Achizitie publica - Acord cadru de furnizare produse lactate
Detaliu pentru invitatia numarul 355356
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355356/05.11.2013
Denumire contract: Acord cadru de furnizare produse lactate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului GalatiCod fiscal: 17094425, Adresa: Str.Brailei, Nr. 138 b, Galati, Telefon: +40 236/417725/+40 236311086/+40 236311087, Fax: +40 236417725/+4 0236479476
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Brailei, Nr. 138 b, Galati, Romania, cod postal: 800366, telefon: +40 236/417725/+40 236311086/+40 236311087, fax: +40 236417725/+4 0236479476, persoana de contact: Leontina Ragea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Brailei, Nr. 138 b, Galati, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare produse lactate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse lactate necesare hranei zilnice a copiilor institutionalizati din centrele de plasament si casele de tip familial
II.1.6) CPV: 15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 23, 727.9 - 290, 342.83 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garan. de partic. este de: 5.806, 85 lei.In eventual. formularii unei contest. si ulterior a respingerii de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestat. renunta la contest. in masura in care renuntarea la contest. nu este ca urmare a adoptarii de catre aut. contr. a masurilor de remediere necesare in conditiile art.256^3 alin.1), aut.contr.in conf. cu art.278^1 alin(1)lit.a) din OUG34/2006, va retinecontestatorului din gar. de partic. suma de: 2.903, 425 lei. In cazul in care of. se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea 346/2004 privind I.M.M., acesta beneficieaza de reducerea prevazuta de art.16 alin(2) din Legea346/2004.In aceasta situatie of. trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr.1 din O.U.G.27/2006 privind mod. si compl. Legii 346/2004 actualizata).Per. de valab. a of.: 90 de zile de la data limita stabilita pentru primirea of. Per. de valab. a gar. de partic.: cel putin egala cu perioada de valab. a of.Modul de const a garant. de partic.: orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, depus in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta, care se va transmite in plic pe adresa D.G.A.S.P.C. Galati, str. Brailei, nr. 138 b pana cel tarziu pedata si ora stabilite pentru deschiderea of., scrisoare de garantie bancara care va fi eliberata de o banca de preferinta cu sediul in Romania care se va depune in original, prin O.P. in contul aut. contr. RO38TREZ3065006XXX004555-Trez.Mun.Galati, C.F.17094425, virament bancar cf art 86(1)HG 925/2006 sau numerar depus la casieria institutiei. Pentru echiv. garant. de partic. depusa in valuta, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui prin oricare din modalitatile prevazute la art 90 alin 1- 3 din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: FORMULAR 1 ? Declaratie privind eligibilitatea- Completarea Formularului nr. 1. Declaratia privind eligibilitatea va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.FORMULAR 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181- Completarea Formularului nr. 2. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Certificat de atestare fiscala eliberat de A.N.A.F., si certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale. Din certificatele fiscale sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copiecopie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Formularul nr.3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Completarea formularui nr. 3FORMULAR 4 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completarea formularului nr. 4FORMULAR 5 ? DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Completarea formularului nr.5Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Referitor la aceasta cerinta, precizam persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Persoanele care detin functii de decizie: Manon Emilia Cristoloveanu ? Director General. Vadana Catalin ? Director General Adjunct Economic. Cristina Sararu ? Sef C.P. Negru Voda. Hirlesteanu Mihaela ? Birou Contabilitate. Ragea Leontina ? Sef Serviciu A.P.U.C.Stroia Daniel? Serviciu A.P.U.C. Pintilie Laura? Serviciu A.P.U.C. Mitrofan Elena ? Birou Juridic. Jucan Mariana ? Birou Juridic. Manea Dan- Birou Juridic 1. Persoanele juridice romane vor depune: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta ? original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la datalimita de depunere a ofertelor.2.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.-Modalitatea de indeplinire siaplicabilitatea in cadrul procedurii: documentele vor fi acceptate si in forma certificata de un traducator autorizat.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei) din care sa rezulte ca operatorul economic sa fi furnizat produse prin cel putin sau la nivelul a cel putin 1 contract sau maxim 5 (cinci) contracte a carui/caror valoare sau valoare cumulata a fost de minim 100.000 lei dovedite de certificate/documente/contracte/copii de pe parti relevante ale contratelor/recomandare/proces verbal de receptie emise sau contrasemnate de catre o autoritatea sau client beneficiar.- Completarea Formularului 6.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu anual BNR pentru fiecare an in parte., Ofertantii au obligatia de a prezenta mostre in vederea stabilirii conformitatii cu produsele care vor face obiectul contractului, urmand ca mostrele prezentate de catre ofertantul castigator sa se pastreze ca etalon.Mostrele vor fi prezentate obligatoriu in tipul de ambalaj in care urmeaza a fi livrate, marcate si sigilate conform reglementarilor in vigoare. Mostrele vor fi depuse la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelorpe baza unui proces verbal de predare-primire. Ofertantul care nu va depune mostre pentru toate produsele solicitate in Caietul de sarcini ?Anexa 1 va fi descalificat de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.11.2013 08:37