Achizitie publica - ACORD-CADRU DE FURNIZARE PNEURI PENTRU AUTOVEHICULE
Detaliu pentru invitatia numarul 323276
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323276/03.04.2012
Denumire contract: ACORD-CADRU DE FURNIZARE PNEURI PENTRU AUTOVEHICULE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul de Politie al Judetului MuresCod fiscal: 4322602, Adresa: str. Borsos Tamas Nr.16, Targu Mures, Telefon: 0265-202306, Fax: 0265-311555
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Borsos Tamas Nr.16, Targu Mures, Romania, cod postal: 540065, telefon: +40 265202306, fax: +40 265311555, persoana de contact: Boier Catalin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Inspectoratului de Politie Judetean Mures, Serviciul Logistic, din Targu-Mures, str. Borsos Tamas nr. 16, cod postal: 540.065, judetul Mures;
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD-CADRU DE FURNIZARE PNEURI PENTRU AUTOVEHICULE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 20
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia diverselor pneuri destinate echiparii rotilor la autovehiculele ce apartin Inspectoratului de Politie Judetean Mures.
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 359, 598 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertanti vor constitui garantia de participare in cuantum de :7.191, 96 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabiliatate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
Ofertantul declarat castigator va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 alin. 2) din H.G. nr. 925/2006 garantie de buna executie in cuantum de 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara T.V.A.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale in conformitate cu prevederile legale in vigoare din care sa reeasa faptul ca ofertantul/canditatul are/nu are datorii sacadente in luna anterioara celei in care se depune ofertaCertificat (certificate) privind plata impozitelor si taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale din care sa reeasa faptul ca ofertantul/canditatul are/nu are datorii sacdente in luna anterioara celei in care se depune ofertaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006TABEL NOMINALcu persoanele implicate in procesul de verificare/evaluare a candidaturilor/ofertelor din cadrul Inspectoratului de Politie Judetean Mures1.Pescari Valentin - Seful Inspectoratului nascut la data de 19.03.1959 in Mun. Reghin, Jud. Mures2.Cimpeanu Alexandru-Adjunct al Sefului Inspectoratului, nascut la data de 17.10.1964 in Mun. Reghin , Jud. Mures3.Ujica Valer-Adjunct al Sefului Inspectoratului, nascut la data de 12.04.1959 in Loc. Stanceni, Jud. Mures4.Caliman Claudiu Calin-Consilier Juridic, nascut la data de 16.05.1976 in Mun.Tarnaveni, Jud. Mures5.Gabor Dragos Vasile-Consilier Juridic, nascut la data de 06.05.1978 in Mun. Targu Mures6.Pirvu Catalin-Seful Compartiment Financiar, nascut la data de 27.02.1968 in Or. Caracal, Jud. Olt7.Moldovan Dorin Mircea-Seful Serviciului Logistic, nascut la data de 28.12.1964 in Mun. Targu Mures8.Zamfir Laurentiu Tiberiu-Seful Biroului Tehnic, nascut la data de 21.12.1962 in Mun. Suceava9.Oltean Marius Sebastian-Lucrator Compartimentul A.P.I.I., nascut la data de 07.09.1978 in Mun. Targu Mures10.Salcudean Ovidiu-Lucrator Compartiment Financiar, nascut la data de 07.10.1972in Or. Sarmasu, Jud. Mures11.Zvinca Dumitru- Lucrator Birou Tehnic, nascut la data de 12.09.1962 in Loc. Mileanca, Jud. Botosani12.Panca Ioan-Lucrator Birou Tehnic, nascut la data de 06.10.1965 in Mun. Reghin, Jud. Mures13.Haja Marius Septimiu-Lucrator Birou Tehnic, nascut la data de 13.07.1987 Mun. Reghin, Jud. Mures14.Boier Ioan Catalin-Lucrator Compartimentul Marketing si Achizitii Publice, nascut la data de 31.05.1970Or. Ludus Jud. Mures15.Oprea Stelian Mihai-Lucrator Compartimentul Marketing si Achizitii Publice, nascut la data de 24.12.1972 in Or. Miercurea Nirajului Jud. Mures16.Movila Lucian Paul-Lucrator Birou Tehnic, nascut la data de 17.10.1967 in Mun. Toplita, Jud. HarghitaDeclaratie pe propria raspundere privind respectarea regulilor de concurentain conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12.10.2010 Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru calificare autoritatea contractanta solicita: Declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri globala anuala pe ultimii trei ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru calificare autoritatea contractanta solicita: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani ;, Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (daca este cazul), Certificat de buna executie (experienta similara);, Recomandarea din partea beneficiarului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Caietul de sarcini si documentele suplimentare pot fi obtinute de la Inspectoratul de Politie Judetean Mures in intervalul orar: luni-vineri: 08, 00-16, 00, sau de pe site-ul http: //www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2012 13:24