Achizitie publica - Acord cadru de furnizare seturi sterile interventii chirurgicale
Detaliu pentru invitatia numarul 346546
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346546/13.05.2013
Denumire contract: Acord cadru de furnizare seturi sterile interventii chirurgicale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal de Urgenta RomanCod fiscal: 2613940, Adresa: Str. Tineretului, nr. 28, Roman, Telefon: +40 0233741917, Fax: +40 0233741963
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Tineretului, nr. 28, Roman, Romania, cod postal: 611027, telefon: +40 0233741917, fax: +40 0233741963, persoana de contact: Birou Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal de Urgenta Roman, Str. Tineretului, nr.28, Sala de Consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare seturi sterile interventii chirurgicale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Set steril universal interventii chirurgicale si set proteza si fractura de sold.
II.1.6) CPV: 33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 53, 550 - 195, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3912 lei, impartita pe loturi-respectiv 3348 pentru lot 1 si 564 lei pentru lot 2.IMM-urile (facand dovada in acest sens prin prezentarea declaratiei privind incadrarea in categoria IMM), beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art.16 alin.(2) din Legea 346/2004. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunerea ofertei. Garantia de participare se va constitui in una din urmatoarele forme: OP in contul RO24TREZ4925006XXX003848 deschis la Trezoreria Roman.-Instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, in original. In cazul in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, se va folosi modelul -Formularul 3 -din fisierul "modele de formulare". Neconstituirea garantiei de participare in cuantumul, forma solicitata si avand perioada de valabilitate solicitata, atrage dupa sine respingerea ofertei in baza art.33 alin.(3) lit.b din HG 925/2006, fiind considerata inaceptabila conform art.36 alin.(1) lit.a din HG 925/2006.-Conform art.278^1 din OUG 34/2006, in cazul in care se depune o contestatie pe care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor o respinge, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata pentru lotul 1 - suma de 1.674, 00 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind situatia personala a operatorului economic. Se va prezenta Formularul nr.5 din fisierul "modele de formulare" insotit de urmatoarele documente: -Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele -in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul"de reprezentantul legal al firmei ofertante;
-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul"de reprezentantul legal al firmei ofertante;2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va prezenta Formularul nr.6 din fisierul "modele de formulare".3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006. Se va prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, o declaratie conform Formularului nr.7 din fisierul "modele de formulare". Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt mentionate in cuprinsul formularului nr.7.4.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordin.ANRMAP nr. 314/2010. Se va prezenta Formularul nr.8 din fisierul "modele de formulare".Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii, eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi transmise in limba de origine, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor.Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.-In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta. 1. Certificat constatator emis de ONRC - din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic corespunde obiectului contractului in care informatiile sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor-in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmei ofertante.2.Autorizatie/Aviz de functionare emis(a) de Ministerul Sanatatii, conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale-in copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmei ofertante.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, fara a se impune prezentarea bilantului contabil, ramanand la latitudinea operatorilor economici documentele ce vor fi prezentate in vederea indeplinirii cerintei de calificare. Conversia leu-valuta se face prin rapoarte la cursul mediu anual comunicat de BNR aferent fiecarui an.Atunci cand un grup de operatori economici(asociat) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificat de marca/conformitate CE emis de un organism abilitat in acest sens, care sa ateste conformitatea produsului ofertat cu cerintele din Directiva Europeana 93/42/CEE-in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul"de reprezentantul legal al firmei ofertante, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Informatii privind respectarea standardelor de asigurare a calitatii-ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul aferent prezentului contract, sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE. Operatorii economici vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate si autentificate acolo unde este cazul.In cazul unei asocieri, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui indeplinite de fiecare membru al asocierii pentru partea lui de implicare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2013 13:28