Achizitie publica - Acord-cadru de furnizare produse ? materiale sanitare pentru tratamentul pacientilor cu afectiuni coronariene
Detaliu pentru invitatia numarul 357090
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357090/23.01.2014
Denumire contract: Acord-cadru de furnizare produse ? materiale sanitare pentru tratamentul pacientilor cu afectiuni coronariene
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOVCod fiscal: 4384117, Adresa: STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, Brasov, Telefon: +40 372676265, Fax: +40 268327998
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor transmite in format electronic in SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru de furnizare produse ? materiale sanitare pentru tratamentul pacientilor cu afectiuni coronariene
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Materiale sanitare pentru tratamentul pacientilor cu afectiuni coronariene ? 44 loturi loturi conform anexei din caietul de sarcini si Anexei B Informatii privind loturile
II.1.6) CPV: 33111710-1 - Accesorii pentru angiografie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 578, 357.75 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.de partic. este impartita pe loturi conf. anexei din caietul de sarcini si anexei B Informatii privind loturile. Echivalentul garantiei de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare.GP se constituie prin virament bancar (cu O.P. in contul AC nr. RO57TREZ1315006XXX011474 deschis la Trezoreria Brasov) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari.Operatorii economici vor depune dovada constituirii GP sub forma scanata in SEAP pana la data limita a depunerii ofertelor si in original la sediul AC, Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Brasov, Calea Bucuresti nr.25-27 Brasov, Biroul Achizitii Publice daca GP se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari. In cazul in care GP se va constitui prin scrisoare de garantie se va utiliza modelul din FORMULARUL nr. 8.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Neconstituirea garantiei de participare in cuantumul, forma si perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire reprezinta motiv de respingerea ofertei(art.33, alin.(3), lit.b)din HG 925/2006).In conformitate cu legea 346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50 % pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii. Pentru a beneficia de aceasta facilitate, anexat garantiei de participare se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita depunerea in SEAP a Formularului nr. 1 din fisierul ?Modele de formulare?. Documentul va fi semnat cu semnatura electronica.?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?.Se solicita depunerea in SEAP a Formularului nr. 2 din fisierul ?Modele de formulare?. Documentul va fi semnat cu semnatura electronica.?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?.Se solicita depunerea in SEAP a Formularului nr. 3 din fisierul ?Modele de formulare?. Documentul va fi semnat cu semnatura electronica.?Certificat de participare la licitate cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Se solicita depunerea in SEAP a Formularului nr. 4 din fisierul ?Modele de formulare?. Documentul va fi semnat cu semnaturaelectronica.?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Brasov sunt: Manager Dr.Albota Adrian, Director Financiar Contabil Ec.Rusu Bogdan, Director Medical Dr. Neculoiu Daniela, Director Ingrijiri Medicale As. Fercala Elena, CJ Secelean Liviu, CJ Muresan Nicoleta, Sef Serv.Tehnic Administrativ Ing.Cioroianu Marin, Membrii si rezerve comisie de evaluare: Ec.Feresuaru Cristina, Dr. Macasoi Petrisor Tudorel, Dr.Bobescu Elena, Ec.Dorofte Ileana, Dragoi Giorgeta, Ec.Suciu Daniela, As.Keresztes Vegh Magda Se solicitaprezentarea urmatorului document: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic - in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentul va fi semnat cu semnatura electronica.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Pentru persoane juridice /fizice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Documentele vor fi semnat cu semnatura electronica.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita prezentarea Declaratiei de conformitate conform marcajului CE, (declaratia de conformitate CE , va trebui depusa in traducere autorizata) - in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? Se vor prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor, conform ISO 9001/2008 sau echivalent, in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.01.2014 13:19