Achizitie publica - Acord cadru de furnizare produse "Absorbante igienice si tampoane "
Detaliu pentru invitatia numarul 355550
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355550/08.11.2013
Denumire contract: Acord cadru de furnizare produse "Absorbante igienice si tampoane "
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului GalatiCod fiscal: 17094425, Adresa: Str.Brailei, Nr. 138 b, Galati, Telefon: +40 236/417725/+40 236311086/+40 236311087, Fax: +40 236417725/+4 0236479476
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Brailei, Nr. 138 b, Galati, Romania, cod postal: 800366, telefon: +40 236/417725/+40 236311086/+40 236311087, fax: +40 236417725/+4 0236479476, persoana de contact: Leontina Ragea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Brailei, Nr. 138 b, Galati,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare produse "Absorbante igienice si tampoane "
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de furnizare produse"Absorbante igienice si tampoane " , necesare copiilor din centrele de plasament si casele de tip familial din subordinea D.G.A.S.P.C. Galati.
II.1.6) CPV: 33771100-6 - Absorbante igienice sau tampoane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 802.69 - 147, 992.34 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P. este de: 2.959, 85 leiIn event. formul. unei contest. ?i ulterior a resp. acest. de catre CNSC ca nefon. sau in cazul in carecontes. renunta la contesta. in masura in care renun?a. la contest. nu este ca urmare a adopt. de catre aut. contr. a mas. de remed. neces. in cond. art. 256^3 alin. (1), aut. cont. in conf. cu art. 278^1 alin (1) lit. a) din OUG 34/2006 actual., va retine contestat. din G.P., va retine contest. din G.P. suma de: 1.479, 92 leiIn cazul in care of se incad. in categoria IMM, astfel cum acestea sunt def. prin Legea 346/2004 privind stimul. infiint. si dezv. IMM cu modif. si complet. ulterioare, acesta benef. de red.prev. de art. 16 alin(2) din Legea 346/2004. In aceasta sit. ofert. treb. sa complet. si sa atasezela oferta declaratia pe propria rasp. privind incadrarea in IMM (declaratia va fi intocmitain conformitate cu Anexa nr. 1 din Ord. Guv. nr. 27/2006 privind modif. si complet. Legii 346/2004 cu modif. si complet. ulterioare)Perioad. de valab. a of.: 90 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelorPerioada devalabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Mod. de const. a GP: orice instr. de garant. emis in cond. legii de o societ. bancara ori de o societ. de asig., depus in original, in cuant. si pt perioada prev., care se va transmite in plic pe adresa D.G.A.S.P.C. Galati, str. Brailei, nr. 138 b pana cel tarziu pe data si ora stabilite pentru deschid. ofertelor, scris. de garantie bancara care va fi eliberata de o banca de preferinta cu sediul in Romania care se va dep. in original, prin ordin de plata in contul aut. contr. RO 38 TREZ 3065006XXX004555 - Trez. Mun. Galati, virament bancar, cod fiscal 17094425, conf. Art.86 (1) din HG 925/2006, s-au numerar depus la casieria instit.. Pentru echiv. GP depusa in valuta, echiv. se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui prin oricare din modalitatile prevazute la art 90 alin 1- 3 din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: FORMULAR 1 ? Declaratie privind eligibilitatea- Completarea Formularului nr. 1Declaratia privind eligibilitatea va fi depusa si de tertulsustinator, daca este cazul.FORMULAR 2- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181- Completarea Formularului nr. 2Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertulsustinator, daca este cazul.Certificat de atestare fiscala eliberat de A.N.A.F., si certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia deimpozite si taxe locale. Din certificatele fiscale sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Formularul nr.3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Completarea formularui nr. 3FORMULAR 4 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completarea formularului nr. 4FORMULAR 5 ? DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Completarea formularului nr.5Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si detertul sustinator.Referitor la aceasta cerinta, precizam persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Persoanele care detin functii de decizie: Manon Emilia Cristoloveanu ? Director General.Catalin Vadana ? Director General Adjunct Economic.Oana Pohrib? Sef C.P. CatalinaHilohi Ioana ? Birou Contabilitate.Ragea Leontina ? Sef Serv. A.P.U.C.Bogdan Simona ? Serv. A.P.U.C.Spulber Beatrice ? Serv. A.P.U.C.Jucan Mariana ? Birou Juridic.Manea Dan- Birou Juridic. 1. Persoanele juridice romane vor depune: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta ? original/copie legalizata/copie lizibilacertificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezintepentru conformitate documentul in original/copie legalizata. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta dinpunct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.-Modalitatea de indeplinire siaplicabilitatea in cadrul procedurii: documentele vor fi acceptate si in forma certificata de un traducator autorizat.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca operatorul economic sa fi furnizat produseprin cel putin, sau la nivelul a cel putin un contract, maxim 5 (cinci) contracte a carui/ caror valoare, valoarecumulata sa fie de minim 100.000 lei. Insotita decertificate/documente/ contracte/ copie de pe parti relevante ale contractelor/recomandare/ proces verbal de receptie emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar.- Completarea Formularului 6.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu anual BNR pentru fiecare an in parte.Cerinta nr. 2Ofertantii au obligatia de a prezenta mostre in vederea stabilirii conformitatii cu produsul care va face obiectul contractului, urmand ca mostrele prezentate de catre ofertantul castigator sa se pastreze ca etalon.Mostra va fi prezentata obligatoriu in tipul de ambalaj in care urmeaza a fi livrata, marcata si sigilata conform reglementarilor in vigoare. Mostra va fi depusa la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul care nu va depune oferta si mostra pentru toate produsele solicitate va fi descalificat de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Ofertantii vor depune mostre asa cum sunt solicitate incaietul de sarcini.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2013 08:56