Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare tonere si cartuse


Detaliu pentru invitatia numarul 353402
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara
Numar invitatie: 353402/05.09.2013
Denumire contract: Acord cadru de furnizare tonere si cartuse
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital Clinic Judetean de Urgenta TimisoaraCod fiscal: 4663448, Adresa: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara, Telefon: 0356433114, Fax: 0356433114
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara, Romania, cod postal: 300736, telefon: +40 356433114, fax: +40 356433114, persoana de contact: Tiberiu Balog
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara, Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare tonere si cartuse
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 16
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Tonere si cartuse
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 209, 453 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP=2094, 53Ron.Data de referinta ptr.echivalenta leu/valuta va fi cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor la cursul BNR.Reducere 50% pt.IMM cf.Legii346/2006.Pt.a beneficia de reducere, societatea va prezenta si actul doveditor cf.art.7Legea 346/2004(Formular"Declaratie privind incadrarea in categoria IMM"-Anexa1Legea 346/2004.In cazul in care ofertantul a constituit GP in calitate de IMM si nu face dovada ca este IMM;oferta va fi respinsa la deschidere.Mod de constituire: SGB(original)in favoarea AC, eliberata de o banca din RO sau de o banca din strainatate-Formular11;OP cu conditia confirmarii de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor in cont IBAN RO91TREZ6215005XXX000320-Trez.Timisoara;Numerar la casieria SCJUT(orar: luni-vineri intre orele 8, 30-9, 30 si 13, 00-15, 00).GP se poate constitui cf.prevederilor art.86 din HG925/2006, care se prezinta original, in cuantumul si pt.perioada prevazuta in documentatie.Perioada de valabilitate a GP: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.GP se ataseaza de plicul exterior al ofertei.In conf.cu prevederile art.87 HG925/2006, AC are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta se afla in una din urmatoarele situatii: retrage oferta in perioada de valabilitate;oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia, AC va retine din GP cuantumul stabilit cf.art.278^1 din OUG34/2006.GP se va restitui cf.art.88 din HG925/2006
Garantie de buna executie
In cunatum de 5% din valoarea contractului sebsecvent, fara TVA si se constituie prin: virari succesive din facturile partiale de plata, in contul de garantii deschis de furnizor, la dispozitia achizitorului; suma initiala care se vireaza de contractant in contul astfel deschis e de 0, 5% din pretul contractului. Scrisoare de garantie bancara cf.Formular nr19(model anexat);Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.Reducere 50%pt.IMM definite cf.Legii346/2004.Pt.a se putea prevala de prevederile art.16 alin.2 din Legea346/2004 actualizata privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprindrilor mici si mijlocii, toti membrii unei asociatii vor avea obligatia prezentarii declaratiei privind incadrarea in categoria IMM.Garantia de buna executie trebuie constituita in termen de maxim 15 zile de la data semnarii contractului de ambele parti
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006 actualizata;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sau echivalent, original, copie legalizata sau copii semnate si stampilate cf.cu originalul de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor taxelor locale sau echivalent, original, copie legalizata sau copii semnate si stampilate cf.cu originalul de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG34/2006 actualizata;Declaratie privind calitatea de participant;Pers.cu functie de decizie in cadrul autiritatii contractante cf.OUG34/2006 art.33^1 alin.4: Dr.Iulius Juganaru, Ing.Ec. Maria Saracan, Conf.Dr.Florin Barsasteanu, As.Doina Ungor, Tiberiu Balog, Cristina Badea, Alina Cososchi, Oana Paiusan, Octavian Draganescu, George Enescu, Luminita Marin, Vasile Dragomir Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie).Informatiile din Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea si completarea Formularului 1. Se va completa cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului acordului-cadru pentru anii 2012, 2011 si 2010Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratir privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Informatii privind asociatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2013 10:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer