Achizitie publica - Acord cadru de furnizare produse farmaceutice
Detaliu pentru invitatia numarul 332194
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Serviciul de Ambulanta Judetean Arad
Numar invitatie: 332194/23.07.2012
Denumire contract: Acord cadru de furnizare produse farmaceutice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul de Ambulanta Judetean AradCod fiscal: 7422690, Adresa: Arad, str.Oituz, nr.1-5, Arad, Telefon: 0257/233144, Fax: 0257/233144
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Arad, str.Oituz, nr.1-5, Arad, Romania, cod postal: 310038, telefon: +4 0257/338161, fax: +4 0257/233144, persoana de contact: Roberto Schill
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Arad, str. Oituz nr. 1-5
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare produse farmaceutice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 15
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de furnizare produse farmaceutice
II.1.6) CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 39, 466 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1- 685, 40 lei ; Lot 2- 29, 60 lei ;Lot 3- 74, 32 lei ; Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile). Forme de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate :1. orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Documentul va fi irevocabil si va fiprezentat in original cel tarziu pana la data si ora deschiderii ofertelor. 2. virament bancar/ ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, in contul SERVICIULUI DE AMBULANTA JUDETEAN ARAD RO55TREZ0215005XXX006643, deschis la Trezoreria Arad, cod fiscal 7422690.3. numerar la casieria SERVICIULUI DE AMBULANTA JUDETEAN ARAD
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea -Declaratia se va prezenta in original semnata si parafata de reprezentantul legal al ofertantului sau de catre imputernicit (se va prezenta imputernicirea in original)-Formularul 12 A; 2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Declaratia se va prezenta in original semnata si parafata de reprezentantul legal al ofertantului sau de catre imputernicit(se va prezenta imputernicirea in original)-Formularul 12 B ;3.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Declaratia se va prezenta in original semnata si parafata de reprezentantul legal al ofertantului sau de catre imputernicit (se va prezenta imputernicirea in original)-Formularul 3, 4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Declaratia se va prezenta in original semnata si parafata de reprezentantul legal al ofertantului sau de catre imputernicit(se va prezenta imputernicirea in original)-Formularul 5, 5.Declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal din care sa rezulte ca ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul nu are drept membri in consiliul de administratie/ organul de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, asa cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. In vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie, membrii in Comitelul Director al autoritatii contractante, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire sunt: Manager General: DR SCHILL ROBERTO, Director Economic: EC LAPUSCA DELIA, Director medical: DR. MEREA MIRCEA, Director tehnic: TOMUT FLORICA, Asistent sef: AS. PIRVU CRISTIAN, Compartimentul achizitii publice: EC. RADAC ADINA. Persoana desemnata cu acordarea vizei de control financiar preventiv propriu: PLAMADEALA ADRIANA.Declaratia se va prezenta in original semnata si parafata de reprezentantul legal al ofertantului sau de catre imputernicit (se va prezenta imputernicirea in original)-Formularul 4, 6.Date generale privind ofertantul -Se va prezenta in original formularul ?Informatii generale?din care sa rezulte datele de identificare a ofertantului-Formularul 2, 7.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe localeal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in luna anteriora celei in care se depune oferta, in original sau copie semnata si stampilata conform cu originalul; 8.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscalaal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat al statului in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original sau copie semnata si stampilata conform cu originalul Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, copie semnata si stampilata conform cu originalul.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor) din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Persoane fizice/juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (ex : certificat de inregistrare). Se va prezenta copie insotita de traducere autorizata in limba romana; 2.Autorizatie de functionare emisa de Ministerul Sanatatii-Directia Farmaceutica pentru unitate, aflate in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, copie semnata si stampilata conform cu originalul; 3.Autorizatie de punere pe piata pentru fiecare produs eliberat de Agentia Nationala a Medicamentului, aflate in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor. Pentru produsele aflate in procedura de reautorizare, vor fi depuse documente eliberate de Agentia Nationala a Medicamentului, in copie, din care sa rezulte ca produsele respective sunt in procedura de reautorizare si pot fi comercializare pana la eliberarea unei noi autorizatii.Toate documentele solicitate in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare vor fi in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri pe anii 2009, 2010, -Bilantul contabil la data de 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Lista va fi insotitade copia a cel putin unui contract similar, la o valoare estimata cu a celui mai mare contract subsecvent ce urmeaza a fi incheiat, respectiv pentru lotul 1 de minim 11.400 RON, pentru lotul 2 de minim 500 RON, pentru lotul 3 de minim 1.300 RON.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap, sediul Serviciului de Ambulanta Judetean Arad din localitatea Arad str. oituz nr. 1-5
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.08.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.07.2012 16:18