Achizitie publica - acord cadru de furnizare tuburi de iluminat cu LED
Detaliu pentru invitatia numarul 330740
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330740/28.06.2012
Denumire contract: acord cadru de furnizare tuburi de iluminat cu LED
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 01575 BUCURESTICod fiscal: 10768686, Adresa: DRUMUL TABEREI NR.9-11, Bucuresti, Telefon: 021/3185390, Fax: 021/3185386
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DRUMUL TABEREI NR.9-11, Bucuresti, Romania, cod postal: 061353, telefon: +40 123185390, fax: +40 123185386, persoana de contact: LUCIAN POPA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul U.M. 01575 Bucuresti, str. DRUMUL TABEREI NR.9-11, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061353, telefon: +40 123185390, fax: +40 123185386, persoana de contact: LUCIAN POPA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: acord cadru de furnizare tuburi de iluminat cu LED
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Tub de iluminat cu tehnologie LED 8W, lungime 600 mm, cant. max. acord cadru = 2500, cant. min.ctr. subsecv. = 1Tub de iluminat cu tehnologie LED 16W, lungime 1200 mm, cant. max. acord cadru = 1000, cant. min.ctr. subsecv. = 1
II.1.6) CPV: 31531100-8 - Tuburi electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 527, 375 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei pentru part. este de: 5.273, 75 lei.2.Perioada de valab. a garantiei pentru part.: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei, cu posibilitatea de prelungire la cerere.3.Mod de constituire si exprimare a garantiei pentru part.: in lei, respectandu-se prevederile art. 86, alin. (1) din H.G. 925/2006, cu modif. si completarile ulterioare. In cazul in care garantia de part. se va constitui prin ordin de plata (cont de depuneri/incasari RO15TREZ7065005XXX000104, Trezoreria Sectorului 6) se vor respecta prevederile art. 86, alin. (5), lit. a) in sensul confirmarii acestuia pana la deschiderea ofertelor.Confirmarea se va proba prin atasarea la ordinul de plata a extrasului de cont emis de banca, de unde sa reiasa faptul ca garantia de part. a fost virata in contul U.M.01575 Bucuresti. Ofertantii care fac parte din categoria I.M.M.pot constitui garantia de part. la 50% din cuantumul precizat mai sus, dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M., si anume: - declaratie in conformitate cu anexele nr. 1 si 2 prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004 sau dupa caz-ofertantii care nu fac parte din categoria mai sus amintita trebuie sa prezinte o declaratie, pe propria raspundere, ca nu se incadreaza in categoria I.M.M..Documentele mai sus solicitate vor fi atasate o data cu garantia de part. la plicul cu oferta dumneavoastra (aceasta este necesara pentru a verifica, de catre comisia de evaluare, prevederile art. 33, alin. (3) din H.G. 925/2006 cu modif. si completarile ulterioare, inaintea deschiderii plicului cu oferta) cel mai tarziu la sedinta de deschidere a ofertelor (conform art. 86, alin. (6), din H.G. 925/2006, cu modif. si completarile ulterioare).
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului subsecvent;
- garantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile art. 90, pct. (1) si (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea (model formular in ?Formulare?)- nu se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 sau declaratie pe propria raspundere pentru candidatul/ ofertantul din tara in care nu se emit documente care vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (model formular in ?Formulare?)-Vor fi descalificati candidatii/ ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (in baza Ordinului 314/2010 emis de Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice - privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta) - model formular in ?Formulare?-ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.u.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care specifica faptul ca nu se incadreaza in prevederile art. 69^1 din O.u.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Petrisor JALBA, Daniel LAZAR, Lucian POPA, Crina BARCAN, Monica TROUSIL, Cristina LOGHIN, Georgiana STOICA, Cornel ZAMFIRESCU, Ana BAIDAC, Valentin BADESCU, Marian NICULAE, Nicoleta RADU, Mirela CELMARE, Marcela DUSMANU. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane-certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala, din care sa rezulte obiectul de activitate principal si secundar (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor). Documentul se poate prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila care va fi stampilata de operatorul economic si se va consemna sintagma ? CONFORM CU ORIGINALUL?.Cerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straine-documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente).Documentul se poate prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila care va fi stampilata de operatorul economic si se va consemna sintagma ? CONFORM CU ORIGINALUL?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate obtine accesand site-ul SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 10:12