Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru de furnizare pneuri de vara


Detaliu pentru invitatia numarul 326123
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI NEAMT
Numar invitatie: 326123/09.05.2012
Denumire contract: Acord-cadru de furnizare pneuri de vara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI NEAMTCod fiscal: 2613478, Adresa: str. Eroilor nr.16, Piatra-Neamt, Telefon: +40 0233236397, Fax: +40 0233236397
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP-procedura se desfasoara integral prin mijloace electronice.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru de furnizare pneuri de vara
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 5
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia unor cantitati de minim de 32 buc si maxim 730 buc. pneuri de vara pentru autovehicule conform precizarilor din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 126, 660 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare: Lot1=76, 20 lei;Lot2=8, 05 lei;Lot3=39, 75 lei;Lot4=1020, 00 lei;Lot 5=23, 80 lei;Lot 6=24, 00 lei;Lot7=17, 50 lei;Lot8=57, 30 lei.Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat mai sus.In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor (Formularul 6).Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie in una din formele prevazute de art.86 HGR nr.925/2006. Contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Piatra-Neamt este RO59TREZ4915005XXX000129.Adresa caseriei autoritatii contractante este Strada Eroilor nr.16, municipiul Piatra-Neamt, jud.Neamt.Dovada garantiei de participare (doar in ceea ce priveste instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari)se va transmite in original la sediul autoritatii contractante din strada Eroilor nr.16, Piatra-Neamt, Registratura, pana cel tarziu la data de depunere a ofertelor(conform datelor din invitatia de participare), ora stabilita de SEAP.Garantia de participare constituita sub celelalte forme va fi atasata in SEAP.In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare conform prevederile articolului 278^1 din O.U.G. 34/2006 urmatoarele cuatumuri: pentru Lotul 4 suma de 1020, 00 lei (celelate loturi nu fac obiectul prevederilor articolului 278^1 din O.U.G. 34/2006 deoarece valoarea estimata maxima este sub pragul de 63000 lei). Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la articolele 87 si 88 din HGR nr. 925/2006.Scrisoarea de garantie bancara pentru participare cu oferta va fi intocmita conform Formularului 11.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratii privind neincadrarea in prevederile articolelor 180 si 181 din OUG nr.34/2006 - Prezentarea formularelor nr.2A si 2B; Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- Prezentarea certificatelor fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), astfel incat din respectivele certificate fiscale sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (documentele solicitate se pot depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul").In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si finaciara si/sau capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si al art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006.Tertul sustinator va prezenta documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 si al art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006 .In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea acordului- cadru.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, neincadrarea in prevederile articolului 46 din OUG nr. 34/2006 - Prezentarea formularului nr.3;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 69^1 din OUG nr.34/2006 - Prezentarea formularului nr.4 . Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt Comisar sef Tablan Costel-Paul - functia Sef Inspectorat, Comisar sef Bezim Stelica- functia Adjunct Sef Inspectorat, Comisar sef Andries Ioan- functia Adjunct Sef Inspectorat, Comisar sef Pantaza Iulian- functia Contabil sef , Comisar sef Gheorghiu Marcel- functia Sef Serviciu Logistic, Inspector Bobric Iuliana- functia Ofiter pr.II- Consilier Juridic, Inspector principal Maxim Florin- functia Ofiter Specialist I, Inspector Cretu Emil - functia Ofiter principal I, Agent sef Micu Catalin- functia Agent III, Agent principal Airinei Anca- functia Agent IV, Agent sef Simion Vasile- functia Agent II, Agent Badanga Mariana- functia Agent II, Agent sef Cochiorca Adrian - functia Agent II;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG. Nr.34/2006, daca este cazul, se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.- Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314 din 12.10.2010 - Prezentarea formularului nr.5; - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor de natura celor ce fac obiectul achizitiei. Persoane juridice /fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana, respectiv certificat emis de autoritatea competenta, sau in cazul in care nu se elibereaza acest certificat, o declaratie pe proprie raspundere autentica, data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin doua ori valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent estimat a se atribui pentru fiecare acord-cadru, respectiv: pt. lotul 1 = 15240 lei;lotul 2 = 1610 lei, lotul 3 = 7950 lei, lotul 4 = 204000 lei, lotul 5 = 4760 lei, lotul 6 = 4800 lei, lotul 7 = 3500 lei, lotul 8 = 11460 lei.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati .In vederea indeplinirii cerintei ofertantul va declara minim 1 contract a carui valoare fara TVA sa fie de cel putin valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent estimat a se atribui pentru fiecare acord-cadru, respectiv: pt. lotul 1 = 7620 lei;lotul 2 = 805 lei, lotul 3 = 3975 lei, lotul 4 = 102000 lei, lotul 5 = 2380 lei, lotul 6 = 2400 lei, lotul 7 = 1750 lei, lotul 8 = 5730 lei., Certificate sau alte documente emise de organismele abilitate, care sa ateste conformitatea produselor, Descrieri si/sau fotografii/fise tehnice/cataloage a caror autenticitate trebuie sa poata fi demostrata in cazul in care se solicita acest lucru.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 16:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer