Achizitie publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE
Detaliu pentru invitatia numarul 342194
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342194/30.01.2013
Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta BucurestiCod fiscal: 4193095, Adresa: STR.SABARULUI, NR.1 COMUNA JILAVA JUD.ILFOV, Jilava, Telefon: +402 14570181, Fax: +402 14570164
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de furnizare produse alimentare : lot 1-piper negru , lot 2 - foi de dafin, lot 3 ? cimbru, lot 4 - amelioratori , lot 5 - ceai , lot 6 ? faina de grau, lot 7- margarina, lot 8- marmelada, lot 9 ? oua gaina, lot 10-orez decorticat , lot 11 ? otet alimentar, lot 12? paste fainoase, lot 13 ? sare gema, lot 14 ? ulei rafinat floarea soarelui , lot 15 ? zahar, lot 16 ? lapte praf, lot 17 - iaurt.
II.1.6) CPV: 03142500-3 - Oua (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 408, 471 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de :34lei = lot 1, 8lei =lot 2, 9lei =lot 3 , 107lei =lot 4, 43lei = lot 5, 104lei = lot 6, 442lei =lot 7, 568lei =lot 8 , 584lei =lot 9, 402lei = lot 10, 9lei = lot 11, 470lei =lot 12, 98lei =lot 13 , 524lei =lot 14, 570lei = lot 15, 102lei = lot 16, 11lei =lot 17. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 2 zile.Mod de constituire: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in fisa de date.- Ordin de plata in contul : RO 89TREZ4215005XXX000243, deschis la Trezoreria Ilfov.- Depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar.Garantia va fi irevocabila. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor . In cazul I.M.M.?urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.7 (modificat prin O.G.R. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. nr. 27/2006". Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare . Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in original la sediul autoritatii si se va atasa in SEAP scanata si semnata cu semnatura electronica, pana la data limita de depunere a ofertelor (exceptie facand viramentul bancar sau depunerea la casierie).
Garantie de buna executie
GBE este in cuantum de 5% din val.contractului, fara TVA si se constituie : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - prin depunere in numerar la casieria autorit. contract.- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti/de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit.contr. Suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contr., autorit. contr.urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE.( in conf.cu ART.1 HG nr 1045/2011).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: * Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ? completata in conformitate cu Formular nr .1 , sectiunea Formulare si modele* Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 - completata in conformitate cu Formular nr.2, sectiunea Formulare si modele* Certificat de Taxe si Impozite locale (creante bugetare de plata la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .* Certificat de Atestare Fiscala (obligatii de plata exigibile la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .* Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , completat in conformitate cu Formular nr.3 , sectiunea Formulare si modele* Declaratie pe propria raspundere Ofertant/Candidat/Ofertant asociat/Subcontractat/Tert sustinator privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006 - completata in conformitate cu Formular nr. 4 , sectiunea Formulare si modele .Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea , derularea , finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatii contractante: Stroe Catalin - DirectorNica Dana ? director adjunct economico- administrativCaragui Carmen ? contabil sefMiereanu Doina ? responsabil viza CFPPSandu Cornelia ? sef serviciu logistica , presedinte comisie evaluareBadea Gabriel - rezerva presedinte comisie evaluareTufanescu Carmen - membru comisie evaluareCiutea Corina - membru comisie evaluareLungu Marin - membru comisie evaluareNeacsu Cristina - membru comisie evaluareStoica Florin - membru comisie evaluareUrsu Dragos - rezerva membru comisie evaluare 1. Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului , din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului - original, copie legalizata notarial sau copie lizibila ?conform cu originalul?.Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.2. Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica , in conformitate prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: *. Mostre produs ofertat. Se va depune pana cel tarziu la data si ora limita pentru depunerea ofertelor, la sediul autoritatii contractante ? secretariat, cu procesul verbal de predare primire inregistrat pe care se va mentiona obligatoriu ora depunerii, *. Documente/parti relevante dupa contract/proces-verbal de receptie (in conformitate cu art. 188, alin 1, pct. a) din OUG nr. 34/2006)., * . Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati , completat in conformitate cu Formular nr.5 , sectiunea Formulare si modele.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.01.2013 12:35