Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru de furnizare substante de contrast pentru examinarea CT si RMN


Detaliu pentru invitatia numarul 340437
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul Regional de Oncologie Iasi
Numar invitatie: 340437/04.12.2012
Denumire contract: Acord-cadru de furnizare substante de contrast pentru examinarea CT si RMN
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul Regional de Oncologie IasiCod fiscal: 29067408, Adresa: Strada General Henri Mathias Berthelot, Nr. 2-4, Iasi, Iasi, Telefon: 0740559526, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada General Henri Mathias Berthelot, Nr. 2-4, Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700483, telefon: +40 0751193776, fax: +40 0374278802, persoana de contact: Monica Buciumanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Biroul Achizitii Publice din cadrul Institutului Regional de Oncologie Iasi, Strada General Henri Mathias Berthelot, Nr. 2-4, Iasi, Iasi, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru de furnizare substante de contrast pentru examinarea CT si RMN
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de substante de contrast utilizate in examinarea CT si RMN, pe o perioada de 12 luni.
II.1.6) CPV: 33696800-3 - Produse de contrast pentru utilizare in radiologie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 528, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare pentru fiecare lot se regaseste in anexa B(loturi), valabila 90 de zile de la data termenului limita de depunere a ofertelor. Se va constitui: - prin virament bancar in contul de garantii al Institutului de Oncologie Iasi, respectiv RO14TREZ4065005XXX017267 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi.;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurariPentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu modelul (Formularul F.1) prezentat in sectiunea ?Formulare si modele? din cadrul documentatiei de atribuire, cu valabilitate egala cu cea a ofertei, respectiv 90 zile.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 completata in conformitate cu modelul (Formularul F.2) prezentat in sectiunea ?Formulare si modele? din cadrul documentatiei de atribuire.3. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.G.34/2006 - prezentarea Formularului F.3 Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Manager Interimar: Ec. Mirela Grosu, Director Financiar-contabil Ec. Mihaela Cucu, Servciu Achizitii Publice ? Ec. Monica Buciumanu.4. Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta- prezentarea Formularului F.45. Certificate constatatoare prezentate in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, privind indeplinirea obligatiilorexigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, astfel: a) pentru candidatii din tara: - certificat/certificate de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor pentru asigurarile sociale) pentru persoane juridice, eliberatede Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate care au calitatea de creditor bugetar;
- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de primarie (Consiliul Local).b) pentru candidatii din alta tara: - formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. In cazul in care in tara de origine sau in tarain care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la pct. 2), lit. a), autoritatea contractanta accepta o declaratiepe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratieautentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acestsens.Documentele de la pct. 2) vor fi prezentate in original sau in copie legalizata sau in copie conform cu originalul si trebuie sa reflectesituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine / Oficiul National al Registrului Comertului cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor, prezentat in original sau in copie legalizatasau copie conform cu originalul, din care sa rezulte ca: - obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul prezentei proceduri;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei;
- asociatii societatii.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente). Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari in ultimii 3 ani, continand valori, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii -Prezentare Certificat de calitate ISO 9001/2008 (copie) sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, caredemonstreaza conformitatea cu standardele relevante pentru produsele ofertate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP - Documentatia de atribuire este anexata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 12:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer