Achizitie publica - acord cadru de furnizare produse alimentare
Detaliu pentru invitatia numarul 355917
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355917/20.11.2013
Denumire contract: acord cadru de furnizare produse alimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTICod fiscal: 2844545, Adresa: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Ploiesti, Telefon: 0244521641, Fax: 0244521641
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Ploiesti, Romania, cod postal: 100576, telefon: +401 0244521641, fax: +401 0244521641, persoana de contact: MARIANA CURSARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Gageni , nr. 100 , etaj 6 ( sala de sedinte )
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (sanatate)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: acord cadru de furnizare produse alimentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta va atribui contractele de achizitie publica subsecvente acordului-cadru in cascada, numai cu respectarea conditiilor tehnice si financiare stabilite in acordul-cadru respectiv.De fiecare data cand intentioneaza sa atribuie un contract de achizitie publica subsecvent unui acord-cadru, autoritatea contractanta se va consulta, cu operatorul economic aflat in prima pozitie din clasament, solicitandu-i acestuia, in functie de necesitati, completarea ofertei.In cazul in care operatorul economic aflat in prima pozitie din clasament nu poate furniza intreaga cantitate de produse necesara si/sau nu poate respecta termenele de livrare, atunci autoritatea contractanta are dreptul de a transmite solicitare in vederea atribuirii contractului subsecvent celui de-al doilea operator economic aflat in clasamentul intocmit in baza preturilor ofertate pentru lotul respectiv. Se va proceda in consecinta si daca cel de-al doilea operator nu poate furniza intreaga cantitate de produse necesara si/sau nu poate respecta termenele de livrare trimitandu-se solicitare in vederea atribuirii contractului subsecvent celui de-al treilea operator cu care autoritatea contractanta a incheiat acord ? cadru.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 321, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
- sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constitutita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
- sa prevada modul de executare a platii garantiei ;
- sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si /sau semnatura autorizata;
- sa contina in mod explicit prevederile art.2781 dun OUG 34/ 2006 .Pentru situatiile cand ofertantii doresc constituirea garantiei de participare in valuta , echivalenta leu / alta valuta la curs de schimb BNR , va fi de 5 zile inaninte de data limita stabilita pentrudepunerea ofertelor .
Garantie de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleDeclaratii privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult trei ani , in masura in care informatiile respective sunt disponibile . ( ani 2010;2011;2012 )Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Documente de inregistrare pentru siguranta alimentelor privind mijloacele de transport eliberate de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru siguranta alimentelor conform Ordin 111 din 16.08.2008 privind aprobarea Normei sanitare veterinare si pentru siguranta alimentelor privind procedura de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor a activitatilor de obtinere si de vanzare directa si / sau cu amanuntul a produselor alimentare de origine animala sau nonanimala . Se va prezenta o copie semnata si stampilata conform cu originalul . Autorizatiile , avizele si certificatele depuse in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si stampilate cu mentiunea < conform cu originalul >.Operatorii economici vor prezenta certificatele / documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate si autentificate acolo unde este cazul .Certificate : ISO 9001 :2008;;sau orice alte documente emise de organismele abilitate in acest sens , care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate .In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce , SJUP va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.12.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2013 16:08