Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare Reactivi de laborator


Detaliu pentru invitatia numarul 344017
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc
Numar invitatie: 344017/19.03.2013
Denumire contract: Acord cadru de furnizare Reactivi de laborator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean de Urgenta Miercurea CiucCod fiscal: 4245305, Adresa: Str.Dr.Denes Laszlo nr.2, Miercurea-Ciuc, Telefon: 0745-630251, Fax: 0266-372133
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Dr.Denes Laszlo nr.2, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530180, telefon: +40 372661265, fax: +40 266372137, persoana de contact: Lakatos Marta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Biroul de achizitii publice al Spitalului Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare Reactivi de laborator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acordul cadru are ca obiect incheierea de contracte subsecvente pentru achizitionarea de reactivi de laborator, necesar sectiei UPU.
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 287, 174 - 310, 755 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: Lot 1:1320.00 lei; Lot 2:591.41 lei; Lot 3:1196.14 lei. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2)din Legea 346/2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si s a ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr.1 la Ordonanta Guvernului nr.27/2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare). Cuantumul garantiei de participare pentru lotul a carui valoareestimativa depaseste echivalentul in lei a 15.000 euro, ce se va retine in cazul unei contestatii se va calcula in conf cu prevederile art 278 1 din OUG 34/2006, astfel cum a fost modificata si completata prin OUG.nr.77/2012. - Gar. de part se constituie conform art. 86(1) din HG 925/2006. Cont RO71TREZ3515006XXX004081 Trezoreria M-Ciuc. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse.Data la care se va face echivalenta garantiei de participare este cu 5 zile inainte de depunerea ofertelor, calculat la cursul de referinta lei/euro BNR. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenul limita de depunere aofertelor.
Garantie de buna executie
se va constitui in cuantum de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA-Garantia de buna executie poate fi constituita conform art. 90 dn HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Cont Garantie de buna executie: RO71TREZ3515006XXX004081 deschis la Trezoeria M-Ciuc
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea formularului nr. 1 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare a)Completarea formularului ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? ( completata in conformitate cu Formularul nr.2)b)Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - in copie stampilata conform cu originalul si semnata ;c)Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - in copie stampilata conform cu originalul sisemnata ;Completarea formularului nr. 3 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: "Certificat de participare cu oferta independenta", conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCompletarea formularului nr. 4 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: "Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 "(evitarea conflictului de interese cu semnatarii documentatiei de atribuire, respective Dr.Demeter Ferenc manager, Dr. Vitos Attila director medical, ec. Balazs Katalin director financiar contabil, as.pr. Domokos Ildiko director ingrijiri, jr. Marton Judit ? jurista institutiei, Csaszar Erikasef serviciu achizitii publice, Vizi Maria Melinda-asistent med.principal-as.sef.UPU, Lakatos Marta-informatician, Vitos Hajnal-referent de specialitate, Biro Edit-Terezia referent IA, Biro Ildiko referent I, Biro Maria referent II) din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare . 1.Depunerea unui Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului CAEN corespunzator produselor care fac obiectul contractului, precum si datele din acest document sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor - in original sau copie legalizata, copie semnata si stampilata in conformitate cu originalul.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Documente edificatoare care sa dovedeasca apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului de furnizare solicitat: .Avizul de functionare sau Certificatul de inregistrare+anexe al reprezentantului autorizat valabil la data de depunere a ofertelor, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale. - copie semnata si stampilata in conformitate cu originalul.Se solitita de asemenea si autorizatia de punere pe piata eliberata de MS-ANM conf legii 95/2006 privind reforma in domeniul santatii, Titlul XVII Medicamentul si OMS 895/2006 pentru aprobarea Reglementarilor privind autorizarea de punere pe piata si supravegherea medicamentelor de uz uman. - copie semnata si stampilata in conformitate cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Completarea formularului nr. 5 din fisierul Modele de formulare dinDocumentatia de atribuire ?? Informatii generale??conform art.185, alin.1 lit c) din OUG 34/2006, cuprinzand media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Completarea formularului nr. 7 din fisierul Modele de formulare dinDocumentatia de atribuire ??Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse efectuate din ultimii 3 ani??, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Conf.art.188, lit.e, din OUG 34/2006 autoritatea contractanta solicitaMostre: Ofertantii trebuie sa prezinte obligatoriu mostre pentru fiecare produs din cadrul lotului pana la data limita de depunere a ofertelor.Mostrele trebuie ambalate si etichetate conform reglementarilor legale in vigoare.Prezentarea mostrelor este obligatorie, neprezentarea mostreloratrage descalificarea ofertantului.Se solicita declaratie de conformitate pentru produs pentru confirmarea marcajului CE emis de un organism abilitat ce atesta conformitatea produsului cu cerintele din Directiva Europeana 93/42/EEC pentru fiecareprodus ofertat.Vor fi excluse ofertele pentru produsele care nu poarta marcajul CE.Se solicita Autorizatie de utilizare sau Certificat de Inregistrare a Dispozitivelor Medicale cu marca CE emis de Ministerul Sanatatii , Autorizatie de utilizare si compatibilitate din partea producatorului aparatului ;Certificat de inregistrare al reactivilor emis de Ministerul Sanatatii ; - copie semnata si stampilata in conformitate cu originalul. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractantava accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte stateale Uniunii Europene. Autoritatea contractanta va accepta orice alte probesau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in careprobele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator alcalitatii.Documentele care dovedesc standarde de asigurare a calitatii : - Standarde de asigurare a calitatii in domeniul la care se incadreazaprodusele ce fac obiectul achizitiei ? certificat ISO 9001 sau echivalentpentru ofertant, copie semnata si stampilata pentru conformitate.Standarde de asigurare a sistemelor de management al calitatii in domeniul dispozitivelor medicale si a serviciilor aferente la care se incadreaza produsele ce fac obiectul achizitiei ? certificat ISO 13485 sau echivalent pentru producator, copie semnata si stampilata pentru conformitate Produsele vor fi corespunzatoare d.p.d.v. calitativ furnizorul prezentand documentele care atesta calitatea produsului (certificate de calitate si/sau de garantie)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.03.2013 12:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer