Achizitie publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE PRODUSE - MATERIALE DE CONSTRUCTII
Detaliu pentru invitatia numarul 342897
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342897/20.02.2013
Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE PRODUSE - MATERIALE DE CONSTRUCTII
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUM 02032 CLUJ-NAPOCACod fiscal: 14619075, Adresa: STR. MOS ION ROATA NR. 3 - 5 MUN. CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-593275, Fax: 0264-593276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MOS ION ROATA NR. 3 - 5 MUN. CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400397, telefon: +40 264593275, fax: +40 264593276, persoana de contact: ALEXANDRU DRUTA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UM 02032 Cluj-Napoca, str. MOS ION ROATA, nr. 3-5, jud. Cluj, cod postal 400397
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE PRODUSE - MATERIALE DE CONSTRUCTII
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 11
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acord - cadru de furnizare produse : - materiale de constructii
II.1.6) CPV: 44100000-1 - Materiale de constructii si articole conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 507, 350 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: - 480 lei pentru lotul 1;
- 130 lei pentru lotul 2; - 150 lei pentru lotul 3;
- 170 lei pentru lotul 4;
- 45 lei pentru lotul 5;
- 150 lei pentru lotul 6; - 220 lei pentru lotul 7;
- 65 lei pentru lotul 8;
- 900 lei pentru lotul 9;
- 1.450 lei pentru lotul 10; - 275 lei pentru lotul 11; - 275 lei pentru lotul 12;
-315 lei pentru lotul 13;
- 1.280 lei pentru lotul 14; - 1.750 lei pentru lotul 15;
- 1.150 lei pentru lotul 16;
- 1.040 lei pentru lotul 17;
- 175 lei pentru lotul 18.Cerintele se verifica cumulat pentru toate loturile la care se oferteaza.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu cea a ofertei.I.M.M. ? urile beneficiaza de reducere cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004. Se va prezenta declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu cea a ofertei.Forme de constituire a garantiei de participare: - depunerea in contul autoritatii contractante (RO71TREZ2165005XXX006875 deschis la trezoreria Cluj-Napoca), a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;
-numerar la casieria U.M. 02032 Cluj-Napoca, strada Mos Ion Roata, nr. 3 ? 5;
-scrisoare de garantie bancara pentru participarea la procedura;
- orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii- conform art. 86 din H.G. nr. 925 / 2006 modificata cu H.G. 834 / 2009).Nu se accepta depunerea garantiei de participare cu fila CEC.O copie a dovezii constituirii garantiei de participare la licitatie, va insoti plicul exterior, pentru a putea permite verificarea constituirii corespunzatoare fara desigilarea acestuia.Data la care se va face echivalenta leu/valuta 13.02.2013. Curs de referinta BNR
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a candidatului/ofertantului: 1) Declaratii privind eligibilitatea: - Completarea formularului nr. 12A, anexa la Fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare, din care sa reiasa caoperatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art.180din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare.- Se va prezenta si de catre tertul sustinator ;2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: - Completarea formularului nr. 12B, anexa la fisa de date a achizitiei in sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art.181 lit.a, c¹, d, e din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare;
- Se va prezenta si de catre tertul sustinator;3) Participarea la licitatie cu oferta independenta: - Completarea Formularului 3 AM ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?;4) Neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. nr. 34 / 2006: - Completarea Formularului nr. 13 ?Declaratieprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006?- Se va prezenta si de catre tertul sustinator .Persoane care aproba/ semneaza documente emise in legatura cu procedura de atribuire din cadrul autoritatii contractante: Csegzi Florin, Anghel Ionel, Marginean Petru, Druta Alexandru, Aftimescu Claudiu, Muresan Florica, Serban Lazar, Tatar Ciprian, Greble Gabriel, Ban Voicu, Boca Ionel Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte ca operatoruleconomic are profilul activitatii in legatura directa cu obiectul contractului (producere/comercializare materiale de constructii si instalatii). Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se poate depune in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul.- alte documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din care sa rezulte ca operatorul economic are profilul activitatii in legatura cu obiectul contractului.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primele trei locuri sa prezinte pentru conformitate documentul in original / copie legalizata (in cazul in care a fost depus in copie lizibila conforma cu originalul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu urmatoarele valori (lei): Lotul 1= 48.900; Lotul 2= 13.400;Lotul 3= 15.900; Lotul 4= 17.900;Lotul 5= 4.900;Lotul 6= 15.900; Lotul 7= 22.300; Lotul 8= 6.600; Lotul 9= 90.500; Lotul 10= 145.000; Lotul 11= 27.900; Lotul 12= 27.900;Lotul 13= 31.500; Lotul 14= 128.000; Lotul 15=176.000; Lotul 16= 115.000; Lotul 17= 104.000;Lotul 18= 17.900.Modalitatea de indeplinireOperatorul economic va prezenta o declaratie cu cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani: 2010, 2011, 2012. I.M.M. ? urile beneficiaza de reducere cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004. Se va prezenta declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Angajament ferm de sustinere financiara (daca este cazul) Capacitateaeconomico- financiara poate fi sustinuta si de catre o alta persoana, prinangajament ferm ( art. 186 din O.U.G. 34 / 2006) Se va prezentaangajamentul ferm incheiat in original sau copie legalizata Persoana careasigura sustinerea financiara va prezenta urmatoarele documente: -declaratie privind eligibilitatea; - declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 181 lit. a), c1), d) din ordonanta; - declaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta aGuvernului nr 34/2006. Baza legala: art. 186 din O.U.G. 34 / 2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraProduse similare livrate in ultimii 3 ani in valoare de cel putin (lei): Lotul 1= 24.400; Lotul 2= 6.700; Lotul 3= 7.900; Lotul 4= 8.900;Lotul 5= 2.400; Lotul 6= 7.900; Lotul 7= 11.000; Lotul 8=3.300;Lotul 9= 45.300; Lotul 10 = 72.600; Lotul 11= 13.900; Lotul 12= 13.900; Lotul 13= 15.800; Lotul 14= 64.000; Lotul 15= 88.400; Lotul 16= 57.900; Lotul 17= 52.400;Lotul 18= 8.900.Modalitate de indeplinireOfertantul va prezenta: -Lista principalelor produse livrate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (formular nr.12 D).Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa confirme livrarile de produse efectuate cuprinse in Lista principalelor produse livrate in ultimii 3 ani. Ofertantul poate prezenta: - certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa confirme livrarile de produse efectuate;, Angajament ferm de sustinere a capacitatii tehnice (daca este cazul) Se va prezenta angajamentul ferm incheiat in original sau copie legalizata.Persoana care asigura sustinerea capacitatii tehnice va prezentaurmatoarele documente: -Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), c1), d) din ordonanta, - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006Capacitatea tehnica si profesionala poate fi sustinuta si de catre o alta persoana, prin angajament ferm ( art. 190 din O.U.G. 34/2006).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., e-mail: [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.02.2013 08:07