Achizitie publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE REACTIVI DE LABORATOR
Detaliu pentru invitatia numarul 346294
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346294/08.05.2013
Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE REACTIVI DE LABORATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciar Spital BucurestiCod fiscal: 4266146, Adresa: Str. Sabarului Nr1, Jilava, Telefon: +40 0214570181/291/212, Fax: +40 0214570154
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE REACTIVI DE LABORATOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare reactivi de laborator.
II.1.6) CPV: 33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 118, 544.55 - 182, 464.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in valoare de 1.824, 65 lei constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prin depunere in numerar la casieria unitatii, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in contul nr. RO08TREZ4215005XXX000246 deschis la Trezoreria Ilfov, C F 4266146.Data la care se face echivalenta garantiei de participare din lei in alta valuta va fi data publicarii invitatiei de participare, se va lua in calcul cursul BNR.- garantia se prezinta in original, in cuantumul si in perioada de valabilitateprevazute in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantieiValabilitatea garantiei de participare- 40 zile de la data limita de depunere a ofertelor.-Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la articolele 87 si 88 din H.G. 925/2006 si O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii conformLegii nr. 346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie.Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, vor fi respinse ca inacceptabile si returnate la deschidere.Dovada garantiei de participare se va face atat prin transmiterea in SEAP cat si depunerea in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executiein cuantum de 2% din pretul contractului subsecvent fara T.V.A.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, se accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.De asemenea garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului..
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neancadrarea in dispozitiile prevazute la art.180Prezentare-original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Prezentare-original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulPersoane cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire: comisar sef dr.Mihai Apavaloaei- Director, insp.Oana Muntean, - Sef serviciu economico-administrativ , comisar sef dr. Frasineanu Caliopi- Medic sef laborator, comisar sefAdina Dumitrache- Biochimist, Ag. sef pr. Violeta Anghel- Responsabil sector Aparatura si Instrumentar Medical, comisar sef Adela Ionescu ? Contabil sef, Simona ANI ? acorda viza pt.control financiar preventiv propriu nr.1, as. Mihaela CAMPEANU - acorda viza pt.control financiar preventiv propriu nr.2, insp. pr.Loredana Coratu ? Consilier juridic, Ag. sef pr. Petru Strugariu ? inlocuitor ofiter achizitii, Mihaela RADUT-biochimist, Monica SANDU- asistent laborator hematologie.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Prezentare-original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulCerinta nr.4- Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor PublicePrezentare ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea -conform cu originalul-certificatul fiscal trebuie sa prezinte informatii din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr. 5- Certificat Fiscal privind impozitele si taxele locale emis de Primarie.Prezentare ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulcertificatul fiscal trebuie sa prezinte informatii din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr. 6- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaPrezentare-original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul Cerinta nr.1-Cerintanr.1 -Certificat constator emis de Oficiul Registului Comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritorialadin care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic care trebuie sa includa obiectul achizitieiprezentare ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea - conform cu originalul»
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2013 07:31