Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru de furnizare produse ? conserve de legume in apa: lot 1- ghiveci in bulion, lot 2 ? fasole pastai si lot 3 ? mazare boabe, pentru perioada 01.11.2012-30.06.2013


Detaliu pentru invitatia numarul 337212
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Penitenciarul Bucuresti Rahova
Numar invitatie: 337212/11.10.2012
Denumire contract: Acord-cadru de furnizare produse ? conserve de legume in apa: lot 1- ghiveci in bulion, lot 2 ? fasole pastai si lot 3 ? mazare boabe, pentru perioada 01.11.2012-30.06.2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul Bucuresti RahovaCod fiscal: RO 9941693, Adresa: Soseaua Alexandria nr. 154 sector 5 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 214200810, Fax: +40 214203173
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru de furnizare produse ? conserve de legume in apa: lot 1- ghiveci in bulion, lot 2 ? fasole pastai si lot 3 ? mazare boabe, pentru perioada 01.11.2012-30.06.2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 8
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acord-cadru cu reluarea competitiei incheiat cu maxim 7 operatori economici pe o durata de 8 luni (din 01.11.2012-data estimata de incheiere a acordului-cadru pana la 30.06.2013), pentru fiecare lot de prouse in parte, in vederea atribuirii unui numar estimate de 3 contracte subsecvente, pentru furnizarea de produse-alimente (cantitatile maxime pentru fiecare contract subsecvent sunt prezentate mai jos): Lot produs (conserve in apa)Cantitate totala maximaContract subsecvent 1 Contract subsecvent 2 Contract subsecvent 3lot 1-ghiveci in bulion 7.6352.0002.8002.835Lot 2 ? fasole pastai 7.6352.0002.8002.835lot 3 ? mazare boabe7.6352.0002.8002.835Cele 3 contracte subsecvente estimate se vor incheia pentru perioadele: nr. 1 (de la 01.11.2012 la 31.12.2012); nr. 2 (de la 01.01.2013 la 30.03.2013); nr. 3 (de la 01.04.2013 la 30.06.2013)
II.1.6) CPV: 15331400-1 - Legume in conserva si/sau la cutie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 68, 715 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va depune de catre operatori economici pentru loturile pentru care prezinta oferta in urmatoarele cuantumuri: - pentru lot 1- conserve in apa, ghiveci in bulion ? 344 lei;
- pentru lot 2 ? conserve in apa, fasole pastai ? 344 lei;
- pentru lot 3 ? conserve in apa, mazare boabe ? 344 lei;TOTAL garantie de particpare pentru toate loturile ? 1.032 lei.- perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 30 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor;
- modalitatea de constituire: conform prevederilor art. 86, alin (1) din din H.G. nr. 925/2006;
- in cazul platii prin ordin de plata, se vor plati sumele aferente in contul RO89TREZ7055005XXX000192, deschis la trezoreria sector 5, - in cazul operatorul economic doreste constituire garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; in acest caz se va utiliza modelul indicat in sectiunea , ,Documente si formulare, , - in original- garantia de participare se va posta scanata in mod obligatoriu in SEAP pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediul unitatii achizitoare de catre toti operatori economici.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor depune urmatoarele documente in original-inclusiv pentru tertul sustinator: a. Declaratie privind eligibilitatea ? anexa 2a, i. Conform art. 180 din OUG nr. 34/2006, va fi exclus din procedura de licitatie publica deschisa orice ofertant care care in ultimi 5 ani a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani - cerinta minima de calificare; se va completa anexa 2a din sectiunea IV;b. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 ? anexa 2b, c. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din oug 34/2006 ? anexa 2b.1.c.1. persoanele din autoritatea contractanta implicate in organizarea, derularea si finalizarea precedurii de atribuire si persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentur procedura de atribuire sunt : Darie Denis Alexandru, Cinghinau Gheorghita, Stochita Andreeea, Dragan Tudorel, Danciu Paul, Pop Daniela, Milasan Dorina si Flaugiu Georgeta;d. Certificate de participare la cerere de oferta cu oferta independenta ? anexa 2c. Se vor depune urmatoarele documente in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalu?: a. Pentru persoanele juridice romane: certificat constatator eliberat de Oficiul RegistruluiComertului din cadrul Ministerului Justitiei, care sa ateste faptul ca nu este in stare de faliment sau lichidare si din care sa reiasa obiectul de activitate;b. Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ;c. Pentru persoanele fizice autorizate: certificat de producator si alte documente eliberate de catre administratile fiscale de pe raza carora isi desfasoare activitatea sau de catre Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca este persoana fizica autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor depune urmatoarele documente in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalu??se completeaza formularul: Fisa de informatii generale ? anexa 3
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se vor depune urmatoarele documente in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalu?-se completeaza formularul: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? anexa 4, daca este cazul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP atasata prezentei invitatii, de la sediul unitatii achizitoare, solicitata prin tel/fax 021/4203173 sau e-mail: [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2012 12:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer