Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru de furnizare produse alimentare diverse


Detaliu pentru invitatia numarul 344133
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SCOALA DE AGENTI DE POLITIE SEPTIMIU MURESAN CLUJ-NAPOCA
Numar invitatie: 344133/21.03.2013
Denumire contract: Acord-cadru de furnizare produse alimentare diverse
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSCOALA DE AGENTI DE POLITIE SEPTIMIU MURESAN CLUJ-NAPOCACod fiscal: 16665051, Adresa: STR. CORNELIU COPOSU, NR.89-91, CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-439772, Fax: 0264-439902
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CORNELIU COPOSU, NR.89-91, CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400235, telefon: +40 264439772, fax: +40 264439902, persoana de contact: Compartiment Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. CORNELIU COPOSU, NR.89-91, CLUJ-NAPOCA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru de furnizare produse alimentare diverse
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare de amelioratori, biscuiti digestivi 90-100 grame/buc, biscuiti tip Petit Beurre (vanilie, cacao) 90-100 grame/buc, cacao pudra, ceai natural negru, ceai natural verde, ciocolata cu lapte 100 grame/buc, ciocolata alba 100 grame/buc, ciocolata dulce 100 grame/buc, ciocolata dulce 50 grame/buc, drojdie proaspata de bere, faina alba, faina de porumb, gem de fructe (caise, visine, capsuni) 1-5 kg, gem de fructe (caise, visine, capsuni)- casolete a 20 grame, gris, masline, miere de albine poliflora ? casolete a 20 grame, mustar de masa, orez decorticat, otet alimentar, paste fainoase ? fidea, paste fainoase ? penne, - paste fainoase ? spirale, paste fainoase ? melcisori, - sare iodata de bucatarie, - ulei rafinat de floarea soarelui, ulei de masline, zahar tos, zahar tos- pliculete 4-10 grame
II.1.6) CPV: 15821200-1 - Biscuiti dulci (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 89, 409.25 - 149, 166.97 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: Lotul 1 - 168 lei, Lotul 2 - 252 lei, Lotul 3 - 246 lei, Lotul 4 - 69 lei, Lotul 5 - 73 lei, Lotul 6 - 73 lei, Lotul 7 - 53 lei, Lotul 8 - 59 lei, Lotul 9 - 53 lei, Lotul 10 - 5 lei, Lotul 11 - 8 lei, Lotul 12 - 66 lei, Lotul 13 - 14 lei, Lotul 14 - 10 lei, Lotul 15 - 261 lei, Lotul 16 - 16 lei, Lotul 17 - 226 lei, Lotul 18 - 413 lei, Lotul 19 - 32 lei, Lotul 20 - 122 lei, Lotul 21 - 7 lei, Lotul 22 - 14 lei, Lotul 23 - 38 lei, Lotul 24 - 38 lei, Lotul 25 - 38 lei, Lotul 26 - 16 lei, Lotul 27 - 158 lei, Lotul 28 - 276 lei, Lotul 29 - 134 lei, Lotul 30 - 30 lei.- Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare (art. 16 din Legea nr. 346/2004)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor).Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie (conform art. 86 alin. 1 din HG nr. 925/2006): - Virament bancar in contul Scolii de Agenti de Politie , , Septimiu Muresan ? Cluj-Napoca RO84 TREZ 2165 005X XX01 3625, deschis la Trezoreria Municipiului Cluj-Napoca, CUI 16665051, (garantia de participare va fi luata in considerare numai daca ofertantul prezinta ordinul de plata validat de banca/trezorerie pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor)- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, (Formularul nr 14, din Modele de Formulare ); scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata recomandabil de o banca care sa aiba corespondent in Romania si se va depune in original;
-Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi la cursul stabilit de BNR inainte cu cinci zile de data limita stabilita pentru depunereaofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie, va fi constituita in conformitate cu art. 90 din HG nr. 925/2006 si HG 1045/2011 privind modificarile art. 90 alin. (3) din HG nr. 925/2006.Cuantumul garantiei de buna executie este in procent de 10%, din valoarea contractelor subsecvente de furnizare fara T.V.A.In cazul ofertantilor din categoria I.M.M.-urilor, garantia de buna executie se constituie in procent de 5 % din valoarea contractelor subsecvente de furnizare, fara TVA.Garantia de buna executie va fi retinuta/ restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratii privind eligibilitatea: Declaratie pe propria raspundere, prezentare conform modelului Formularul A, din Modele de Formulare - cerinta minima.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: Declaratie pe propria raspundere, prezentare conform modelului Formularul B, din Modele de Formulare - cerinta minima.-Certificat de atestare fiscala (in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata de catre ofertant) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident ex. -A.N.A.F.), din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - cerinta minima.-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale (in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata de catre ofertant) referitoare la plata datoriilor la bugetul local, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- cerinta minima.-Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?: Declaratie pe propria raspundere, prezentare conform modelului Formularul C, din Modele de Formulare - cerinta minima.In conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010-Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006: Declaratie pe propria raspundere, prezentare conform modelului Formularul D, din Modele de Formulare - cerinta minima.Persoane cu functii de decizie: - STOICA LAURENTIU GABRIEL - Director- RUSU GABRIEL VIRGIL - Director Adjunct- BORZAN SORIN CALIN - Sef Serviciu- DABOC SIMONA MIRELA - Contabil Sef- GREAB MADALINA IOANA - Consilier Juridic- COBLISAN CRISTIAN MIHAI - Sef Compartiment- RAUS ALINA VIORICA - Sef Birou- DARABAN MARIANA DOINA - Contabil- HAIDUC LAURA OFELIA - Contabil- BALDEAN CRINA DANIELA - Tehnician- CHICHISAN MARIANA ? Referent ? Pentru persoanele juridice romane: 1) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata de catre ofertant), din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate furnizarea de produse din categoria celor care fac obiectul achizitiei; informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor)- cerinta minima.- In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.2)Document de autorizare/inregistrare sanitar-veterinara si pt siguranta alimentelor pt activitatea de productie sau comercializare a produsului ofertat (Ordin nr. 111 / 16.12.2008 emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor) valabil la data limita de depunere a ofertei?copie ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Mostra de produs pentru lotul/loturile ofertat/ofertate - mostra prezentata sa fie ambalata, marcata si etichetata conform legislatiei in vigoare, si sa fie insotita de documentele mentionate in caietul de sarcini., 2.Autorizarea sanitar-veterinara a mijlocului de transport pentru produsulofertat (Ordin nr. 111 / 16.12.2008 emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor) -copie ?conform cu originalul??(valabila la data limita de depunere a ofertei).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.04.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2013 12:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer