Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE REACTIVI COMPATIBILI CU APARATUL MS 4-5


Detaliu pentru invitatia numarul 355972
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI
Numar invitatie: 355972/22.11.2013
Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE REACTIVI COMPATIBILI CU APARATUL MS 4-5
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASICod fiscal: 3233078, Adresa: CALARASI, STR. EROILOR, NR. 1-3, Calarasi, Telefon: 0242-313834, Fax: 0242-313834
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI, SECRETARIAT, STR. EROILOR, NR. 1-3, Calarasi, Romania, cod postal: 910071
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI, SALA SEDINTE , STR. EROILOR, NR. 1-3, Calarasi, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE REACTIVI COMPATIBILI CU APARATUL MS 4-5
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACHZITIE REACTIVI COMPATIBILI CU APARATUL MS 4-5 CONFORM CAIET DE SARCINI ATASAT IN SEAP.
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 324, 000 - 432, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare =8000 lei. 1.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depune ofertelor). Se poate constitui prin: orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orice banca /societate de asigurari, ordin de plata in contul autoritatii contractante RO96TREZ2015006XXX004298 deschis la Trez. Calarasi, numerar la casieria unitatii din str. Eroilor nr.1-3, Calarasi , Se retine garantia atunci cand ofertantul: revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul, contestatia depusa la CNSC a fost respinsa, conform art.278.1(1)- lit.B, din OUG 34/2006 sau nu constituie garantia de buna executie. Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat.Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data semnarii contractului. Echivalenta in lei/valuta pentru garantia de participare se va face la cursul leu/valuta stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea-original? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- original? Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor , original /copie conform cu originalul .? Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor , catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat , original /copie conform cu originalul ..? Declaratie de participare cu oferta independenta?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006. 2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Dr.Nistor Mihai - Manager- Dr.Chiru Mariana - Director Medical- Ec.Dohot Oprisan Nicu - Director Financiar ? Contabil 2.1. Prezentare in original sau copie conform cu originalul a Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial si informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte urmatoarele: ? obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu cel in al carui domeniu este obiectul contractului;? sediul actual al societatii2.2. Aviz de functionare, emis de M.S.P(incl.anexa)-cu mentinunea ?conform cu originalul?- conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 3.1.Cifra de afacere globala pe ultimii 3 ani ( 2010, 2011, 2012) ? se va completa in acest sens formularul de informatii generalePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ? Fisaprivindexperienta similara in livrareaunor astfel de produsedin care sa rezulte indeplinirea de : - contracte de furnizare de produsesimilare sau recomandare .Se vor anexa, in ?copie conform cu originalul?: ? copii ale contractului/contractelor declarate ? partile relevante din contract? recomandarebeneficiar? Prezentarea obligatorie a mostrelor de produs pentru care se depune oferta.Mostrele se ambaleaza individual, se eticheteaza cu numele ofertantului si se precizeazapentru cererea de ofertedin data ____________, ora _______ Mostrele se prezinta obligatoriu in ambalajul original.Se solicita prezentarea mostrelor pentru toate produsele avand caracteristicile solicitate in caietul de sarcini, urmand ca mostrele prezentate de catre ofertantul castigator sa se pastreze ca etalon iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori sa se restituie in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului? Declaratie de conformitate CEpentru reactivii ofertati sau echivalent, copie cu mentiunea conform cu originalul -certificatul de implementare a managementului calitatii ISO 9001/2008 sau orice document echivalent pentru producatorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.12.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.11.2013 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer