Achizitie publica - Acord cadru de furnizare prajituri pentru locatiile Bucuresti, Mamaia si Saturn
Detaliu pentru invitatia numarul 343458
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343458/04.03.2013
Denumire contract: Acord cadru de furnizare prajituri pentru locatiile Bucuresti, Mamaia si Saturn
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA LOGISTICACod fiscal: 4267060, Adresa: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 213156468, Fax: +40 213132761
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050035, telefon: +40 213156468, fax: +40 213132761, persoana de contact: Medrut Cristina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare prajituri pentru locatiile Bucuresti, Mamaia si Saturn
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de furnizare prajituri pentru locatiile Bucuresti, Mamaia si Saturn
II.1.6) CPV: 15812200-5 - Produse de cofetarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 318, 500 - 455, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul total al garantiei pentru participare este de 6825 lei , garantia de participare pe fiecare lot in parte se regaseste in Anexa B Per. de valab. a gar.de part.este de 60 zile de la data lim. de depunere a of.Modul de const.a gar.pt.part.: in oricare dintre formele prevazute la art 86 din HG925/2006, contul de virament bancar pt. garantii: nr.RO31TREZ7055005XXX000169?Trezorerie Sector 5 Bucuresti, cod Fiscal 4267060 Garantia de participare se prezinta in orig. conform Form.nr.11. In cazul IMM, decl. pe propria rasp. a repr./repr.legal/legali al/ai intrepr.interes.priv. incadr. in I.M.M.Decl. pe propria rasp. priv.incadr. in categ.I.M.M.va fi compl. cf. modelului prev. in Anexa nr.1 din Lg.346/2004 cu modif. ult. si va fi prez.in orig. In cazul unei asoc.gar. de part. va fi emisa in numele si pentru Liderul Asoc., iar in acest caz, toti membrii asoc.au oblig.de a depune o Decl. pe propria rasp.cf. Anexei 1 din Lg.346/2004 pt.a demonstra incadr. in I.M.M.In cazul in care of.este o asoc., incadr. in categ.I.M.M nu se va analiza cu priv. la asoc.in ansamblu.Astfel, daca toti asoc. se incadr. in mod indiv.in categoria IMM, atunci asoc. va benef.de red.cu 50% prev.de Lg.nr.346/2004. Of. care nu sunt insotite, la data desch.of. de dov.const.gar. pt.part.vor fi respinse in cadrul sed.de desch. a of. de catre comisia de ev.Elib. gar. de part.se va face in cf. cu prev.art.88 din H.G.nr.925/2006.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi la cursul stabilit de BNR inainte cu cinci zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Cuantumul garantiei ce se va retinein conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006: pt lot nr.1-1050 lei, pt lot nr. 2-3500 lei
Garantie de buna executie
Gar.de buna ex. este de 5% din val.contr.subs.de furniz.fara TVA. Gar. de buna ex.se const. in termen de maxim 5 zile lucr.de la data semn. contr si se constituie in oricare dintre formele prevazute la art. 90 din HG 925/2006( Form.nr.12)..In cazul I.M.M., decl. pe propria rasp. a repr./repr.legal/legali al/ai intrepr.interes.priv.incadr. in I.M.M.. Decl. pe propria rasp. priv.incadr. in categ. I.M.M. va fi compl. cf. modelului prev.in Anexa nr.1 din Lg.346/2004 cu modif.ult. si va fi prez. in orig.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru demonstrarea situatiei economico-financiare se soliocita declaratia privind cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani conform Formularului nr.6, in masura in careinformatiile respective sunt disponibile.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostre : Operatorul economic va prezenta, in mod obligatoriu, pana la data limita de depunere a ofertelor, mostre pentru fiecare lot, respectiv sortiment ofertat, insotite de buletin de analiza emis de un laborator de analize neutru, autorizat.Acestea sunt solicitate in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei.NOTA: ?Predarea mostrelor se va efectua pe baza de document justificativ, confirmat de primire de catre autoritatea contractanta, la sediul situat in str. Leaota nr.2A, sector 6 Bucuresti.?Neprezentarea de mostre, precum si a buletinului de analiza a acestora pana la termenul limita de primire a ofertelor duce la descalificarea ofertei ca inacceptabila. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au implementat si mentin o procedura sau proceduri permanente bazate pe principiile HACCP, conform prevederilor HG 924/2005.Se solicita prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiasa ca operatorul economic ofertant a implementat si mentine o procedura sau proceduri permanente bazate pe principiile HACCP, conform prevederilor H.G. nr. 924/2005, sau Certificat HACCP (ISO 22000) in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.03.2013 14:05