in original la sediul autoritatii contractante din strada Eroilor nr.16, Piatra-Neamt, Registratura, pana cel tarziu la data de depunere a ofertelor(conform datelor din invitatia de participare), ora stabilita de SEAP.Garantia de participare constituita sub celelalte forme va fi atasata in SEAP.In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare conform prevederile articolului 278A1 din O.U.G. 34/2006 urmatoarele cuatumuri: pentru Lotul 4 suma de 664, 00 lei (celelate loturi nu fac obiectul prevederilor articolului 278A1 din O.U.G. 34/2006 deoarece valoarea estimata maxima este sub pragul de 63000 lei). Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la articolele 87 si 88 din HGR nr. 925/2006.Scrisoarea de garantie bancara pentru participare cu oferta va fi intocmita conform Formularului 11.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr. 2A ) Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelorpentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.2B). Prezentarea certificatelor fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), astfel incat din respectivele certificate fiscale sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si finaciara si/sau capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si al art. 181 lit. a), cA1) si d) din OUG nr.34/2006.Tertul sustinator va prezenta documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 si al art. 181 lit. a), cA1) si d) din OUG nr.34/2006.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, neincadrarea in prevederile articolului 46 din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (Completare Formular nr.3)- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 69A1 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (Completare Formular nr.4). Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt Comisar sef Tablan Costel-Paul - functia Sef Inspectorat, Comisar sef Bezim Stelica- functia Adjunct Sef Inspectorat, Comisar sef Andries Ioan- functia Adjunct Sef Inspectorat, Comisar sef Pantaza Iulian- functia Contabil sef , Comisar sef Gheorghiu Marcel- functia Sef Serviciu Logistic, Inspector Verdes Cristina- functia ofiter specialist II-Consilier Juridic, Inspector Bobric Iuliana- functia Ofiter pr.II- Consilier Juridic, Inspector principal Maxim Florin- functia Ofiter Specialist I, Inspector Cretu Emil - functia Ofiter principal I, Agent sef Micu Catalin- functia Agent III, Agent principal Airinei Anca- functia Agent IV, Agent sef Simion Vasile- functia Agent II, Agent Badanga Mariana- functia Agent II, Agent sef Cochiorca Adrian - functia Agent II;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69A1 din OUG. Nr.34/2006, daca este cazul, se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.- Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314 din 12.10.2010Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (Completare Formular nr.5) Pentru persoanele juridice romane`: Modalitatea de indeplinire: prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiectde activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Persoane juridice /fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana, respectiv certificat emis de autoritatea competenta, sau in cazul in care nu se elibereaza acest certificat, o declaratie pe proprie raspundere autentica, data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul? iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privindcifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati ., Certificate sau alte documente emise de organismele abilitate, care sa ateste conformitatea produselor, Descrieri si/sau fotografii/fise tehnice/cataloage a caror autenticitate trebuie sa poata fi demostrata in cazul in care se solicita acest lucru., Ofertantii, daca este cazul, vor prezenta informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si/sau asociati si acordul acestora.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, atasata invitatiei de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2012 11:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer