Achizitie publica - Acord cadru de furnizare REACTIVI
Detaliu pentru invitatia numarul 322878
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322878/27.03.2012
Denumire contract: Acord cadru de furnizare REACTIVI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Orasenesc SinaiaCod fiscal: 2843299, Adresa: Str. Spitalului, Nr. 2, Sinaia, Telefon: 0244311953, Fax: 0244311046
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se depun in format electronic in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare REACTIVI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 15
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acordul cadru va fi incheiat in vederea atribuirii contractelor subsecvente de furnizare produse: REACTIVI ? 1 ? pachet reactivi coagulareDenumirea produselor, cantitatile minime si maxime ale produselor din lot sunt: 1.1 Tromboplastina -pentru determinareTimp Protrombina: cantitate minima =100 ml, maxima = 4000ml; 1.2 Clorura de calciupentru APTT: cantitate minima =100 ml, maxima = 4000ml;1.3 Control coagulare nivel I: cantitate minima =3 ml, maxima = 120ml; 1.4 Control coagulare nivel II: cantitate minima =3 ml, maxima = 120 ml; 1.5 APTT - Timp de Tromboplastina Partial Activata: cantitate minima =40 ml, maxima = 1600 ml;1.6 Fibrinogen: cantitate minima =500 teste, maxima = 20000 teste;1.7 Cuvete (cupe compatibile coagulometru marca RAYTO RT 2202): cantitate minima = 1000buc, maxima = 40000 bucCantitatile minime si maxime precizate sunt mentionate pentru a da o dimensiune asupra anvergurii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitati si fondurile disponibile.Nota: - Operatorii economici ofertanti vor depune oferte pentru cantitatea maxima estimata a se achizitiona pe intreaga perioada de derulare a acordului cadru de 15 luni. Se vor oferta toate produsele care compun lotulPe baza preturilor unitare prevazute in acordul cadru se va determina valoarea fiecarui contract subsecvent.
II.1.6) CPV: 33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 103, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1554? lei fara TVA pentru lotul 1 Pachet reactivi pentru coagulometru marca RAYTO RT 2202.Garantia este 1, 5% dinvaloarea estimata pentru cantitatea maxima ce se poate achizitiona pe intreaga perioada de derulare a acordului cadru.Garantia va fi constituita prin instrument de garantare, emis, in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari cu sediul in Romania, care va fi irevocabil si care va prevedea faptul ca plata garantiei de participare se va executa in mod neconditionat, respectiv la prima cerere a autoritatii contractante, pe baza declaratiei acesteia cu privire la culpa persoanei garantate;Instrumentul de garantare se va atasa in SEAP.Dupa deliberareofertantul declarat castigator, va transmite la sediul autoritatii contractante, documentu de constituire a garantiei de participare in original pana la data si oralimita a semnarii acordului cadru, stabilita de autoritatea contractanta inadresa de comunicare a rezultatului procedurii.
Garantie de buna executie
Garantiava fi constituita prin instrument de garantare, emis, in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari cu sediul in Romania, care va fi irevocabil si care va prevedea faptul ca plata garantiei de buna executie se va executa in mod neconditionat, respectiv la prima cerere a autoritatii contractante, pe baza declaratiei acesteia cu privire la culpa persoanei garantate;Garantia de buna executie se constituie numai in situatia in care valoarea contractului subsecvent, exprimata in lei fara TVA depaseste 1000 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34 / 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, completare Formular A2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34 / 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, completare Formular B3. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratiile Finantelor Publice locale de care apartin ofertantii, care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale la bugetul de stat general consolidat ;4. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatile locale competente, care sa stipuleze ca ofertantul nu figureaza cu creante bugetare de plata catre bugetul local.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 ? completat in conformitate cu Formularul C6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese)Cerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69¹ din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul D;Persoanele cu functie de decizie in cadrulSpitalului Orasenesc Sinaia: Consiliul administratie: presedinte CA - Remus David, membrii CA: -Gheorghe Badaran, Cristian Florin Negulescu, Daniela Zielinschi si Maria Magdalena Dima, Manager - Soc. Alina Filip; Director medical ? Dr. Constantin Roman Tamanduianu; Director financiar contabil ? Ec. Petruta Teleman; Sef serviciu A.T.A.T. ? Ing. Anda Neagu.Membrii comisie de evaluare: Ec. Anicuta Cucu, Ing. Anda Neagu, Biolog pr. Sanda Valsan, Ec. Andreea Ion, ChimistRoxana Gruia. Pentru persoane juridice/fizice romane se solicita : - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic ofertant.Pentru persoane juridice /fizice straine se solicita : - Documente care dovedesc o forma de inregistrare(documente echivalente cu certificatele solicitate pentru persoane juridice / fizice romane).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Aviz de functionare / Autorizatie sanitara emis de Ministerul Sanatatii, pentru tipul de activitate impus de achizitia publica pentru care se face ofertarea, cu anexa / anexele acestuia. Certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2012 10:55