Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare produse agroalimentare: oua de gaina, fructe citrice, carne de vita refrigerata, carne de pasare, carne de porc refrigerata, lapte de vaca, smantana, unt, branza telemea, branza proaspata, iaurt, paine alba


Detaliu pentru invitatia numarul 341250
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02497 PITESTI
Numar invitatie: 341250/20.12.2012
Denumire contract: Acord cadru de furnizare produse agroalimentare: oua de gaina, fructe citrice, carne de vita refrigerata, carne de pasare, carne de porc refrigerata, lapte de vaca, smantana, unt, branza telemea, branza proaspata, iaurt, paine alba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02497 PITESTICod fiscal: 4318016, Adresa: Pitesti, str. Negru Voda, nr. 47, Pitesti, Telefon: 0248-221154, 0248-218090, Fax: 0248-221154, 0248-218090
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pitesti, str. Negru Voda, nr. 47, Pitesti, Romania, cod postal: 110069, telefon: +40 218090, fax: +40 218090, persoana de contact: Mihaela Sima
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante - Pitesti, str. Negru Voda, nr. 47,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare produse agroalimentare: oua de gaina, fructe citrice, carne de vita refrigerata, carne de pasare, carne de porc refrigerata, lapte de vaca, smantana, unt, branza telemea, branza proaspata, iaurt, paine alba
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse agroalimentare: oua de gaina, fructe citrice, carne de vita refrigerata, carne de pasare, carne de porc refrigerata, lapte de vaca, smantana, unt, branza telemea, branza proaspata, iaurt, paine alba impartite pe 13 loturi, conform caietului de sarcini si anexei B.
II.1.6) CPV: 03142500-3 - Oua (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 935.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie de catre ofertant conform art .43alin 2a) si 2b)din OUG 34/2006, aceasta fiind de 1.95% din valoarea estimata a fiecarui lot. Forma de constituire este cea prevazuta in art 86 din HG 925/2006. Perioada de valabilitateaa garantiei este de 90 de zile calendaristice de la data depunerii ofertei. Cuantumul se va calcula prin insumarea valorii specificata in anexa B pentru fiecare lot la care ofertantul depune oferta.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica de de 5% dinpretul contractului subsecvent fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractuluisubsecvent: in conformitate cu art. 90 alin. (1) si (2) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prevederile art. 90 alin. (2) din925/2006 se aplica numai in situatia in care valoarea garantiei de buna executie este mai mica sau egala cu 500 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Operatorii economici vor face dovada ca nu se incadreaza una din situatiile stipulate la art 180 si 181 din O.U.G. 34/2006.Documente de confirmare: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitate formular nr.12ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta formular nr. 12BCerinta nr.2Prezentarea unui certificat de participare la licitatie cu oferta independenta formular nr.12C.Cerinta nr.3Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu se afla in situatia prevazuta la art.69(1) din Oug 34/2006 formular nr.12D.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: -Col. Medic GUITA-ALEXANDRU Gigel- Lt. Col. Ec. Radu Man- Lt. Col. ec. Barbulescu Decebal- ec. Luca Elena- ec. Ciobanu Mihaela- Bercescu Raluca-ec. Florea Mihaela-jurist Stoica Alice Cerinta nr.1Operatorii economici vor face dovada ca sunt inregistrati si ca au in obiectul de activitate producerea/comercializarea produselor de natura celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.Documente de confirmare: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala prezentat in original sau in copie semnata, stampilata si cu mentiunea Conform cu originalul, din care sa rezulte ca: - obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul procedurii de achizitie;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.64/1995 privind organizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte date privind denumirea firmei, adresa, telefon, fax, certificat de inmatriculare, obiectul de activitate, sucursale, piata de desfacere, cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Autorizatie sanitara - veterinara2. Autorizatie sanitara - veterinara pentru mijloacele de transport produse de origine animala si al produselor alimentare de origine non-animala. Certificat privind sistemul de management al calitatii conform standarduluiSR EN ISO 9001/2001 sau echivalent al acestuia - pentru ofertant
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.12.2012 08:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer