Achizitie publica - Acord cadru de furnizare produse farmaceutice
Detaliu pentru invitatia numarul 357558
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357558/14.02.2014
Denumire contract: Acord cadru de furnizare produse farmaceutice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul de Ambulanta Judetean AradCod fiscal: 7422690, Adresa: Arad, str.Oituz, nr.1-5, Arad, Telefon: 0257/233144, Fax: 0257/233144
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Arad, str.Oituz, nr.1-5, Arad, Romania, cod postal: 310038, telefon: +40 257338161, fax: +40 257233144, persoana de contact: Roberto Schill
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Arad, str.Oituz, nr.1-5, Arad, Romania, cod postal: 310038, telefon: +40 257338161, fax: +40 257233144, persoana de contact: Roberto Schill
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare produse farmaceutice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: acord cadru de furnizare produse farmaceutice . In momentul implementarii la nivel national a sistemului centralizat de achizitie de produse farmaceutice de catre Ministerul Sanatatii ca unitate de achizitie centralizata conform prevederilor OUG 71/2012, acordul cadru se reziliaza de drept.
II.1.6) CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 89, 580.46 - 167, 284.88 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Lot 1- 161, 03 lei, ; Lot 2- 309, 04 lei ;Lot 3- 424, 59 lei ;Lot 4- 141, 03 lei ; Lot 5- 376, 92 lei ;Lot 6- 249, 04 lei ; ; Lot 7- 8, 42 lei ;Lot 8- 2, 78 leiCuantumul garantiei de participare este 1% din valoarea estimata a fiecarui lot in parte a acordului cadru si se constituie in conformitate cu prevederile art.86 alin. (1) din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Pentru garantia de participare constituita in alta moneda, data pentru cursul de schimb este data echivalentei leu/valuta (curs BNR) la data de publicare a invitatiei de participare. Forme de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate :1. orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Documentul va fi irevocabil si va fiprezentat in original cel tarziu pana la data si ora deschiderii ofertelor.2. virament bancar/ ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, in contul SERVICIULUI DE AMBULANTA JUDETEAN ARAD, RO55TREZ0215005XXX006643 deschis la Trezoreria Arad, cod fiscal 7422690.3. numerar la casieria SERVICIULUI DE AMBULANTA JUDETEAN ARADGarantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea-Declaratia se va prezenta in original semnata si parafata de reprezentantul legal al ofertantului sau de catre imputernicit(se va prezenta imputernicirea in original)-Formularul 12 A; 2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratia se va prezenta in original semnata si parafata de reprezentantul legal al ofertantului sau de catre imputernicit (se va prezenta imputernicirea in original) - Formularul 12 B; 3.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Declaratia se va prezenta in original semnata si parafata de reprezentantul legal al ofertantului sau de catre imputernicit(se va prezenta imputernicirea in original) - Formularul 3; 4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Declaratia se va prezenta in original semnata si parafata de reprezentantul legal al ofertantului sau de catre imputernicit(se va prezenta imputernicirea in original) - Formularul 5; 5.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG.34/2006.Declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal din care sa rezulte ca ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul nu are drept membrii in Consiliul de administratie/Organul de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pina la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, asa cum sunt acestea prevazute la art.69 litera a, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.In vederea complectarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie, membrii in comitetul director al autoritaii contractante, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire sunt: Manager General: DR SCHILL ROBERTO, Director Economic: EC LAPUSCA DELIA, Director medical: DR. MEREA MIRCEA, Asistent sef: AS. PIRVU CRISTIAN, Compartimentul achizitii publice: EC. BARBU ADINA.Persoana desemnata cu acordarea vizei de control financiar preventiv propriu: PLAMADEALA ADRIANAMembru comisie evaluare: Paunescu Marcela, Membru comisie evaluare: Lucaci Flavia, Membru comisie evaluare: Wenczel Monica, Declaratia se va prezenta in original semnata si parafata de reprezentantul legal al ofertantului sau de catre imputernicit (se va prezenta imputernicirea in original) - Formularul 4; 6. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe localeal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantul are sediul social, care sa ateste caofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solocotata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11, aliniatul 4 dib HG 925/2006 - 7. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscalaal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantul are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat al statuluicare sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestui certifcat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art 11, alin 4 din HG 925/2006.NOTA: a) In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.b) Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.c) Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de catre autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2014 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Autoritatea contractanta va exclude de la procedura orice ofertant care se incadreaza in vreuna din situatiile prevazute la art. 180 si 181, precum si daca certificatele fiscale prezentate nu atesta ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art 11, alin 4 din HG 925/2006. Toate documentele solicitate in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare vor fi in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. 1. Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , copie semnata si stampilata conform cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (ex : certificat de inregistrare). Se va prezenta copie insotita de traducere autorizata in limba romana2. Autorizatie de punere pe piata pentru fiecare produs eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului, aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor , conform Legii 95/2006 (art. 700 alin. 1 si alin. 2, art. 730 alin. 5. Pentru produsele aflate in procedura de reautorizare, vor fi depuse documente eliberate de Agentia Nationala a Medicamentului, in copie, din care sa rezulte ca produsele respective sunt in procedura de reautorizare si pot fi comercializare pana la eliberarea unei noi autorizatii. Se va prezenta autorizatia de punere pe piata eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului, copie semnata si stampilata conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri globala pe anii 2011, 2012, Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 : Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertelor a furnizat produse similare in valoare cumulate de: 3.800 lei pentru lotul 1, 7.485, 50 lei pentru lotul 2, 10.146, 09 lei pentru lotul 3, 3.434, 60 lei pentru lotul 4, 9.021, 20 lei pentru lotul 5, 6.032, 60 lei pentru lotul 6, 210, 60 lei pentru lotul 7, 69, 40 lei pentru lotul 8, in baza a cel putin unui contract. Daca ofertantul prezinta o lista a livrarilor de produse in ultimii trei ani in alta moneda, pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/ alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2014 13:06