Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare produse: carne de vita si preparate pe baza de carne


Detaliu pentru invitatia numarul 192527
Autoritate contractanta
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj-Napoca
Cod de identificare fiscala: 4426352
Adresa: str. Motilor, nr. 68, Cluj-Napoca
Telefon: 0264-593518
Fax: 0264-593518
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Acord cadru de furnizare produse: carne de vita si preparate pe baza de carne
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 15111100-0 - Carne de vita (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Acord cadru de furnizare produse: carne de vita si preparate pe baza de carne
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 10.02.2009 12:19)
Data publicarii: 28.01.2009 14:20
Data limita de depunere a ofertelor: 04.02.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj Napoca, str. Motilor nr.68, la secretariat
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.02.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj Napoca, str. Motilor nr.68, la compartiment achizitii
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 0
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 200, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-declaratie privind eligibilitatea-declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181-Fisa de informatii generale-Experienta similara in ultimii 3 ani : minim 3 referinte;
-Mostre pentru fiecare produs din pachet.
SEAP
Motive anulare:
Nu a fost posibila asigurarea unui nivelsatisfacator al concurentei, respectiv numarul de operatori economici este mai mic decat cel minim prevazut
Observatii: OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Art 209, alin.(1), a)
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer