Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare privind achizitia de cartuse de toner


Detaliu pentru invitatia numarul 346725
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Tribunalul Dolj
Numar invitatie: 346725/15.05.2013
Denumire contract: Acord cadru de furnizare privind achizitia de cartuse de toner
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTribunalul DoljCod fiscal: 4941447, Adresa: Str. Brestei, nr. 12, Craiova, Telefon: +40 251418612, Fax: +40 251419851
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (justitie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare privind achizitia de cartuse de toner
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Da
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 8
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acordul cadru se va semna cu toti ofertantii clasati pe primele patru locuri, in cazul.in care exista cel putin patru operatori economici care au indeplinit criteriile de calificare si selectie si care au prezentat oferte admisibile. In cazul in care numarul operatorilor economici care au indeplinit criteriile de calificare si selectie si care au prezentat oferte admisibile este mai mic decat numarul minim indicat (4), autoritatea contractantava continua procedura de atribuire pentru incheierea acordului cadru numai cu acel/acei operator/operatori economic/economici care indeplineste/indeplinesc criteriile de calificare siselectie solicitatesicare au prezentat oferta admisibila. Valoarea minima a acordului cadru este corespunzatoare cantitatilor minime prevazute in anexa nr. 2 la acordul cadru.Valoarea maximaa acordului cadru este corespunzatoare cantitatilor maximeprevazute in anexa nr. 2 la acordul cadru.Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut fara t.v.a/lot in conditiile respectarii prevederilor caietului de sarcini. Elementul care va face obiectul reluarii competitiei este pretul unitar fara t.v.a., care nu poate sa depaseasca pretul ofertat in cadrul prezentului acord cadru.Preturile unitare ofertate de fiecare promitent-furnizor in parte sunt maxime si nu pot fi modificate pe parcursul derularii acordului cadru, respectiv la reofertare, decat in sensul imbunatatirii, adica al scaderii acestora, fara sa afecteze specificatiile tehnice din propunerea tehnica depusa in S.E.A.P., stabilite ca fiind neschimbabile conform prevederilor art. 68 alin. (2) lit. a), din H.G. nr. 925/2006.La reofertare promitentii furnizori vor incarca in SEAP doar formularul de oferta(Formular nr.7), in functie de cantitatea solicitata de autoritatea contractanta ce va fi precizata in Invitatia de participare la reofertare. In cazul nerespectarii clauzelor acordului cadru si contractuluisubsecventse va proceda la sanctionarea furnizorului conform prevederilorpunctului11 si 12din contract , inclusivretinerea garantiei de buna executie, conform pct.12.2 din contractsiaplicarea prevederilor art.97indice 1 dinH.G. nr. 925/2006 .Dat fiindspecificul activitatii , precizam ca: listarea documentelor se face fata/versoincantitati foartemari , iarcalitatea imprimarii trebuie sa fie foarte buna; de aceea va aducem la cunostinta catoatecartusele de toner trebuie sa fie de calitate foarte buna.
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 185, 187 - 199, 223 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Garantia de participare se solicita conf. art.43ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .2.Constituirea garantiei de participare se face in conformitate cuprevederileart.86 alin 1 dinH.G.nr.925/2006.3.Contul in care se va depune garantiaeste : Tribunalul Dolj, cont: RO30TREZ2915005XXX004806 , Trezoreria Municipiului Craiova, Cod Fiscal 4941447.4.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este aceeasi cuperioada minima de valabilitate si a ofertei., respectiv 3 luni.5.Cuantumul garantiei de participare totala este de3979ron, din care: Lotul 1 = 12 ron;Lotul 2=10 ron; Lotul 3= 11 ron; Lotul 4=6 ron; Lotul 5= 56 ron; Lotul 6= 46 ron; Lotul 7= 40 ron; Lotul 8= 3250 ron; Lotul 9= 16 ron; Lotul 10= 40 ron; Lotul 11=41 ron; Lotul 12= 46 ron; Lotul 13= 405 ron.6. Dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP , scanata, pana la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor.7. Restituirea garantiei de participare se va face conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006 . 8. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare conform prevederilor art. 87 din H.G. nr. 925/2006.Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma conform prevederilor art. 2781 din OUG 34/2006. 9.Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (art.16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006) beneficiaza de reducere de 50% din valoarea garantiei de participare . Acestia vor depune documente prin care dovedesc ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004.Data la care se va face echivalenta leu/valuta este: 30.04.2013.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui numai pentru lotul nr. 8- cartuse pentru imprimantele Lexmark T642, in procent de 10% din valoarea contractului subsecvent fara t.v.a. , in maxim 2 zile lucratoare de la data semnarii acestuia. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (art.16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006) beneficiaza de reducere de 50% din valoarea garantiei de buna executie. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente prin care dovedesc ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca indeplinesc conditiile de IMM. Sunt considerati ofertanti tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010- formularul nr 12.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare. - formularul nr 23.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare. - formularul nr 34.Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti /candidati/ofertanti asociati/subcontractanti conform art. 69^1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare .- formularul nr 4- formularul nr 135.In ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire , persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Presedinte Preoteasa Carmen, Vicepresedinte Ghita Adina ;Manager economic Mainerici Georgeta ; Burtea Marcela ? consilier;Comisia D.E.P.O.: Presedinte Lixandru Horia Alexe, Barbu Giani Marius, Barbu Adrian Constantin, Dorobantu Liliana, Dragusin Marcela, Comisia de evaluare: Presedinte Stoiculescu Catalin, Lambropulos Maria , Enculescu Cristian, Banica Violeta, Voica Mariea, 6.Certificat de atestare fiscala( datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa canu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa canu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.8. Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1.Certificat constatator emis de catre ONRC - se poate prezenta in oricare dintre formele : original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Ofertantul trebuie saaibadreptul de a furniza bunurile ce fac obiectul contractului conform certificatului constatator de la ONRC ? obiectul contractului trebuie sa aiba corespondentin codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.2.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc va transmite autoritatii contractante , pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleSe va avea in vedere cifra de afaceri aferenta obiectului de activitate corespunzator obiectului prezentei proceduri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.1.Lista principalelor livrari de produse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza in ultimii 3 ani .1.2. Se solicita minim un document/certificat constatator privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale., 2.Mostre: - In vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livraproduselece fac obiectul achizitiei in cauza , conform art.188 alin. 1 lit. e din O.U.G. nr.34/2006 , ofertantii vor prezenta obligatoriu cate o mostra dinprodusulofertat, pentru loturile: 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12, 13, pana la data limita de primire a ofertelor.Mostrele vor avea inscris pe eticheta urmatoarele : denumirea produsului, codul, capacitatea sidenumireaofertantului.Mostrele vor putea fi testate pe perioadaverificarii ofertelor iar produsele livrate in executarea contractului vor trebui sa fie de o calitate identica sau superioara acestor mostre, produsele de o calitate inferioara urmand a se returna in vederea inlocuirii., 4.Pentru cartusele cu toner se solicita ca acestea sa aiba capacitatea declarata conform standardului ISO / IEC 19752 . Se solicita prezentarea acestuicertificat, in copie, certificat de catre ofertantprin semnatura si stampila pentru conformitate cu originalul., 5.Declaratie referitoare la tipul cartusele de toner ce vor fi livratein vederea asigurarii calitatii 1.Ofertantul va prezenta certificat ISO 9001 sau echivalent valabil la data limita de depunere aofertelor.Se poate prezenta in oricare dintre formele : original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2013 12:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer