Achizitie publica - Acord-cadru de furnizare reactivi si consumabile de laborator
Detaliu pentru invitatia numarul 352520
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352520/12.08.2013
Denumire contract: Acord-cadru de furnizare reactivi si consumabile de laborator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL " ANGHEL SALIGNY" FETESTICod fiscal: 4365220, Adresa: STR.CALARASI ; NR.549, Fetesti, Telefon: +40 243361903 / 905, Fax: +40 243361902
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor depune in format electronic in S.E.A.P., semnate cu semnatura electronica.Documentul care atesta constituirea garantiei de participare se va depune in format electronic in S.E.A.P.semnat cu semnatura electronica iar originalul se va depune la sediul Autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru de furnizare reactivi si consumabile de laborator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lot 1: Pachet de reactivi compatibili cu analizorul automat de hematologie Pentra ES60Lot 2: Pachet de reactivi compatibili cu analizoarele de coagulometrie Thrombotimer 1 si 4 (canale)Lot 3: Pachet de reactivi compatibili cu analizoarele semiautomate de urini URIXXON 500 SI URIXXON RELAXLot 4: Pachet de consumabile pentru teste imunologiceLot 5: Pachet de consumabile pentru analizoarele de coagulometrie Thrombotimer 1 si 4 (canale)
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 114, 090 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot1= 567, 24 lei; Lot2= 400, 22 lei; Lot3= 84, 52 lei; Lot4= 51, 4 lei; Lot5= 37, 52 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor precizata in invitatia de participare.Pentru operatorii economici care vor depune oferta pentru mai multe loturi, cuantumul garantiei de participare se va calcula prin insumarea garantiei de participare stabilita pentru fiecare lot in parte.In aceasta situatie operatorii economici vor atasa la documentul prin care se constituie garantia de participare un centralizator din care sa reiasa loturile pentru care depun oferta (ex.Formular nr.11).Modalitate de constituire a garantiei de participare: -prin scrisoare de garantie bancara (daca se opteaza pt.aceasta modalitate se va utiliza Formularul nr.10).-prin ordin de plata in contul RO13TREZ3925041XXX000057 deschis la Trezoreria Fetesti, Cod fiscal 4365220;
-in numerar, prin depunere la casieria spitalului;
-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alta institutie financiara acreditata.-Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.-Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.Dovada incadrarii in categoria IMM se face prin completarea si depunerea unei declaratii in acest sens.Documentul care atesta constituirea garantiei de participare se va scana si se va incarca in SEAP, semnat cu semnatura electronica iar originalul se va depune in plic inchis la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor specificata in invitatia de participare.Sunt aplicabile prevederile art.278^ยน din O.UG. nr.34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 180 din O.U.Gnr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa Formularul nr.1 din Sectiunea Formulare, DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA.Va fi prezentat semnat si stampilat de catre persoanele autorizate.Documentul va fi prezentat si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.Gnr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa Formularul nr.2 din Sectiunea Formulare, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181 din O.U.G.nr.34/2006.Va fi prezentat semnat si stampilat de catre persoanele autorizate.Documentul va fi prezentat si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze la pct.a), c)indice1 si d) din art.181 din O.U.G.nr.34/2006.Se vor depune: 1.Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor la Bugetul general consolidat din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Va fi prezentat in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.2.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Localecare sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Cerinta 3Operatorii economici au obligatia de a-si certifica participarea la procedura de achizitie publica in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului nr.314/2010.Se va depune Formularul nr.3 din Sectiunea Formulare, CERTIFICAT DE PARTICIPARE CU OFERTA INDEPENDENTA.Va fi prezentat semnat si stampilat de catre persoanele autorizate.Cerinta 4Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa Formularul nr.4 din Sectiunea Formulare, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006.Pentru completarea declaratiei: persoanele ce detin functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager ?Ec.Dugala Nicolae; Director Fin.-Contabil -Ec.Chirobocea Ecaterina; Consilier-Juridic ? Zainea Ancuta; Grigore Liliana ? Biolog; Neculai Florentina ?Economist II; Compartiment Achizitii-publice -Radulescu Valentin.Documentul va fi prezentat atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, dupa caz.Cerinta 5Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru participarea la procedura de atribuire.Operatorul economic care participa la procedura in nume propriu, asociatii, subcontractantii vor completa o declaratie conform Formular nr.5 din Sectiunea Formulare, DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA.-Toate documentele vor fi incarcate in S.E.A.P. semnate cu semnatura electronica. Cerinta 1Operatorul economic sa fie inregistrat legal.Document edificator: se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza a fi atribuit.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Va fi prezentat in original/copie legalizata/copie cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Cerinta 2Produsele ofertate trebuie sa indeplineasca cerintele Legii nr.925/2006 privind reforma in domeniul sanatatii si Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale, cu modificarile si completarile ulterioare.Document edificator: Aviz de functionare si anexa, eliberat de Ministerul Sanatatii, valabil la data limita de depunere a ofertelor. -original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul''.Mentiune: In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului care poate fi declarat castigator sa prezinte, pentru conformitate, documentele de mai sus in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 (trei) ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificat de Inregistrare a dispozitivelor medicale emis de Ministerul Sanatatii sau, dupa caz, documente din care rezulta in mod clar ca dispozitivul medical poarta marcajul european de conformitate CE.Se vor prezenta mostre pentru produsele ofertate, pentru fiecare lot in parte. Certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu cerintele ISO 9001:2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 19.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2013 17:47