Achizitie publica - Acord cadru de furnizare produse agroalimentare: oua de gaina, fructe citrice, carne de vita refrigerata, carne de pasare, carne de porc refrigerata, lapte de vaca, smantana, unt, branza telemea, branza proaspata, iaurt, paine alba
Detaliu pentru invitatia numarul 357120
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357120/27.01.2014
Denumire contract: Acord cadru de furnizare produse agroalimentare: oua de gaina, fructe citrice, carne de vita refrigerata, carne de pasare, carne de porc refrigerata, lapte de vaca, smantana, unt, branza telemea, branza proaspata, iaurt, paine alba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02497 PITESTICod fiscal: 4318016, Adresa: Pitesti, str. Negru Voda, nr. 47, Pitesti, Telefon: 0248-221154, 0248-218090, Fax: 0248-221154, 0248-218090
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pitesti, str. Negru Voda, nr. 47, Pitesti, Romania, cod postal: 110069, telefon: +40 218090, fax: +40 218090, persoana de contact: Mihaela Ciobanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante din Pitesti, str. Negru Voda nr.47, Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare produse agroalimentare: oua de gaina, fructe citrice, carne de vita refrigerata, carne de pasare, carne de porc refrigerata, lapte de vaca, smantana, unt, branza telemea, branza proaspata, iaurt, paine alba
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse agroalimentare: oua de gaina, fructe citrice, carne de vita refrigerata, carne de pasare, carne de porc refrigerata, lapte de vaca, smantana, unt, branza telemea, branza proaspata siiaurt, impartite pe 13 loturi, conform caietului de sarcini si anexei B.1. Pe durata intregului acord-cadru, pentru furnizare produse agroalimentare, se estimeaza achizitionarea: Oua de gaina ? minim 14 000 buc si maxim 16 000 bucFructe citrice ? minim 800 kg si maxim 900 kgCarne de vita refrigerata? minim 1400 kg si maxim 1600 kgCarne de pasare? minim 2600 kg si maxim 3000 kgCarne de porc refrigerata ? minim 2300 kg si maxim 2700 kgLapte de vaca ? minim 3100 l si maxim 35000 lSmantana ? minim 500 kg si maxim 600 kgUnt ? minim 800 kg si maxim 1000 kgBranza telemea ? minim 400 kg si maxim 600 kgBranza proaspata de vaca? minim 2000 kg si maxim 2300 kgIaurt? minim 2600 kg si maxim 3000 kgPaine alba cu sare ? minim 12000 kg si maxim 14000 kgPaine alba fara sare ? minim 200 kg si maxim 500 kg2)Pentru un singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru, pentru furnizare produse agroalimentare, se estimeaza achizitionarea: Oua de gaina ? minim 8167 buc si maxim 9333 bucFructe citrice ? minim 467 kg si maxim 525 kgCarne de vita refrigerata? minim 817 kg si maxim 933 kgCarne de pasare? minim 1517 kg si maxim 1750 kgCarne de porc refrigerata ? minim 1342 kg si maxim 1575 kgLapte de vaca ? minim 1808 l si maxim 2042 lSmantana ? minim 292 kg si maxim 350 kgUnt ? minim 467 kg si maxim 583 kgBranza telemea ? minim 233 kg si maxim 350 kgBranza proaspata de vaca? minim 1167 kg si maxim 1342 kgIaurt? minim 1517 kg si maxim 1750 kgPaine alba cu sare ? minim 7000 kg si maxim 8167 kgPaine alba fara sare ? minim 117 kg si maxim 292 kgValoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaza ca va fi atribuit pe durata acordului cadru este de 9 870.00 lei fara T.V.A.
II.1.6) CPV: 03142500-3 - Oua (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 194, 595 - 228, 896 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie de catre ofertant conform art .43 alin 2a) si 2b) din OUG 34/2006, aceasta fiind de 1.95% din valoarea estimata a fiecarui lot. Forma de constituire este cea prevazuta in art 86 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Cuantumul se va calcula prin insumarea valorii specificata in anexa B pentru fiecare lot la care ofertantul depune oferta.Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO86TREZ0465005XXX000170 al autoritatii contractante, deschis la Trezoreria Pitesti.Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Echivalenta in valuta a valorii exprimata in lei se va determina corespunzator cursului stabilit de BNR la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica de de 5% dinpretul contractului subsecvent fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractuluisubsecvent: in conformitate cu art. 90 alin. (1) si (2) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prevederile art. 90 alin. (2) din925/2006 se aplica numai in situatia in care valoarea garantiei de buna executie este mai mica sau egala cu 500 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Operatorii economici vor face dovada ca nu se incadreaza una din situatiile stipulate la art 180 si 181 din O.U.G. 34/2006.Documente de confirmare: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitate formular nr.12ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta formular nr. 12BCerinta nr.2Prezentarea unui certificat de participare la licitatie cu oferta independenta formular nr.12C.Cerinta nr.3Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu se afla in situatia prevazuta la art.69(1) din Oug 34/2006 formular nr.12D.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: -Col. Medic GUITA-ALEXANDRU Gigel- Lt. Col. Ec. Radu Man- col. medic ARSENE MIHAIL- Lt. Col. ec. Barbulescu Decebal- ec. Luca Elena- ec. Ciobanu Mihaela- Bercescu Raluca-ec. Florea Mihaela-jurist Stoica Alice Cerinta nr.1Operatorii economici vor face dovada ca sunt inregistrati si ca au in obiectul de activitate producerea/comercializarea produselor de natura celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.Documente de confirmare: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala prezentat in original sau in copie semnata, stampilata si cu mentiunea Conform cu originalul, din care sa rezulte ca: - obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul procedurii de achizitie;Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte date privind denumirea firmei, adresa, telefon, fax, certificat de inmatriculare, obiectul de activitate, sucursale, piata de desfacere, cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Autorizatie sanitara - veterinara 2. Autorizatie sanitara - veterinara pentru mijloacele de transport produse de origine animala si al produselor alimentare de origine non-animala. Certificat privind sistemul de management al calitatii conform standardului SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent al acestuia - pentru ofertantPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.01.2014 10:59