Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - acord cadru de furnizare produse alimentare


Detaliu pentru invitatia numarul 355917
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI
Numar invitatie: 355917/20.11.2013
Denumire contract: acord cadru de furnizare produse alimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTICod fiscal: 2844545, Adresa: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Ploiesti, Telefon: 0244521641, Fax: 0244521641
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Ploiesti, Romania, cod postal: 100576, telefon: +401 0244521641, fax: +401 0244521641, persoana de contact: MARIANA CURSARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Gageni , nr. 100 , etaj 6 ( sala de sedinte )
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (sanatate)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: acord cadru de furnizare produse alimentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta va atribui contractele de achizitie publica subsecvente acordului-cadru in cascada, numai cu respectarea conditiilor tehnice si financiare stabilite in acordul-cadru respectiv.De fiecare data cand intentioneaza sa atribuie un contract de achizitie publica subsecvent unui acord-cadru, autoritatea contractanta se va consulta, cu operatorul economic aflat in prima pozitie din clasament, solicitandu-i acestuia, in functie de necesitati, completarea ofertei.In cazul in care operatorul economic aflat in prima pozitie din clasament nu poate furniza intreaga cantitate de produse necesara si/sau nu poate respecta termenele de livrare, atunci autoritatea contractanta are dreptul de a transmite solicitare in vederea atribuirii contractului subsecvent celui de-al doilea operator economic aflat in clasamentul intocmit in baza preturilor ofertate pentru lotul respectiv. Se va proceda in consecinta si daca cel de-al doilea operator nu poate furniza intreaga cantitate de produse necesara si/sau nu poate respecta termenele de livrare trimitandu-se solicitare in vederea atribuirii contractului subsecvent celui de-al treilea operator cu care autoritatea contractanta a incheiat acord ? cadru.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 321, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA - valorile sunt prezentate in Anexa B pe fiecare lot in parte .Valabila 90 de zile DE la data LIMITA a depunerii ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valbilitate a ofertei , perioada de valabilitate a garantiei pentru perticipare va fi prelungita in mod corespunzator. Completarea siprezentarea Formularului specific din Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire.Garantia de participare se poate constituiin contul : RO56TREZ5215006XXX010689, Trezoreria Ploiesti , printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate banacara ori de o societate de asigurari sau prin virament bancar, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus .Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original .- sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
- sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
- sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constitutita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
- sa prevada modul de executare a platii garantiei ;
- sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si /sau semnatura autorizata;
- sa contina in mod explicit prevederile art.2781 dun OUG 34/ 2006 .Pentru situatiile cand ofertantii doresc constituirea garantiei de participare in valuta , echivalenta leu / alta valuta la curs de schimb BNR , va fi de 5 zile inaninte de data limita stabilita pentrudepunerea ofertelor .
Garantie de buna executie
DaCompletarea si prezentarea Formularului specific din Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire.Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre furnizor in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului .Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractuluiprinrt-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in temen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului . Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea contractului de furnizareCuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din pretul total fara TVA pentru fiecare contract subsecvent .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea -Completarea si prezentarea Formularului specificdin Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire.Forma de prezentare: originalDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Completarea si prezentarea Formularului specificdin Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire.Forma de prezentare: original- Declaratie privind calitatea de participant la procedura conf Formularului specific din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire. Forma de prezentare: originalDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1-Completarea si prezentarea Formularului specificdin Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire.Forma de prezentare: originalCONDUCEREA SPITALULUI: MANAGER: DR.STRAMBEANU ADRIANDIRECTOR FINANCIAR CONTABIL: EC.FLOREA IONDIRECTOR MEDICAL : DR.FLORIN PUSCARIUPRESEDINTE: EC. ROTARU MARIANMEMBRII: EC. STOICACAMELIAEc. IORDACHE SORINCertificat de participare la procedura cu oferta independenta-Completarea si prezentarea Formularului specific din Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire. Forma de prezentare: originalCertificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar.Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioarecelei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor .Forma de prezentare: original sau copie semnata si stampilata conform cu originalul.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local), din care trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioarecelei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor .Forma de prezentare: original sau copie semnata si stampilata conform cu originalul.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata , operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11alin.(4)din HG nr. 925 / 2006 . Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3)din Ordinul nr. 509/2011 . - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe linga instanta competenta, , astfel incat informatiile cuprinse sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor , din care sa rezulte : - coduri CAEN, adresa actuala, obiectul de activitate al societatii, numele asociatilorSe va prezenta o copie semnata si stampilata conform cu originalul .Operatorul economic declarat castigator are obligatia de a prezenta pentru confirmare , la solicitarea autoritatii contractante , certificatul eliberat de la Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata .- Documente de inregistrare pentru siguranta alimentelor privind societateaeliberate de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru siguranta alimentelor conform Ordin 111 din 16.08.2008 privind aprobarea Normei sanitare veterinare si pentru siguranta alimentelor privind procedura de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor a activitatilor de obtinere si de vanzare directa si / sau cu amanuntul a produselor alimentare de origine animala sau nonanimala . Se va prezenta o copie semnata si stampilata conform cu originalul .In cazul in care ofertantul de incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii , astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/200 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si ijlocii, publicata in monitorul Oficial nr.681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM precum si tabelele anexa la aceasta, conf. Formularului specific si anexelor din Sectiunea III a prezentei documnetatii deatribuire.Oferta comuna depusa de catre doua sau mai multe IMM-uri beneficiaza de reducerile prevazute de Legea nr. 346/2004 indiferent daca asocierea in ansamblu se incadreaza sau nu in categoria IMM .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleDeclaratii privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult trei ani , in masura in care informatiile respective sunt disponibile . ( ani 2010;2011;2012 )Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Documente de inregistrare pentru siguranta alimentelor privind mijloacele de transport eliberate de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru siguranta alimentelor conform Ordin 111 din 16.08.2008 privind aprobarea Normei sanitare veterinare si pentru siguranta alimentelor privind procedura de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor a activitatilor de obtinere si de vanzare directa si / sau cu amanuntul a produselor alimentare de origine animala sau nonanimala . Se va prezenta o copie semnata si stampilata conform cu originalul . Autorizatiile , avizele si certificatele depuse in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si stampilate cu mentiunea < conform cu originalul >.Operatorii economici vor prezenta certificatele / documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate si autentificate acolo unde este cazul .Certificate : ISO 9001 :2008;;sau orice alte documente emise de organismele abilitate in acest sens , care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate .In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce , SJUP va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.12.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2013 16:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer