Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - acord cadru de furnizare sonde Folei 2 si 3 cai si sonde Pezzer


Detaliu pentru invitatia numarul 322804
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Numar invitatie: 322804/27.03.2012
Denumire contract: acord cadru de furnizare sonde Folei 2 si 3 cai si sonde Pezzer
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"Cod fiscal: 3126853, Adresa: Str.Brailei nr.177, Galati, Telefon: +40 0236317232, Fax: +40 0236317232
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ofertele se depun in format electronic in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: acord cadru de furnizare sonde Folei 2 si 3 cai si sonde Pezzer
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: acord cadru de furnizare sonde Folei 2 si 3 cai si sonde Pezzer
II.1.6) CPV: 33141641-5 - Sonde (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 67, 860 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantum garantie/lot lotul nr 1 = 800 lei;lotul nr.2= 140 lei; lotul nr.3 = 60 lei. Modalitati de constituire a garantiei de participare: conf. prevederilor art.86 alin.(1) din HG 925/2006 sau prin depunere numerar ca casieria unitatii noastre , cont trezorerie ? RO18TREZ3065006 .In baza art.278^1 lit.a) din OUG 34/2006, in masura in care CNSC respinge contestatia , autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata fara tva urmatoarele sume : pentru lotul nr.1;2 si 3zerolei. Valabilitatea garantiei de participare :90 de zile incepand de la data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Sa fie eligibil-Completare Declaratie pe proprie raspundere conform FORMULAR NR.1-din sectiunea formulare-Sa nu se afle in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006.- Completare Declaratie pe proprie raspundere conform FORMULAR NR.2- din sectiunea formulare-Sa nu se afle in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG 34/2006 - Completare declaratie de proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, conform FORMULAR NR.4¬- din sectiunea formulareReprezentantii Consiliului de Administratie al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati: - Ungurianu Sorin - reprezentant al Consiliului Judetului Galati - Membru titular- Sandu Viorica - reprezentant al Consiliului Judetului Galati - Membru titular- Deju Maria - reprezentant al Consiliului Judetului Galati - Membru supleant- Gasparoti Carmen - reprezentant al Consiliului Judetului Galati - Membru supleant- Mihalcea Lucean - reprezentant al Presedintelui Consiliului Judetului Galati - Membru titular- Boldea Valentin - reprezentant al Directiei de Sanatate Publica a judetului Galati - Membru titular- Cristea Dumitru - reprezentant al Colegiului Medicilor Galati - Membru titular- Artimof Daniela - reprezentant al Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali Galati - Membru titular- Nechita Aurel - reprezentant al Facultatii de Medicina Galati - Membru titular- State Jana - reprezentant al Presedintelui Consiliului Judetului Galati - Membru supleant- Pintilie Angelica - reprezentant al Directiei de Sanatate Publica a judetului Galati - Membru supleant- Lefter Mihaela - reprezentant al Colegiului Medicilor Galati - Membru supleant- Bujoreanu Constanta - reprezentant al Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali Galati - Membru supleant- Tutunaru Dana - reprezentant al Facultatii de Medicina Galati - Membru supleant- Lazarovici Calina - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati -Manager- Dobrea Alina Valentina - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati - Director fin.-contabil- Firescu Dorel - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati - Director medical- Domniteanu Viorica - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati - Director de ingrijiriMembrii comisiei de evaluareIng. Partene Maria presedinteEc. Grosu Alina membruIng. Vrinceanu Vasile membruJr.Nicolau Alina membruRef. Codreanu Aneta membruJr. Bocaneala Alina membru de rezervaing. Nica Adriana membru de rezerva-sa demonstreze tipul de oferta depusa Certificat de participare cu oferta independenta conform FORMULAR NR.3- din sectiunea formulare -Sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridicaPersoane juridice/fizice romane: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata pentru verificare conformitatii documentului depus in oferta .-Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii conf. Legii 95/2006 si OMS1694/2008, pentru activitatea de comercializare/distributie dispozitive medicalePersoane juridice /fizice straine: -Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -In vederea dovedirii capacitatii tehnice se solicita mostre . -Prezentarea de mostre( cate douamostre pentru loturile 1 si 2si o mostra pentru lotul nr.3). Mostrele se vor depune la sediul Autoritatii contractante Biroul de Achizitii , pana la data limita de depunere a ofertelor . -Sa demonstreze conformitatea produselor conf. Directivei 93/42EEC -Prezentarea de certificat de conformitate /declaratie de conformitate cu marcaj CE, sau orice alt document din care sa rezulte conformitatea produselor cu prevederile Directiei 93/42EEC.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2012 10:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer