Achizitie publica - Acord cadru de furnizare pneuri vara/iarna pentru autovehicule, servicii de montare a pneurilor si echilibrarea rotilor
Detaliu pentru invitatia numarul 346721
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346721/15.05.2013
Denumire contract: Acord cadru de furnizare pneuri vara/iarna pentru autovehicule, servicii de montare a pneurilor si echilibrarea rotilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI HUNEDOARACod fiscal: 4374342, Adresa: STRADA MIHAI EMINESCU NUMARUL 128-130, Deva, Telefon: 0254.21.28.52, Fax: 0254.22.79.54
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA MIHAI EMINESCU NUMARUL 128-130, Deva, Romania, cod postal: 330119, telefon: +40 254206722/20239, fax: +40 254227954/+40 254212852, persoana de contact: IPJ Hunedoara - Serviciul Logistic
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA MIHAI EMINESCU NUMARUL 128-130, Deva, Romania, cod postal: 330119, telefon: +40 254206722/20239, fax: +40 254227954/+40 254212852, persoana de contact: IPJ Hunedoara - Serviciul Logistic
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare pneuri vara/iarna pentru autovehicule, servicii de montare a pneurilor si echilibrarea rotilor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 20
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de pneuri vara/iarna pentru autovehicule, inclusiv serviciile de montare a pneurilor si echilibrarea rotilor, cod CPV 34351100-3 si 50116500-6, in conformitate cu specificatiile tehnice si in cantitatile prevazute in caietul de sarcini si ANEXA B, parte integranta a prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 760 - 193, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui garantie de participare in cuantum de: lot 1-112 lei, lot 2-165 lei, lot 3-28lei, lot 4-32 lei, lot 5?26lei, lot 6?67 lei, lot 7?82 lei, lot 8-128lei, lot 9-1040 lei, lot 10-64 lei, lot 11?105 lei, lot 12?122 lei, lot 13?34 lei, lot 14?34 lei, lot 15?52 lei, lot 16?76 lei, lot 17?39 lei, lot 18?61 lei, lot 19?320 lei, lot 20- 1274 lei.Garantia de participare se constituie in conform prev.art.86, alin.(1)din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 70 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Formularul nr.8 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii preved.art.86 alin.(2)?(4) din H.G.nr. 925/2006.Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO 06 TREZ 3665005 XXX 000103, al autoritatii contractante, deschis la Trezoreria Deva, cod fiscal 4374342.Mod de prezentare: dovada constituirii garantiei/instrumentul de garantare se prezinta in original.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria I.M.M.conf.Legii nr.346/2004(facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Formularul nr.10)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent atribuit si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaDocumente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere ( completare Formular nr. 1).Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat (dupa caz).2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1: Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr. 2).Nota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz).Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Inspectoratului de Politie al Judetului Hunedoara in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Comisar sefde politie DUMITRU LIVIU GABRIEL ? sef inspectorat, Comisar sefde politie SABAU REMUS ? adjunct al sefului inspectoratului, Comisar sefde politie ZAHARIE MARCEL ? adjunct al sefului inspectoratului, Subcomisar de politie- BALICI CAMELIA- contabil sef, Comisar de politie IOVANESCU ILIE.LIVIU- sef serviciu logistic, Inspector de politie CONDORACHI MONICA- sef birou juridic, Presedinte al comisiei de evaluare inspector de politie SAVU GABRIELA VIOLETA, Membrii comisiei de evaluare: Comisar de politie DUMITRESCU MARIUS, Inspector de politie NAZNEAN EUSTATIU, Inspector de politie MORAR CLAUDIA, Agent de politie DRAGOSA CLAUDIA; Membru supleant: Agent sef pr. CIOSA CRISTINEL.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completare Formular nr.3) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului generalObs.: Neincadrarea in prev. art. 180 din O.U.G nr. 34/2006 constituie obligatie pentru ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator (dupa caz).4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : Autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: ? Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model - Formular nr.4 )? Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, ? Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Obs. :1. Neincadrarea in prev. art. 181 din O.U.G nr. 34/2006 constituie obligatie pentru ofertant si/sau asociati.2. Neincadrarea in prev. lit. a), c^1) si d) ale art.181 din O.U.G nr. 34/2006, constituie obligatie si pentru tert sustinator. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane1. Modalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Pentru indeplinirea cerintei se va depune certificatul mentionat din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (principal sau secundar) furnizarea produselor ce fac obiectul lotului pentru care se depune oferta.Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine2.Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Se vor prezenta Certificate de omologare, pentru loturile ofertate, emise in conformitate cu Directiva 92/23/CE a Consiliului din 31 martie 1992 privind pneurile autovehiculele si ale remorcilor auto., Cerinta nr. 2Operatorul economic va face dovada ca detineservice autorizat cu punct de lucru pe raza municipiului Deva sau cel mult pe o raza de 30 km fata de acest oras sau are incheiat unantecontract/contract de colaborare cu un service autorizat pe raza municipiului Deva (cel mult pe o raza de 30 km fata de acest oras)., Cerinta nr. 3Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.05.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2013 11:42