Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - acord cadru de furnizare produse lactate


Detaliu pentru invitatia numarul 336120
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BRAILA
Numar invitatie: 336120/26.09.2012
Denumire contract: acord cadru de furnizare produse lactate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BRAILACod fiscal: 17093659, Adresa: BRAILA, STR. GHIOCEILOR NR 8, Braila, Telefon: 0239677839, Fax: 0239694875
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ONLINE SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: acord cadru de furnizare produse lactate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: furnizarea de produse lactate in locatiile descrise in caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 15511700-0 - Lapte praf (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 277, 683.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
autoritatea contractanta solicita garantia de participare in cuantumde 2800 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile calendaristice de la data limita stabilitapentru depunerea ofertei. Modalitatea de constituire reglementata de art. 86 alin.(1) si alin (5) din H.G. 925/2006. In cazul IMM-urilor garantia de participare este cu reducere de 50%. Odata cu prezentarea garantiei se va face obligatoriu si dovada incadrarii in aceasta categorie printr-o declaratie pe propria raspundere conform anexei nr.1 la Legea 346/2006. Neprezentarea garantiei de participare in forma, cuantumul, perioada de valabilitate, atrage descalificarea ofertantului. Garantia de participare se va restitui/retine conform prevederilor legale. Suma ce se va retine in conditiile prevazute de art.278^1 din OUG 34/2006 este de 2.776, 83 lei. In cazul in care operatorul economic opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar in contul autoritatii contractante, acesta este: RO78TREZ1515006XXX003260 deschis la Trezoreria Braila. Documentul se va scana si se va depune in SEAP : www.e-licitatie.ro
Garantie de buna executie
Modalitatea de constituire se realizeaza in conformitate cu art. 90 alin. (1) din HG nr.925/2006, in cuantum de 5% din valoarea contrctului subsecvent fara TVA. Restituirea garantiei de buna executie se va realiza prin una din modalitatile prevazute la art. 90 alin. 1 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -informatii despre ofertant - formularul 1;
-declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 180 semnata de reprezentantul legal si purtand stampila ofertantului. Declaratia se va prezenta si de tertul ustinator (in cazul in care exista), formularul 2;
-declartie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 semnata de reprezentantul legal si purtand stampila ofertantului. Declaratia se va prezenta si de tertul ustinator (in cazul in care exista)cu litera a, c^1 si d din OUG 34/2006 conform prevederilor Legii 279/2011, formularul 3;
-certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre bugetul consolidat de stat si certificatul privind plata taxelor si impozitelor localedin care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-declartie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1. Declaratia se va prezent atat de subcontractant cat si de tertul sustinator (in cazul in care exista). Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semmneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: Alexandru Sculschi - director general; Camelia Avram - serviciul bugetfinante, contabilitate, salarizare;Simona Daniela Cimpoae - director general adjunct; Viorica Albu - inspector de specialitate; Laura Rusu - consilier juridic; Teodora Moldoveanu - inspector de specialitae; Stelus Antonescu - sef serviciu; Virgil Lupu - sef serviciu; Iulian Catalin Eftimie - sef serviciu, Formular5- certificat de participare la procedura cu oferta independenta, formular 4, declaratia de partiipant la procedura, formular 6.Toate documentele solicitate se vor depune in SEAP: www.e-licitatie.roOperatorul economic care se afla in oricare din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare va fi exclus din procedura de atribuire a acordului cadru. certificat constatator emi de Ofiiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa reiasa adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comerializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Documentul se va depune in seap in original/copie legalizata/copie cu mentiunea "conform cu originalul" . in etapa de evaluare, autoritatea contractanta va solicita ofertantului claat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: autorizatie sanitar-veterinara pentru mijloacele de transport cu regim termic corespunzator. Se poate accepta o declaratie din partea operatorilor economici din care sa reiasa ca daca sunt declarati castigatori isi vor obtine respectiva autorizatie se solicita "SR EN ISO 22000:2005 - Sisteme de management al sigurantei alimentelor - cerinta pentru orice organizatie din lantul alimentar" - specifica cerintelor pentru un management al sigurantei alimentelor, atunci cand o organizatie din lantul alimentar are nevoie sa demonstreze capabilitatea sa de a controla pericolele pentru siguranta alimentelor, cu scopul de a se asigura ca alimentele respective sunt sigure in momentul consumului uman.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ONLINE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2012 12:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer