Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE SURSE NEINTRERUPTIBILE DE TENSIUNE


Detaliu pentru invitatia numarul 337717
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Serviciul de Telecomunicatii Speciale - U.M. 0319 Bucuresti
Numar invitatie: 337717/18.10.2012
Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE SURSE NEINTRERUPTIBILE DE TENSIUNE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul de Telecomunicatii Speciale - U.M. 0319 BucurestiCod fiscal: RO14142897, Adresa: Splaiul Independentei 323A, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 2022668, Fax: 2234150
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei 323A, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: O.P.1, C.P.903, telefon: +40 212022668, fax: +40 212234150, persoana de contact: Cristina Marmandiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE - SPLAIUL INDEPENDENTEI 323A, SECTOR 6, BUCURESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE SURSE NEINTRERUPTIBILE DE TENSIUNE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 5
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia consta in furnizarea de SURSE NEINTRERUPTIBILE DE TENSIUNE necesare pentru asigurarea parametrilor normali de alimentare electrica a echipametelor de comunicatii de date si informatica din dotarea Autoritatii Contractante.
II.1.6) CPV: 31156000-4 - Surse de alimentare electrica discontinua (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 71, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.425 lei. Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in Formularul nr. 6, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei in contul nr. RO49TREZ7065005XXX003954 deschis la Trezoreria sector 6 pe seama U.M. 0319 Bucuresti, cod fiscal RO14142897, urmand ca dovada constituirii (extras bancar in original, semnat si stampilat de catre reprezentantul bancii) sa fie prezentata autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Termenul de valabilitate a garantiei de participare va acoperi perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie de participare va fi emisa in numele si pentru liderul asocierii. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a respinge in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor orice oferta care nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui pentru fiecare contract subsecvent in parte printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau societate de asigurari, conform Formularului nr. 9, in cuantum de 5% din valoarea totala fara TVA a contractului subsecvent.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Incadrarea in prevederile art. 691, 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura de achizitie publica.Fiecare ofertant va prezenta urmatoarele documente: 1) Formularul nr. 1 - Declaratia privind situatia personala;2) Formularul nr. 2 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din O.U.G. nr. 34/2006;3) Formularul nr. 3 - Certificat de participare cu oferta independenta;4) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de compartimentul/ biroul/ serviciul/ directia de impozite si taxe locale din cadrul unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul local sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertelor5) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertelorNota: a) Formularul nr. 1 se prezinta, dupa caz, de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de ofertant, ofertant asociat sau tert sustinator. In ceea ce priveste tertul sustinator, facem precizarea ca acesta nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art. 180 si 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, urmand ca Formularul nr. 1 sa fie adaptat in mod corespunzator prin eliminarea situatiilor prevazute la lit. b) si e) din cadrul acestuia.b) Formularul nr. 2 se prezinta, dupa caz, de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de ofertant, ofertant asociat, tert sustinator sau subcontractant. Persoanele cu functii de decizie la nivelul autoritatii contractante in sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: dl.Opris Marcel ? directorul Serviciului de Telecomunicatii Speciale, dl. Axinia Ionut ? seful UM 0319 Bucuresti si dl.Tuvichi Gabriel ? loctiitorul sefului UM 0319 Bucuresti.Ofertantul, ofertantul asociat, tertul sustinator va prezenta documente edificatoare pentru a demonstra faptul ca nu se incadreaza in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ( Registrul actionarilor, Certificatul constatator emis de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului).c) Formularul nr. 3 si documentele de la pct. 4 si 5 se prezinta, dupa caz, de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de ofertant sau ofertant asociat.d) In cazul in care, in conformitate cu prevederile art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul isi demonstreaza situatia economico-financiara ori capacitatea tehnica prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, se va prezenta inclusiv angajamentul ferm al acestuia, intocmit in conformitate cu prevederile art. 111 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Toate documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificarea pentru conformitate cu originalul se face de catre reprezentantul legal al ofertantului economic sau persoana semnatara a ofertei, imputernicita de acesta, prin inscrierea pe fiecare pagina certificata a mentiunii ?conform cu originalul?, insotita de semnatura persoanei respective. In cazul in care documentele sunt depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea documentelor originale. Toate documentele (cu exceptia certificatului de atestare fiscala si a certificatului privind plata impozitelor si taxelor locale) trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data limita de depunere a ofertelor. Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorii economici nerezidenti au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si altor creante bugetare, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). In cazul acestor ofertanti, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Persoane juridice/fizice romane: Persoane juridice: Vor prezenta Certificatul constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii.In cazul unei oferte depuse in asociere, acest document se prezinta de catre fiecare ofertant asociat.Persoanele fizice autorizate: vor prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte capacitatea acestora de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract.Persoane juridice/fizice straine: Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta a operatorului economic.Persoanele fizice straine vor prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte capacitatea acestora de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract.Nota: Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificarea pentru conformitate cu originalul se face de catre reprezentantul legal al ofertantului economic sau persoana semnatara a ofertei, imputernicita de acesta, prin inscrierea pe fiecare pagina certificata a mentiunii ?conform cu originalul?, insotita de semnatura persoanei respective. In cazul in care documentele sunt depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea documentelor originale. Documentele emise intr-o alta limba vor fi prezentate insotite de traducere autorizata in limba romana.Documentele prezentate nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea de informatii generale privind cifra de afaceri si rezultatele ultimelor trei exercitii financiareSe va prezenta Formularul nr. 4 ? Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea de informatii privind principalele livrari de produse similare la a caror derulare ofertantul a participat efectiv in ultimii trei ani ? Se va prezenta Formularul nr. 5- DECLARATIEPRIVIND PRINCIPALELE LIVRARI DE PRODUSE SIMILARE EFECTUATE IN ULTIMII 3 ANI Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul specific achizitiei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, www.stsnet.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2012 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer