Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru de furnizare produse ? medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale, antihemoragice si substituenti de plasma sanguina si solutii pentru perfuzii


Detaliu pentru invitatia numarul 341846
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV
Numar invitatie: 341846/17.01.2013
Denumire contract: Acord-cadru de furnizare produse ? medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale, antihemoragice si substituenti de plasma sanguina si solutii pentru perfuzii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOVCod fiscal: 4384117, Adresa: STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, Brasov, Telefon: +40 372676265, Fax: +40 268327998
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor transmite in format electronic in SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru de furnizare produse ? medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale, antihemoragice si substituenti de plasma sanguina si solutii pentru perfuzii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale, antihemoragice, substituenti de plasma sanguina si solutii pentru perfuzii ? 9 loturi conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 33612000-3 - Medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 513, 699.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot1=120ron, Lot2=963ron, Lot3=1776ron, Lot4=594ron, Lot5=1011ron, Lot6=81ron, Lot7=1419ron, Lot8=1566ron, Lot9=2740ron.Data de referinta curs valutar la data de 10.01.2013, 1 euro=4, 3753 ron, mentionata pt op.ec. care doresc sa faca echivalenta GP in euro.Modul de constituire: GP se constituie prin virament bancar (cu O.P. in contul AC nr. RO57TREZ1315006XXX011474 deschis la Trezoreria Brasov) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari.Operatorii economici vor depune dovada constituirii GP sub forma scanata in SEAP pana la data limita a depunerii ofertelor si in original la sediul AC, Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Brasov, Calea Bucuresti nr.25-27 Brasov, Biroul Achizitii Publice daca GP se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari. In cazul in care GP se va constitui prin scrisoare de garantie se va utiliza modelul din FORMULARUL nr. 8.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Neconstituirea garantiei de participare in forma si perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire reprezinta motiv de respingere a ofertei.In conformitate cu legea 346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50 % pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii. Pentru a beneficia de aceasta facilitate, anexat garantiei de participare se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.In sit.depunerii unei contestatii de catre ofertant, iar C.N.S.C. respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele in conformitate cu art 2781/OUG nr.34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita depunerea in SEAP a Formularului nr. 1 din fisierul ?Modele de formulare?. Documentul va fi semnat cu semnatura electronica.?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?.Se solicita depunerea in SEAP a Formularului nr. 2 din fisierul ?Modele de formulare?. Documentul va fi semnat cu semnatura electronica.?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?.Se solicita depunerea in SEAP a Formularului nr. 3 din fisierul ?Modele de formulare?. Documentul va fi semnat cu semnatura electronica.?Certificat de participare la licitate cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Se solicita depunerea in SEAP a Formularului nr. 4 din fisierul ?Modele de formulare?. Documentul va fi semnat cu semnatura electronica.?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Persoanele cu functie de decizie din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Brasov sunt: Manager Dr.Neculoiu Marius, Director Financiar Contabil Ec.Rusu Bogdan, Director Medical, Dr. Albota Adrian, Director Ingrijiri Medicale As. Fercala Elena, CJ SeceleanLiviu, CJ Muresan Nicoleta, Sef Serv.Tehnic Administrativ Ing.Cioroianu Marin, Membrii comisiei de evaluaere: Ec. Dorofte Ileana, Farm.Sofronie Victoria, Chelaru Bianca; Membrii rezerva: Ec.Feresuaru Cristina, Ec. Suciu Daniela Pentru persoane juridice/fizice romane: Se solicita depunerea in SEAP a documentului: ?Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul. Documentul va fi semnat cu semnatura electronica.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copielegalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Pentru persoane juridice /fizice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Documentele vor fi semnate cu semnatura electronicaSe solicita depunerea in SEAP a urmatorului document: ? Autorizatie de distributie angro de medicamente emisa de Agentia Nationala a Medicamentului, in termen de valabilitate, in copie semnata si stampilata conform cu originalul, conform Ordinului 1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman?. Documentul va fi semnat cu semnatura electronica.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatia de punere pe piata a medicamentului/echivalent. Actele normative care reglementeaza obligativitatea acestei autorizari: Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii- art.700 -alin.1, alin.2, art.730-alin.5, Titlul XVII Medicamentul cu toate modificarile si completarile ulterioare conform OMS 263/2003 si OMS 895/2006; Regulamentul(CE) 726/2004 al Parlamentului European si al Consiliului din 31 martie 2004 de stabilire a procedurilor comunitare privind autorizarea si supravegherea medicamentelorde uz umansi veterinar si Regulamentul (CE)1234/2008 alComisiei din 24 noiembrie 2008 privind examinarea modificarii conditiilor autorizatiilor de introducere pe piata acordate penrtu medicamentele de uz uman si veterinar ? art.17 alin.2
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP. Documentele/ofertele vor fi semnate cu semnatura electronice.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.01.2013 15:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer