Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare Proteze ortopedice


Detaliu pentru invitatia numarul 357368
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc
Numar invitatie: 357368/07.02.2014
Denumire contract: Acord cadru de furnizare Proteze ortopedice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean de Urgenta Miercurea CiucCod fiscal: 4245305, Adresa: Str.Dr.Denes Laszlo nr.2, Miercurea-Ciuc, Telefon: 0745-630251, Fax: 0266-372133
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Dr.Denes Laszlo nr.2, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530180, telefon: +40 0372661265, fax: +40 0266-372137, persoana de contact: Lakatos Marta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Biroul de Achizitii Publice, Aprovizionare, Str.Dr.Denes Laszlo nr.2, Miercurea-Ciuc,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare Proteze ortopedice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 15
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acordul cadru are ca obiect incheierea de contracte subsecvente pentru achizitionarea de proteze ortopedice, necesare sectiei de oprtopedie.
II.1.6) CPV: 33183200-8 - Proteze ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 213, 805 - 284, 835 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum total in valoare de 2848.35 RON.Lot 1:1382.70 lei; Lot 2:986.53 lei;Lot.3:371.52; Lot.4:107.60 Cuantumul garantiei de participare pentru lotul a carui valoare estimativa depaseste echivalentul in lei a 30.000 euro, ce se va retine in cazul unei contestatii se va calcula in conf cu prevederile art 278 1 din OUG 34/2006.- Gar. de part se constituie conform art. 86(1) din HG 925/2006.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2)din Legea 346/2004.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr.1 la Ordonanta Guvernului nr.27/2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare). Gar.de part se constituie conform art. 86(1) din HG 925/2006. Cont O71TREZ3515006XXX004081 Trezoreria M-Ciuc."Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse", in conf.cu art.86(6) din HG 925/2006.Data la care se va face echivalenta garantiei de participare se raporteaza la 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor, calculat la cursul de referinta lei/alta valuta BNR.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea formularelor din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? in original (completata in conformitate cu Formularul nr.1)? Declaratie privind Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare prin: a)Completarea formularului ?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? ( completata in conformitate cu Formularul nr.2)b)Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, din care sa reiasa ca ofertantulnu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - in copie stampilata conform cu originalul si semnata ;c)Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca ofertantulnu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor- in copie stampilata conform cu originalul si semnata;? Depunere Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (completata in conformitate cu Formularul nr.3)Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.69^1 (evitarea conflictului de interese cu semnatarii documentatiei de atribuire, respective Dr. Demeter Ferenc manager, Dr. Vitos Attila director medical, ec. Ambrus Elod director financiar contabil, as.pr. Vizi Maria-Melinda director ingrijiri, Dr.Kraft Zsolt ? medic primar ortoped-traumatolog - Coordonator Program National, jr. Marton Judit ? jurista institutiei, Csaszar Erika sef birou achizitii publice, aprovizionare , Vitos Hajnal- jurist II, Lakatos Marta-informatician, Szanto Andras ?medic primar ortopedie, Bartha Eva-asistent med.principal-as.sef.ortoped, Biro Ildiko referent I, Biro Maria referent I) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (completata in conformitate cu Formularul nr.4) Operatorul economic va depune Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.? Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta , in copie legalizata sau xerocopie certificate pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul (ele) in original/copie legalizata.?Documente edificatoare care sa dovedeasca apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului de furnizare solicitat: .1.Avizul de functionare, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale. - copie semnata si stampilata in conformitate cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Completarea formularului nr. 5 din fisierul Modele de formulare din: Documentatia de atribuire ?? Informatii generale?? cu prezentarea cifrei de afaceri pe ultimele 3 ani, in moneda nationala si in euro, pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei si in euro. Curs euro BNR: 31.12.2011 ? 1 euro = 4, 3197 lei.;31.12.2012 ? 1 euro = 4, 4287 lei ;31.12.2013 ? 1 euro = 4, 4847 lei.Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Completarea formularului nr. 7 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire ??Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse efectuate din ultimii 3 ani??, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Mostre: Ofertantul sa prezinte o mostra sterila si o mostra nesterila a produsului, pentru fiecare Lot.la care depune oferta, mostre care sa poata ramane in posesia Comisiei de licitatie pana la adjudecare.Prezentarea mostrelor este obligatore, ofertantii vor pune la dispozitia spitalului mostre pentru fiecare produs ofertat , pentru a verifica calitatea produsului.Se solicita declaratie de conformitate pentru produs pentru confirmarea marcajului CE emis de un organism abilitat ce atesta conformitateaprodusului cu cerintele din Directiva Europeana 93/42/EEC pentru fiecare produs ofertat.Vor fi excluse ofertele pentru produsele care nu poarta marcajul CE. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractantava accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Autoritatea contractanta va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator alcalitatii.Documentele care dovedesc standarde de asigurare a calitatii : - Standarde de asigurare a calitatii in domeniul la care se incadreazaprodusele ce fac obiectul achizitiei ? certificat ISO 9001 sau echivalentpentru ofertant, copie semnata si stampilata pentru conformitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.02.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.02.2014 08:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer