Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare produse alimentare, pentru hrana persoanelor private de libertate


Detaliu pentru invitatia numarul 349284
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Penitenciarul de Minori-Tineri Craiova
Numar invitatie: 349284/26.06.2013
Denumire contract: Acord cadru de furnizareproduse alimentare, pentru hrana persoanelor private de libertate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul de Minori-Tineri CraiovaCod fiscal: RO 5046939, Adresa: Str. Bariera Vilcii nr.160A, Craiova, Telefon: +40 251591636, Fax: +40 251431642
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Bariera Vilcii nr.160A, Craiova, Romania, cod postal: 200717, telefon: +40 251591636, fax: +40 251431642, persoana de contact: Nicolaie- Gabriel Neacsu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Penitenciarului de Minori si Tineri Craiova, str. Bariera Valcii, nr. 160A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizareproduse alimentare, pentru hrana persoanelor private de libertate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de produse alimentare pentru hrana persoanelor private de libertate, prin acord cadru cu durata de 12 luni, 2013-2014 si contracte subsecvente de furnizare incepand cu luna iulie 2013, astfel: Lotul 1Biscuiti, minim 12775 kg., maxim 15476 kg / acord cadruLotul 2 Faina alba minim 4818 kg, maxim 5840 kg / acord cadruLotul 3 Gris minim 1716 kg, maxim 2044 kg / acord cadruLotul 4 Margarina minim 2063 kg, maxim 2446 kg / acord cadruLotul 5 Marmelada de fructe minim 6600 kg, maxim 7402 kg / acord cadruLotul 6 Orez minim 2300 kg, maxim 2701 kg / acord cadruLotul 7 Paste fainoase minim 3796 kg, maxim 4526 kg / acord cadruLotul 8 Ulei de floarea soarelui minim 2765 litri, maxim 3330 litri / acord cadruLotul 9 Zahar minim 5662 kg, maxim 6599 kg / acord cadru
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 155, 893.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare. Cuantum garantie de participare: Lot 1 ? 550 lei; Lot 2 ? 95 lei ; Lot 3 ? 45 lei ;Lot 4 ? 90 lei; Lot 5 ? 230 lei ; Lot 6 ? 75 lei ; Lot 7 ? 100 lei ; Lot 8 ? 150 lei ; Lot 9 ? 250 lei. Se va constitui prin : - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire ? prin depunerea la casieria unitatii contractante a sumei in numerar. - prin ordin de plata in cont garantii Penitenciarul de Minori si Tineri Craiova : RO78TREZ2915005XXX000159, cod fiscal 5046939 deschis la Trezoreria Craiova. In vederea unei evaluari si raportari unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile. Ofertantii din categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere 50% conform legislatiei in vigoare cu conditia de a face dovada acestui lucru. - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor - Garantia de participare se va elibera conform legii. - Neprezentarea dovezii de constituire a garantiei de participare la sedinta de deschidere a ofertelor, duce la respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Da. 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent ce se va incheia in baza acordului cadru. - Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - Garantia de buna executie se va elibera / restitui conform legii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - completarea formularului 1. Incadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006- completarea formularului 2 Incadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura3.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? completarea formularului 3 cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/20104.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? completarea formularului 12 (Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt urmatoarele: Tatulescu Nicolae - director, Vaduva Nicoleta ? director adj. economico-administrativ, Lungu Ioan ? sef birou Logistica Mecea Manuela ? ofiter Logistica, Nitu Diana ? contabil sef, Magalie Marcela - responsabil viza CFPP, Musuroi Raluca ? consilier juridic, Neacsu Gabriel ? responsabil achizitii - presedinte comisie de evaluare, Nemoiu Adrian- agent achizitor ? membru comisie de evaluare, Radu Vasile-Vainut - responsabil economic Logistica ? membru comisie de evaluare, Curca Daniel ? responsabil economic Logistica ? rezerva membru comisie de evaluare, Tufisi Georgica ? agent achizitor ? rezerva membru comisie de evaluare.Incadrarea in prevederile art 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura -Pentru persoanele juridice romane: Certificat constatator detaliat eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului.Se va prezenta certificat constatator detaliat emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau sub forma de copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", urmand ca in etapa evaluarii ofertelor (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Informatiile cuprinse in certificatul constatator eliberat de ONRC, trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor si in care sa se regaseasca obiectul de activitate care sa corespunda contractului ce va fi atribuit. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.-Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea fisei de informatii generale, cu cifra de afaceri globala, pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati, din care se rezulte faptul caofertantul a derulat cel putin un contract de furnizare de produse similare celor solicitate., Buletine de analiza ale produselor, emise de organismele abilitate sau certificate de calitate/conformitate ale produselor sau documente emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea produselor, - in original, copie legalizata sau in copie certificata pentru conformitate cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2013 15:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer