Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare produse privind achizitia de rulmenti


Detaliu pentru invitatia numarul 332227
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti
Numar invitatie: 332227/24.07.2012
Denumire contract: Acord cadru de furnizare produse privind achizitia de rulmenti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Transport Public PloiestiCod fiscal: 1355770, Adresa: Ploiesti, Gagani88, Ploiesti, Telefon: 0244543751, Fax: 0244513228
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ploiesti, Gagani88, Ploiesti, Romania, cod postal: 100137, telefon: +40 244543751, fax: +40 244513228, persoana de contact: Biroul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Gagani88, Ploiesti, Romania, cod postal: 100137, telefon: +40 244543751, fax: +40 244513228, persoana de contact: Biroul Achizitii -ing.Mihaela Bitica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare produse privind achizitia de rulmenti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acordul cadru de furnizare privind achizitia de rulmenti: Informatii privind acordul-cadrua) Primul contract subsecvent se va incheia pentru valoarea estimata minima a acordului-cadru pe o perioda de 10 luni incepand cu data semnarii lui.b) Urmatoarele contracte subsecvente vor fi incheiate la solicitarea autoritatii contractante pe baza necesitatiilor acestuia. Cantitatea precum si durata pentru care se incheie contractul de produse vor fi stabilite in momentul solicitarii.c) Autoritatea contractanta nu se obliga sa incheie contracte subsecvente pentru toate cantitatile prevazute in acordul- cadru.d) Termenul de semnare a contractului subsecvent este de 7 zile de la solicitare.
II.1.6) CPV: 44440000-6 - Paliere de rulare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 107, 781.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2150 RON.Ofertele care nu contin dovada de constituire a garantieide participare vor fi respinse la sedinta de deschidere.Operatorii economici care se incadreaza in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, pot constitui 50% din valoarea garantiei de participare, cu conditia prezentarii declaratiei privind indeplinirea conditiilor conform Legii 346/2004. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile Modul de constituire a garantiei de participare : a) prin virament bancar; b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, (in original); c) prin ordin de plata cu confirmarea bancii emitente; d) prin fila CEC cu confirmarea bancii emitente, (in original) e) prin depunerea, la caseria autoritatii contractante, a sumei de bani in numerar. Contul deschis pentru constituirea garantiei de participare este: RO30BRDE300SV76275203000, BRD-GSG Ploiesti. In situatia in care ofertantul constituie garantia de participare printr-un instrument de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari, aceasta va trebui sa prevada angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art. 2781, alin (1), din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC. Un model de scrisoare de garantie bancara pentru participare la o procedura de achizitie publica este prezentat in Formularul 5
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii :5% din valoarea contractului Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (de preferat prin scrisoare de garantie bancara); - prin depunerea sumei de bani la caseria autoritatii contractante. - daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art.90 alin.3, din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare . Modalitatea de restituire a garantiei de buna executie: Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conformitate cu prevederile art. 92 alin(1) din HG.925/2006.Un model de scrisoare de garantie bancara de buna executie la o procedura de achizitie publica este prezentat in Formularul 8
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind situatia personala a ofertantului-Cerinta minima: completare Formular 12.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor. art. 691- Cerinta minima: completare Formular 2.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Cerinta minima: completare Formular 3Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul RATP-Ploiesti, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt-ing.Micu Ion- Director General, ec.Daniela Birligiu -Director Financiar, ing.Vasile Paraschiv - SefServiciu Aprovizionareing.Costin Fieraru - Sef Sectie Transport Electricing.Florin Mateescu - Sef Sectie Reparatiiing.Mihai Stoian - Serviciu Tehnic Investitiicons. jrBelu Eugen - Biroul Contenciosing.Mihaela Bitica - Biroul Achizitii Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta minima: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului sau autorizatie de functionare sau documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de primirea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerintaminima: Indeplinireainultimiitreianiaunuicontractsauamaimultorcontracte, alecarorobiectafostfurnizareadeprodusesimilaresicareaavutovaloaresauvaloarecumulata, inlei, deminimvaloareaestimataa primuluicontractului subsecvent(valoarea minima a acordului cadru) Cerinta minima: Ofertantii vor prezenta documente/certificate prin care sa ateste certificarea din punct de vedere al managementului calitatii conform standardului ISO 9001/2008sau echivalent valabil la data depunerii ofertelor se va prezenta copia certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In format electronic din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2012 08:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer