Achizitie publica - Acord-cadru de furnizare produse - alimente: lot 1- orez decorticat ; lot 2 ? zahar alb tos ; lot 3 ? paste fainoase simple; lot 4 ? biscuiti populari; lot 5 ? ulei rafinat din floarea soarelui
Detaliu pentru invitatia numarul 326301
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326301/11.05.2012
Denumire contract: Acord-cadru de furnizare produse - alimente: lot 1- orez decorticat ; lot 2 ? zahar alb tos ; lot 3 ? paste fainoase simple; lot 4 ? biscuiti populari; lot 5 ? ulei rafinat din floarea soarelui
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Bucuresti RahovaCod fiscal: RO 9941693, Adresa: Soseaua Alexandria nr. 154 sector 5 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 214200810, Fax: +40 214203173
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: -ofertele se vor depune in SEAP;
-documentele de calificare si documentele propuneri tehnice vor fi atasate ca fisiere in SEAP;
- valoarea ofertei/propunerea financiara (pretul unitar, fara T.V.A./kg x cantitatea maxima aferenta intregului acord-cadru ?pentru fiecare lot de produse in parte) - se va introduce in SEAP, online, de catre ofertanti participanti la procedura (inscrisi in sistemul SEAP) pana la data de depunere a ofertei.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru de furnizare produse - alimente: lot 1- orez decorticat ; lot 2 ? zahar alb tos ; lot 3 ? paste fainoase simple; lot 4 ? biscuiti populari; lot 5 ? ulei rafinat din floarea soarelui
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 14
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acord-cadru cu reluarea competitiei incheiat cu maxim 6 (sase) operatori economici pe o durata de 14 luni (din luna mai 2012 pana la 30.06.2013), pentru fiecare lot de prouse in parte, in vederea atribuirii unui numar estimate de 5 contracte subsecvente, pentru furnizarea de produse-alimente (cantitatile maxime pentru fiecare contract subsecvent sunt prezentate mai jos): Lot produs Cantitate totalaContractContractContractContractContractmaximasubsecvent 1subsecvent 2subsecvent 3 subsecvent 4subsecvent 5lot 1 orez decorticat 21.1473.0214.5314.5314.5314.533lot 2 zahar alb tos204872.9264.3904.3904.3904.391lot 3 paste fainoasesimple21.2153.0304.5464.5464.5464.547lot 4 biscuiti populari42.4086.0589.0879.0879.0879.089lot 5 ulei rafinat dinfloarea soarelui14.899 2.1283.1923.1923.1923.195- graficul de reofertare orientativ este urmatorul: ContractData solicitariiData limitaData incheierii contractului Perioada de derularesunsecventunei noi ofertede transmitere a oferteiNumarul 1mai 201211.05.-29.06.2012Numarul 218.06.201225.06.201228.06.201202.07.-28.09.2012Numarul 317.09.201224.09.201228.09.201201.10.-31.12.2012Numarul 417.12.201221.12.201227.12.201201.01.-31.03.2013Numarul 518.03.201325.03.201328.03.201301.04.-28.06.2013- autoritatea contractanta va solicita, operatorilor economici cu care s-a incheiat acordul-cadru, in scris, pentru fiecare lot in parte, o noul oferta pentru o anumita cantitate necesara (pret unitar, fara tva x cantitate necesara contract subsecvent) ? conform graficului de mai sus.
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 398, 389.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va depune de catre operatori economici pentru loturile pentru care prezinta oferta in urmatoarele cuantumuri: - pentru lot 1- orez decorticat ? 888, 17 lei;
- pentru lot 2 ? zahar alb tos ? 1.075, 57 lei;
- pentru lot 3 ? paste fainoase simple ? 636, 45 lei;
- pentru lot 4 ? biscuiti populari ? 2.258, 23 lei;
- pentru lot 5 ? ulei rafinat din floarea soarelui ? 1.117, 43 leiTOTAL garantie de particpare pentru toate loturile ? 5.975, 84 lei.- perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 30 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;
- modalitaea de constituire: conform prevederilor art. 86, alin (1) din din H.G. nr. 925/2006;
- in cazul platii prin ordin de plata, se vor plati sumele aferente in contulRO 89 TREZ7055005XXX000192, deschis la trezoreria sector 5, - in cazul operatorul economic doreste constituire garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; in acest caz se va utiliza modelul indicat in sectiunea , ,Documente si Formulare, , - in original- garantia de participare se va posta scanata in mod obligatoriu in SEAP pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediul unitatii achizitoare de catre toti operatori economici.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor depune urmatoarele documente in original-inclusiv pentru angajamentul ferm al tertului sustinator: a. Declaratie privind eligibilitatea ? anexa 2a, i. Conform art. 180 din OUG nr. 34/2006, va fi exclus din procedura de licitatie publica deschisa orice ofertant care care in ultimi 5 ani a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani - cerinta minima de calificare; se va completa anexa 2a din sectiunea IV;b. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 ? anexa 2b, c. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din oug 34/2006?anexa 2b.1.b.1. persoanele din autoritatea contractanta implicate in organizarea, derularea si finalizarea precedurii de atribuire si persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentur procedura de atribuire sunt : Marian-Cornel Popescu, Cinghinau Gheorghita, Dragan Tudorel, Danciu Paul, Pop Daniela, Milasan Dorina si Flaugiu Georgeta;d. certificate de participare la cerere de oferta cu oferta independenta ? anexa 2c. Se vor depune urmatoarele documente in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalu?: a. Pentru persoanele juridice romane: certificat constatator eliberat de Oficiul RegistruluiComertului din cadrul Ministerului Justitiei, care sa ateste faptul ca nu este in stare defaliment sau lichidare si din care sa reiasa obiectul de activitate;b. Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ;c. Pentru persoanele fizice autorizate: certificat de producator si alte documente eliberate de catre administratile fiscale de pe raza carora isi desfasoare activitatea sau de catre Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca este persoana fizica autorizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a. Fisa de informatii generale ? anexa 3
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: . Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? anexa 4, daca este cazu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: -din SEAP, atasata ca fisier; de la sediul autoritatii contractante, solicitata prin e-mail: [email protected] sau fax: +40 214203173
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 07:47