Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare REACTIVI


Anunt de atribuire numarul 151371/27.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
Spitalul Orasenesc Sinaia
Adresa: Str. Spitalului, Nr. 2, Localitatea: Sinaia, Cod postal: 106100, Prahova, Romania, Email: [email protected], Tel.: 0040244311953, Fax: 0040244311046
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract Acord cadru de furnizare REACTIVI
II.2) Obiectul contractului Acordul cadru va fi incheiat in vederea atribuirii contractelor subsecvente de furnizare produse: REACTIVI ? 1 ? pachet reactivi coagulareDenumirea produselor, cantitatile minime si maxime ale produselor din lot sunt: 1.1 Tromboplastina -pentru determinareTimp Protrombina: cantitate minima =100 ml, maxima = 4000ml; 1.2 Clorura de calciupentru APTT: cantitate minima =100 ml, maxima = 4000ml;1.3 Control coagulare nivel I: cantitate minima =3 ml, maxima = 120ml; 1.4 Control coagulare nivel II: cantitate minima =3 ml, maxima = 120 ml; 1.5 APTT - Timp de Tromboplastina Partial Activata: cantitate minima =40 ml, maxima = 1600 ml;1.6 Fibrinogen: cantitate minima =500 teste, maxima = 20000 teste;1.7 Cuvete (cupe compatibile coagulometru marca RAYTO RT 2202): cantitate minima = 1000buc, maxima = 40000 bucCantitatile minime si maxime precizate sunt mentionate pentru a da o dimensiune asupra anvergurii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitati si fondurile disponibile.Nota: - Operatorii economici ofertanti vor depune oferte pentru cantitatea maxima estimata a se achizitiona pe intreaga perioada de derulare a acordului cadru de 15 luni. Se vor oferta toate produsele care compun lotulPe baza preturilor unitare prevazute in acordul cadru se va determina valoarea fiecarui contract subsecvent.
II.3) Tip contract Furnizare
II.4) CPV 33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 322878/27.03.2012 15:25
Sectiunea III: ATRIBUIRE
III.1)Numar de oferte primite 1
Valoare estimata totala 103, 600 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
53 acord cadru / 18.04.2012
89, 600RON
Castigator
CUI
Adresa
BALMED S.R.L.
RO 4281740
Str. Anastasie Panu nr. 6, bl.A5, sc. 1, ap. 23, sestor 3, Bucuresti, Bucuresti, 031106, Bucuresti
Total (fara TVA): 89, 600RON
Informatii legate de castigator
Ofertant castigator: BALMED S.R.L.
Valoare contract: 89600.00 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer