Achizitie publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE REACTIVI
Detaliu pentru invitatia numarul 355548
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355548/08.11.2013
Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE REACTIVI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASICod fiscal: 3233078, Adresa: CALARASI, STR. EROILOR, NR. 1-3, Calarasi, Telefon: 0242-313834, Fax: 0242-313834
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI, SECRETARIAT, STR. EROILOR, NR. 1-3, Calarasi, Romania, cod postal: 910071
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI, SALA SEDINTE, STR. EROILOR, NR. 1-3, Calarasi, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE REACTIVI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE REACTIVI CONFORM CAIET DE SARCINI ATASAT IN SEAP ( REACTIVI COMPATIBILI CU APARATUL PATHFAST, REACTIVI COMPATIBILI CU APARATUL GLUCOCARD , SERURI MONOCLONALE, BIODISCURI ANTIBIOGRAMA, ANTIGENI)
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 584 - 315, 378 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare : lot 1 = 2400 lei, lot 2 = 1800 lei, lot 3 = 400 lei, lot 4 = 140 lei, lot 5 = 1500 lei 1.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depune ofertelor). Se poate constitui prin: orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orice banca /societate de asigurari, ordin de plata in contul autoritatii contractante RO96TREZ2015006XXX004298 deschis la Trez. Calarasi, numerar la casieria unitatii din str. Eroilor nr.1-3, Calarasi , Se retine garantia atunci cand ofertantul: revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia fiind declarat castigatorul procedurii saurefuza sa semneze contractul . Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat.Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data semnarii contractului. Echivalenta in lei/valuta pentru garantia de participare se va face la cursul leu/valuta stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ? original- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- original- certificat privind platataxelor si impozitelor localedin care sa reiasa ca ofertantulnu are datorii scadente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, original/copie legalizata- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- certificat privind achitareaobligatiilor exigibiledin care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente luniianterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, catre bugetul de stat si catrebugetele asigurarilorsociale de stat , original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Mentiune : in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.- declaratie de participare cu oferta independenta- declaratie privind calitatea de participant la procedura- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : - Dr. Nistor Mihai?Manager- Dr Chiru Mariana ?Director Medical- Ec. Dohot Oprisan Nicu ? Director Financiar Contabil -certificat constatator- certificat de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN al ofertantului. Ofertantul isi asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor . Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ? Declaratie de conformitate CEpentru reactivii ofertati sau echivalent, copie cu mentiunea conform cu originalul, ? Prezentarea obligatorie a mostrelor de produs pentru care se depune oferta.(mostrele depuse de ofertantii necastigatori se vor restitui ). Mostrele se ambaleaza individual, se eticheteaza cu numele ofertantului si se precizeazapentru cererea de ofertedin data ____________, ora _______ Mostrele se prezinta obligatoriu in ambalajul original.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2013 08:52