Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru de furnizare produse ? solutii de glucoza


Detaliu pentru invitatia numarul 346129
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV
Numar invitatie: 346129/30.04.2013
Denumire contract: Acord-cadru de furnizare produse ? solutii de glucoza
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOVCod fiscal: 4384117, Adresa: STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, Brasov, Telefon: +40 372676265, Fax: +40 268327998
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor transmite in format electronic in SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru de furnizare produse ? solutii de glucoza
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Solutii de glucoza ? 6 loturi conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 33692700-4 - Solutii de glucoza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 148 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.de partic. este impartita pe loturi conf. anexei din caietul de sarcini si anexei B Informatii privind loturile. Data de referinta curs valutar la data de 12.04.2013, 1 euro = 4, 3924 ron, mentionata pt op.ec. care doresc sa faca echivalenta GP in euro.Modul de constituire: GP se constituie prin virament bancar (cu O.P. in contul AC nr.RO57TREZ1315006XXX011474 deschis la Trezoreria Brasov) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari.Op. ec.vor depune dovada constituirii GP sub forma scanata in SEAP pana la data limita a depunerii ofertelor si in original la sediul AC, Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Brasov, Calea Bucuresti nr.25-27 Brasov, Bir. Achizitii Publice daca GP se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari. In cazul in care GP se va constitui prin scrisoare de garantie se va utiliza modelul din FORM. nr. 8.Perioada de valab. a gar. de partic.: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Neconstituirea garantiei de participare in forma si perioada de valab. solicitate in doc. de atribuire reprezinta motiv de respingere a ofertei.In conformitate cu legea 346/2004, I.M.M. beneficiaza de reduceri cu 50 % pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii. Pentru a beneficia de aceasta facilitate, anexat gar.i de partic. se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.In sit.depunerii unei contestatii de catre ofertant, iar C.N.S.C. respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele in conformitate cu art 278^1/OUG nr.34/2006 doar pentru loturile nr.2 si nr.4.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita depunerea in SEAP a Formularului nr. 1 din fisierul ?Modele de formulare?. Documentul va fi semnat cu semnatura electronica. ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?.Se solicita depunerea in SEAP a Formularului nr. 2 din fisierul ?Modele de formulare?. Documentul va fi semnat cu semnatura electronica. ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?.Se solicita depunerea in SEAP a Formularului nr. 3 din fisierul ?Modele de formulare?. Documentul va fi semnat cu semnatura electronica. ?Certificat de participare la licitate cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Se solicita depunerea in SEAP a Formularului nr. 4 din fisierul ?Modele de formulare?. Documentul va fi semnat cu semnatura electronica. ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?. Persoanele cu functie de decizie din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Brasov sunt: Manager Dr.Albota Adrian, Director Financiar Contabil Ec.Rusu Bogdan, Director Medical, Dr. Tecau Marius, Director Ingrijiri Medicale As. Fercala Elena, CJ SeceleanLiviu, CJ Muresan Nicoleta, Sef Serv.Tehnic Administrativ Ing.Cioroianu Marin, Membrii comisiei de evaluare: Ec.DorofteIleana, Farm.Sofronie Victoria, Chelaru Bianca; Membrii rezerva: Ec.Feresuaru Cristina, Ec.Suciu Daniela Se solicita depunerea in SEAP a documentului: "Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC - in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul. Documentul va fi semnat cu semnatura electronica. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Documentele vor fi semnate cu semnatura electronica.Se solicita depunerea in SEAP a urmatorului document: ? Autorizatie de distributie angro de medicamente emisa de Agentia Nationala a Medicamentului, in termen de valabilitate la termenul limita de depunere a ofertelor, in copie semnata si stampilata conform cu originalul, conform Ordinului 1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman?. Documentul va fi semnat cu semnatura electronica.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatia de punere pe piata a medicamentului/echivalent. Actelenormative care reglementeaza obligativitatea acestei autorizari: Legea95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii- art.700 -alin.1, alin.2, art.730-alin.5, Titlul XVII Medicamentul cu toate modificarile si completarile ulterioareconform OMS 263/2003 si OMS 895/2006; Regulamentul(CE) 726/2004 alParlamentului European si al Consiliului din 31 martie 2004 de stabilire aprocedurilor comunitare privind autorizarea si supraveghereamedicamentelorde uz uman si veterinar si Regulamentul (CE)1234/2008alComisiei din 24 noiembrie 2008 privind examinarea modificarii conditiilorautorizatiilor de introducere pe piata acordate penrtu medicamentele de uzuman si veterinar ? art.17 alin.2Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer