Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE SOLUTII PERFUZABILE


Detaliu pentru invitatia numarul 332573
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL CAREI
Numar invitatie: 332573/27.07.2012
Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE SOLUTII PERFUZABILE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL CAREICod fiscal: 4038636, Adresa: B-dul 25 Octombrie Nr. 9, Carei, Telefon: 0261-863304, Fax: 0261-863105
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 25 Octombrie Nr. 25, Carei, Romania, cod postal: 445100, telefon: +40 261863304, fax: +40 261863105, persoana de contact: EC.PETRAN MARIANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL MUNICIPAL CAREI B-DUL 25 OCTOMBRIE Nr.25 . BIROU ACHIZITII PUBLICE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE SOLUTII PERFUZABILE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: SOLUTII PERFUZABILE CONFORM CAIETULUI DE SARCINI SI ANEXEI B
II.1.6) CPV: 33692400-1 - Solutii pentru perfuzii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 126, 953.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie conform art.43^1, alin. (2), lit.a) din OUG 34/2006 actualizata, pe loturi de produse aferent la cantitatea maxima: -Lot nr.1= 100 ron, Lot nr.2= 50ron, Lot nr.3= 45ron, Lot nr.4= 50ron, Lot nr.5= 100ron, Lot nr.6= 40ron, Lot nr.7= 400ron, Lot nr.8= 15ron, Lot nr.9= 3ron, Lot nr.10=70ron, Lot nr.11=150ron, Lot nr.12=90ron, Lot nr.13=500ron, Lot nr.14=8ron, Lot nr.15=2ron, Lot nr.16=20ron, Lot nr.17=1ron, Lot nr.18=10ron, - Perioada de val. a gar. de partic. va fi cel putin egala cu perioada min. de valab. a ofertei, conform art.43^1, alin.(2), lit.b) din OUG 34/2006 actualizata; -Forma de constituire a garantiei de partic. acceptata va fi in conformitate cu art. 86 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
-Gar. de partic. se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si care se prezinta in original; -In cazul scris. de gar. banc. se solicita completarea conform Formularului ; - Contul in care se poate face depunerea gar.de partic. este: RO33 TREZ 5475 006X XX00 1731, cod fiscal 4038636 , Trezoreria Carei, -A.C. dreptul de a retine gar.de partic., ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in per. de val. a acesteia sau oferta sa fiind stabilita castig. refuza sa semneze acordul-cadru in per. de valab.a ofertei, conform art.87 din HG 925/2006 cu mod. si complet. ulterioare. -In cazul IMM-urilor care participa la proc. de atrib., acestea pot beneficia de prevederile Legii nr.346/2004, art.16, al.2, vor prezenta anexat de GP o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea societatii in categoria IMM. Neconstituirea garantiei de participare si neprezentarea acesteia impreuna cu oferta, atrage dupa sine respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului subsecvent, se constituie in situatia in care valoarea fara TVA a unui contract subsecvent este mai mare de200 ron - Valoarea acesteia este de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent, conform Art.89, alin.(2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; - De regula garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau daca partile convin, prin deschiderea unui cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie, in care se vor face retineri periodice din sumele datorate pentru facturile partiale, conform Art.90 din HG 925/2006 coroborat cu prevederile HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr.1)Nota: Decl.privind neincadrarea in dispoz.art.180 din OUG 34/2006-actualizata, se va prezenta obligatoriu si de tertul sustinator(daca este cazul);Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care estestabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr.2);Nota: Decl.privind neincadrarea in dispoz.art.181 din OUG 34/2006-actualizata, se vaprezenta obligatoriu si de tertul sustinator(daca este cazul); Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general), din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, conform Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie; se accepta in oricare din formele original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;
-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, conform Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie;se accepta inoricare din formele original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punereain aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formular nr.4;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr.3;persoanele cu functii de decizie in cea ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii sunt : Manager Dr. Rat Elisabeta , Dir. Fin. Contabil Ec.Pinter Maria, Comisia de evaluare: Presedinte- Ec.Petran Mariana, Membrii: Dr.Dragos Ciprian, Dr.Petkes Eva, Dr.Feraru Lia, Dr.Halasz Anamaria Rezerva: Dr. Botlinger Maria- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular nr.5. - Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, conform Ordin nr.509/2011 privind formulareacriteriilor de calificare si selectie.Certificatul constatator se accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibilaconforma cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor).Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, ofertantul aflat pe primul loc are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul;Pentru persoanele juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul(copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?).3. Avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru ofertant
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani ?a se completa formularul din Sectiunea formulare.-Autorizatie de punere pe piata , valabila la data deschiderii ofertelor sau Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului de detinere a APPintermen de valabilitateDeclaratie pe proprie raspundere a ofertantului prin care acesta, in caz de adjudecare a ofertei sale, indeplineste toate conditiile sa asigure intreaga cantitate din produsele licitate si castigate, pe toata perioada de derulare a acordului cadru, iar livrarea se va face in 5 zile de la primirea comenzii. Documente emise de organism acreditate care sa certifice ca este implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele : ISO 9001:2008 sau echivalent valabile la data deschiderii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.08.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.07.2012 14:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer